Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 2 >>Runtz<<

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Dat is het nadeel van dikke toppen , eerder toprot . Dan is het de volgende keer een kwestie van aanpassingen doen wat betreft ventilatie , want de LV is in orde

    Wanneer je die 55% lv overal goed en snel door je tent heen kan jagen zit je goed . Als je ze zo goed opkweekt voldoet die tent gewoon niet meer.

    Comment


      #62
      Dag 120

      Ben zojuist klaar met alle hoofdtoppen 🪓 de lamp is wat gezakt voor de 2e laag topjes en dan zullen die in de loop van de week ook omgaan. Beetje sund allemaal maar beter te vroeg als te laat!

      25D9F925-BE4B-4C5F-B5D1-FF9BFBF22ADD.jpg m’n laatste Golden Wrap Blunt vloeitje🥲 nergens meer te krijgen zover ik weet of weet iemand van jullie heeuulll mss de gouden link naar m’n gewilde Blunts!?

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja klopt, alleen die waren op die site uitverkocht en nergens anders meer te vinden😔

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wat is hier zo speciaal aan, ik zie een gewone joint?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Niks speciaals gewoon een keer wat anders🙂

      #63
      Waarom zou je alles dat nog staat vroeg willen oogsten ???


      Toprot ontstaat alleen daar waar de omstandigheden er goed voor zijn. Het is geen besmettelijk virus ofzo.

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Maar moet zeggen k had nornaal alles ook wel dichter gegroeit met blad en toppen dit x was dr nog wel plek over met gevolg licht op de grond valt maar met voordeel betere ventilatie

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Liefst ook in de nacht blijven ventileren ! of in ieder geval gedurende de 2 uur nadat de lamp uitgaat

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja we laten m nog mooi even aan zolang de Runtz er nog in staat.

      #64
      Dag 122
      vb 15
      bloei 55

      Alles is gisterenavond om gegaan, had weer een klein plekje gevonden dus de pret was er wel vanaf.
      Alles hangt mooi ondersteboven en mag nu rustig een kleine 2 weken drogen. Vandaag eens even de toko ontsmetten hier.

      Totaal stroom verbruik is op 1074 kWh uitgekomen.

      DEC9D043-FED0-4DAD-AB69-18DD65002C42.jpgVeel harde compacte toppen, met name van de “mainliner” mijn ervaring tot nu toe is dat de mainliner niet tot nauwelijks fluf heeft. Nadeel vind ik dat de toppen te dicht op elkaar zaten, sommigen zaten letterlijk klem. Ook daar waren vaak de hotspots te vinden van de schimmel.. denk ook wel dat het aan het soortje ligt, had ik er een waarvan de nodes niet zo dicht op elkaar zaten had ik dat probleem wss ook niet gehad.

      1 plant had ik niet getopt, wel de hoofdstam wat na beneden gebogen waardoor ik een vuist aan toppen kreeg, gelukkig daar geen schimmel tussen gevonden maar vond het wel een kansrijke plek daarvoor.

      plantje die ik 3x getopt had had uit eindelijk ook de meeste plekjes met schimmel, zal niet aan het toppen gelegen hebben. De zij takken waren sterk genoeg om de bloemen overeind te houden

      en dan de laatste de plant die ik eigenlijk het zelfde had behandeld als vorige ronde. Die plant had ontzettend dunnen takken kon de bloemen ook totaal niet overeind houden vandaar dat ik toen ook maar dat net er terug in heb geplaatst. De toppen van deze plant waren ook niet echt compact en bij sommige kijkte er bijna door heen.. deze plant valt echt op tegenover de andere 3 dus dit is een buiten beentje geweest. Als ik had moeten stekken dan was dit geen goeie kandidaat geweest. Wel had deze helemaal geen plekjes… dus daarmee heeft ze wat bonus punten gescoord. Enfin alles hangt weer en de 2e ronde zit er alweer op! De tiet vliegt als je het na je zin hebt en ze niet goed in pakt.

      Eindscore zal ik dan nog over een weekje of 2 posten! Als ik 500 ervan af krijg dan hoor je mij niet meer klagen…volgende ronde meer tijd en belangrijker nog geen tijds limit!😁

      Dat was hem weer, ik bedankt iedereen weer voor z’n tijd en aandacht!

      houdoeeeee

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja idd, helaas beetje aan de vroege kant mja🤷🏼‍♂️

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Beter iets dan niets, als je te lang wacht zit het dadelijk allemaal vol rot, waren ze al een beetje milky?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja is ook zo. Ja wel wat Milky maar weinig tot geen Amber. Volgende ronde nieuwe kansen!

      #65
      Die 500 haal je wel

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nope droog, dat waren wat toppen die op een karton op de grond lagen te drogen. Vind dat die snel droogt trouwens. Eerste knip ligt er nu 7 dagen. Ga zo eens kijke of de eerste knip al droog is die mooi aan t netje hangt.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Dat het sneller droogt buiten de tent klopt wel

        Als ik ze droog in de droog tent duurt het 10 dagen tot 14 dagen voor alles goed droog is complete plant dan he

        Hang ik ze compleet op zolder op 5 a 6 dagen is alles droog dus dat verschilt een boel

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja die toppen lagen op een karton op de grond in de tent

      #66
      >>>>EIND RESULTAAT<<<<


      Zo collega’s, ik ben weer aangenaam verrast!


      Ben op 782,6 gram uitgekomen 1,62gr/watt👏👏 ondanks de droogte, vroege omschakeling en de grootste boosdoener top rot😭 heb dr zeker meer als 50 gram door weg moeten gooien.

      Wel heb ik tegenover vorige keer veel meer fluf🤷🏼‍♂️
      schat zeker z’n 200 gr

      Wat ik er zo van gerookt hebt smaakt prima, vind hem ergens een qua smaak wat overeen komen met de Full gas.

      Wij kunnen weer vooruit!

      Bedankt weer voor jullie tips! Met name Hork met z’n scherpe oog voor droogte.
      Last edited by Bo$wachter; 12 February 2024, 09:18.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        👍🏼👍🏼👍🏼 wat voor lampje hing er Boven ?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nog steeds de mars hydro fc E4800

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ok 480 Watt !!

      #67
      5213B1B9-D036-414C-9E8B-E8E92D885D43.jpg 99765A9E-094C-4987-8512-59BDDBD253C3.jpg

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ghehehe

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Haha te gek! Kamer vol met rook zoals in de films. Had dit toevallig deze ochtend gelezen. Had nog wat achterstand in te halen.

        Ruiken uw kleren en haren nu ook feller?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Alles stonk. Zorg dat je alle deuren goed dicht houdt want anders loopt het uit de hand
    Bezig...
    X