Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als je met 10& van de potmaat hebt ingewaterd zit je wel goed perfect zelfs
water dat gaat nog wel ff duren voor ze dat nodig hebben laat ze maar lekker naar het water zoeken onder in de pot
en als je toch water geeft lekker langs de rand zodat de wortels lekker over de hele bodem groeien ze gaan lekker ja niet te snel voeden dan gaat alles lekker snel
Ja dat had ik ook begrepen. Maar mss moet je dan na je dosering kijken. Ik gebruikte de helft van wat ze adviseerde en dat op grond water. Als je kraan water gebruikt mss is een ronde op 1/4 dosering?
Persoonlijk heb ik hun calmag pas sinds kort dus nogmaals ik doe geen uitspraak erover, enkel dat ik standaard lavameel in mn medium gooi en epsomzout gebruik wanneer ik zie dat ze t kunnen gebruiken.
Als je het elke x gaat toevoegen is het wel aangeraden om minimaal te geven zeerlage dosering dat je met led cal mag moet geven is onzin eigenlijk dat is overgewaaid van Amerika omdat ze daar alleen osmose water hebben uit de kraan
Das heel ander water dan wij hebben hun moeten het echt wel elke x toevoegen en wij daarom niet wand zit cal in ons water
In elke voeding wat je toevoegt zit al cal mag in daarom zijn de meningen verdeelt daar over k gebruik ook cal mag van plagron maar heb nog nooit meer dan 3ml gegeven op 10 liter
En beste is langzaam opbouwen als je het al geeft
Waarom ik die van bio bizz niks vind is omdat het lang duurt voor je verbetering ziet en met die van plagron is gelijk opneembaar
Tja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken eh , ik heb swso alweer een waslijst aan soortjes die ik wil zetten dus het is ff aanzien wat er de volgende ronde in de tentjes staat, misschien zet ik er wel een paar buiten .
Fotootje van paar dagen terug, ik trek die stam omlaag zodat de zijscheuten gaan groeien, zo wordt t een struikje ipv een kerstboom. Nu groeit de stam weer recht omhoog en dan bekijk ik t later nog eens welke kant die op moet. 825CEB66-D290-4F2D-8241-577F97070304.jpg
De lamp ff wat hoger gehangen voor de douche.
Heb een snufje epsomzout op een 500ml water gemengd samen met wat sprietsjes vit-all.
Merkte dat er wat geeligs begon te vormen tussen de bladnerven. Wou swso een douche geven met de vit-all , geen fishmix erbij… dat hebben ze niet nodig nu,
integendeel ik denk dat ik ff rustig aan moet doen met voeding, heb ze althans nog niet veel gegeven maar ze beginnen gele bladpuntjes te krijgen, dus voorlopig ff geen voeding.
Zie niet gek veel varenvrouwmugjes op de vangers en ze groeien lekker, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb er ook heel erg last van gehad een aantal rondes als gevolg van een stekje kamerplant van iemand (wiens lichaam nu niet meer vindbaar is).
Ik heb het destijds opgelost met nematoden en roofmijten van biobestrijding. Maar het duurde ruim 2 rondes voor ik er echt vanaf was, en ik denk ook dat het helpt dat ik mijn kast een week of twee leeg gelaten heb en daarna gereinigd...
Maar ik heb wat zaailingen verloren aan die klotebeesten.
en Ketelhuis, ja weet je, ik voel altijd van onder in het gaatje of ze nog nat is zeg maar hihihahahoho... nee maar serieus, die bovenlaag, zal wel, als ze daar droog is is het mis
Oeh ik heb een aquarium buiten staan die moest ik van de vrouw vandaag leeghalen voor te verkopen, mja was natuurlijk met andere dingen bezig haha das geluk hebben dan, maare is wit en zwart gemengd, dan moet ik zandkorrels sorteren… 😅
Lamp hangt weer omlaag , de dames zijn lekker aan t zonnen en hebben droge blaadjes
Heb naast home assistant ook een aparte camera server draaien die verschillende camerafeeds bijhoudt, waaronder een actioncam wat in de tent hangt en naast de stream ook iedere 30min een foto maakt voor een timelapse, dat leek me wel leuk
nee haha en ja als zo is dan wel natuurlijk, want lachen doen we graag, en het is gezond, maar nee... ik zit zelf ook al een tijd te kijken welke cam ik wil, dus als je tips hebt.. moet HA compatble zijn en het liefst cloudloos... dus nou... kom op met die data
Comment