Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde 2 - Pure Power Plant Fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ronde 2 - Pure Power Plant Fem

    Korting op 420shop
    - Ts600 hydromars
    - 60x60x120 tentje
    - Afzuiging badkamerventilator 17 w met filter erop
    - Paar kleine vents van 2.5 watt

    Dag 1 is vandaag 9/01/2023
    ---------------------------------------------

    Zodra hij wat groter is ga ik wat foto's maken. Direct in potgrond van pot waarin die in moet. Potgrond van vorige ronde maar daar een heel stuk boven opgedaan. De pot zit bijna vol.

    #2
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #3
      Subke, stoelke , succes deze!
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #4
        Zaadje komt niet op, nieuwe starten? Bij men vorige duurde het 3 dagen.

        Comment


        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Herinner me geloof ik van je eerste verslag dat je twee planten wilde de volgende keer? Dan kan je er nog één extra zetten nu. Wat dit zaadje betreft, ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat het soms meer dan een week duurde.

        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Snuitje dit is een eerder sativa variant hybrido 70/30 dus ik ga er maar een van zetten anders is er plaatsgebrek denk ik.

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Ok, duidelijk.

        #5
        1 plant zetten = 2-3 kiemen.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Doe je dat om op safe te spelen of omdat je wilt selecteren? Ik ontkiem namelijk alleen wat ik nodig heb. Mocht t fout gaan gooi ik er een afje in.. zie dan wel wat daar mee gebeurd maar alles zou opdat moment mooi mee genomen zijn.. is alleen nog niet voor gekomen😀

        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Ketelhuis ik begin liever opnieuw dan dat ik met 2-3 plantjes zit. Met mijn tentje niet direct mogelijk 2 te huizen denk ik. Daarbij met de 100 gram die ik af de vorige haalde kom ik minstens half jaar toe. Tegen begin zomer zit ik erdoor denk ik daarom deze wat langer laten staan ook. Dus ga die 4-5 maand nodig hebben.

        • Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Beide, heb er 5 in me kleine tent waarvan 1 nu halfdood is, in me andere tent ben ik ook met 5 begonnen staan er nu 3 in.

          Als ik maar plek voor ene zou hebben dan ist ook gewoon 3 kiemen en wanneer t tijd is om te verpotten gaat de sterkste door, beter die paar euro extra voor t zaad dan 3.5 maanden met een zwakke plant opgescheept zitten.

        #6
        Het is toch weer gelukt. Vanochtend. 15-01-2023 1.jpg

        Comment


        • Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Is die grond nie veel te nat, hij ziet me ook beetje geel.

        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Ketelhuis ja ik ga ff weerhouden van water geven nu.

        #7
        Me AF zaailingen zijn in 9L potten gestart en zijn al 8 dagen ofzo boven de grond en heb zo nog geen water gegeven.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #8
          Deze gaat wat trager dan de northern light zo blijkt. 4-02-2023.jpg

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            oei die is flink gestrekt, zou die pot aanvullen met grond en t meisje ingraven tt aan de lobblaadjes.. und shnell

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Ketelhuis dat deed ik ondertussen al

          #9
          Toch wel sterk de indruk dat dit plantje wat trager is. Zijn al 4 weken voorbij.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Pot tillen, droog laten trekken.

          #10
          Rreppellsteeltjam waarom juist? Zit verse aarde in van begin? En waarom droogtrekken? Op foto is die juist gewaterd. Zeker niet te vochtig volgens mij.

          Comment


          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Denk dat repel bedoelt dat je ff de pot moet tillen voor te zien of hij niet veel te zwaar weegt. En indien het zo is laat je hem droogtrekken en geef je geen water meer tot hij lichter aan voelt.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            En als je in gewaterr hebt 10procent van de pot inhoud hoef je zeker 2 weeek niks tegeven

            En potten tillen is simpel zwaar is genoug water en droog laten trekken is wel.wat je wil zodat de wortels lekker diep in de pot schieten en gaan zoeken naar het water in de bodem dus pas water geven als de pot pas echt licht voelt geef nou eerst maar een poos helemaal.geen water tot de pot echt droog is en licht

            En dan weer wat water langs de rand van de pot met 1 week staat ze dr wel.weer wat beter bij

            Te nat groeien ze ook niet snel van ze verbruiken amper water op dit punt maar voor 4 week oud is ze erg klein heb zaailingen gehad van 2 week oud die verder waren dus dr is wel wat niet goed

          #11
          Hij doet het ondertussen aardig! Ik denk volgende week te flippen. Is sativa dominant! Die stretchen hard dacht? Iemand mening? Morgen of volgende week? 27-02-2023 1.jpg 27-02-2023 2.jpg

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Geen lst of scrog?

            Oppervlakte halfvol is over op 12/12 houd ik aan.

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeltjam ja dan switch ik morgen want die zit halfvol. Scrog doe ik erin paar dagen na de flip.

            Ik doe geen low stress training, ik maak dan altijd dingen stuk.

            Wat ik wel doe is toppen en pinchen (steel crushen en buigen).

            Story of my life!

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Dat met de takken crushen en kneusen is een zeer goede keus vaak kunnen de takken het gewicht niet aan

            Maar op die manier wel.k doe ook niks anders meer dan crushen die stelen en de goede kant op buigen

            Is net als een bot breuk daarna vele malen sterker dan

          #12
          Tijnie82 het is wat bruut werk op de plant maar goed, zo is het leven toch ook al zien we het niet zo zichtbaar. Komt wel goed, denk nog dagje of 3 te doen en dan flippen.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Normaal zeg k altijd langer voorgroeien maar zag dat je tent maar 120 cm hoog is

            Dan is het wel een goed idee om te gaan schakele met paar dagen

            Als je de lamp er niet ver af hebt komt dat wel goed ze strekken niet zo gek onder led als met hps

          #13
          Heb vandaag geflipt.

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Ghehehe je moet een apenstaartje gebruiken ipv hekje

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Greyvol youuuuu surrrre?!

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Goed bezig!

          #14
          Hoe bevalt de ts600?

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            140 van een afje hier. Hoe meer plaats in de groei hoe meer gewicht he, ze zetten hun naar de plaats. Bonanza is krap he. Met 4 planten oogst je zeker meer per plant ipv 6

          • hetismij
            hetismij commented
            Editing a comment
            Zit namelijk te twijfelen tussen de 600 en 1000. Gebruik voor binnenshuis 60x60x140.

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            De ts600 is zeker deftig genoeg voor 60x60 . Maar idd die dimmer is handig en de bloeiafdruk is groter ook, met de 1000 . kzou ook twijfelen eerlijk gezegd.

          #15
          Raar had hier gisteren post gedaan maar staat er blijkbaar niet bij!

          Zoals wesley zei de dimmer is handig! Vooral bij het ontspruiten dan moet de lamp maar 10 procent draaien ofzo! Scheelt je toch wel in energie op lange termijn! Dus je haalt het er wel uit het prijsverschil denk ik!

          Comment


          • hetismij
            hetismij commented
            Editing a comment
            Thnx. Dat is precies wat ik ook zat te denken. Neem ik mee.

            Kan nog niet op het verkoop topic hier (lees al een tijdje gewoon mee). Maaar als iemand er een te koop heeft hoor ik dit graag. T’s 1000
        Bezig...
        X