Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Lemon Haze & White Rhino ( Greenhouse)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Super Lemon Haze & White Rhino ( Greenhouse)

Korting op 420shop
    sinds vorig jaar is de grow-koorts bij mij toegeslagen en daarom ook dit jaar weer een buiten kweekje staan. de plantjes staan nu al zo een 4 weken in 7 liter potjes op mijn kamer en af en toe mogen ze even naar buiten totdat ze sterk genoeg zijn en het weer mooi genoeg is.

Ik ben niet zo van de apparatuur en moeilijke middeltjes maar gewoon lekker simpel veel op het oog. Via dit verslagje hoop ik wat info uit te kunnen wisselen met jullie bijvoorbeeld als er wat probleempjes zijn.

comments, tips altijd welkom

Hier wat foto's van hoe ze er nu bijstaan.

GroetjesSDC14213.jpgSDC14219.jpgSDC14220.jpgSDC14221.jpgSDC14215.jpgSDC14218.jpgSDC14222.jpgSDC14213.jpgSDC14219.jpgSDC14220.jpgSDC14221.jpgSDC14215.jpgSDC14218.jpgSDC14222.jpg

Re: Super Lemon Haze & White Rhino ( Greenhouse)

Wat te doen...ga 5 dagen weg niemand kan ze verzorgen. nu al in 25 liter potten doen en lekker nat maken zodat ze het 5 dagen uitzingen??

Comment

als je er een per pot zet is dat zeer goed tedoeneen liter water per pot moet voldoende zijn.je aarde kan je ook afdekken met wittefolie hierdoor droogt je grond niet zo snel uit.heb zelf ook rhino,s staan

Comment

zo weer terug van de korte vakantie...door het overvloedige water bij vertrek wat krullende blaadjes maar verder gaat alles ok. ze zijn enorm gegroeid. foto's volgen

Comment

zoals gezegd heb ik wat nieuwe foto's. de Rhino is nu ongeveer 30 hoog en 30 breed de SLH een paar centimeter smaller en lager. ik wacht nog een paar dagen en dan gaan mijn kindjes over naar 25 liter potten lekker buiten in het zonnetje
          SDC14223.jpgSDC14224.jpgSDC14228.jpgSDC14226.jpgSDC14227.jpgSDC14225.jpgSDC14229.jpg

Ik hoor graag wat jullie er van vinden

Groetn.

Comment

mooie dames

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
              mooie dames
              Dankje ik ben der zelf ook wel een beetje trots op, vooral op mn rhino.
              hoe staan ze er bij jou bij?

Greetzz

Comment

Hee,

weer even een vraagje. Ik wil niet dat mijn planten te hoog worden ivm schutting enzo van de tuin aangezien de SLH nogal hoog kan worden wil ik hier iets aan doen.
                wat is beter toppen of fimmen?

ik hoor het wel
                greetzz

Comment

al 013.jpgtoppen is lekker makkelijkbeetje hoge ec in het begin wil ook wel helpen om ze kleiner te houden.al 012.jpgdit zijn foto,s van gisteren.heb ze aan een liefhebber gegeven.ze staan nu al 10 dagen op 12 uur.maar hij gaat ze weer op 18 uur zetten.naa 3 weken gaan we dan kijken,of we wat m2 binnen ermee kunnen vullen

Comment

Leuke plantjes heuur... ik probeer wel te fimmen, dat zal uiteindelijk dus wel resulteren in toppen aangezien t best lastig schijnt te zijn?? ze staan nu lekker buiten in 25 liter bakken dus kunnen lekker aan hun groeispurt beginnen. weet jij trouwns hoe hoog de rhino's worden?
                    greetz.

Comment

Helluupp Emergency call. nieuwe blaadjes gaan dood ofzo...ze worden droog en krullen als een gek. wat te doen? maak nog wel foto's maar zit nu met mn bierkop nog ff achter de pc. ik doe deruit

Comment

in wat voor aarde staan ze?en geef je ze voeding?

Comment

ze staan in potgrond, geen verdere bemesting
                          ik dacht eerst ook aan verbranding maar dat zou wel raar zijn.

Comment

staat er een fan rechtstreeks op de bladeren, ik merkte dat me blaadjes compleet verschrompelde dichtbij de ventilator.... denk door de ultra verdamping door de wind die der constant snel langs vliegt...

is maar een ideetje

zien er mooi uit voor de rest!

greetz

VooDoo
                            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

jammer dat ze niet in de growshop aarde staan.cannabis is een zuurminendeplant de ph van de growshop aarde is hierop afgestemd.heb geen ervaring met potgrond,kan je dus niet verder helpen.

Comment

Bezig...
                              X