Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde 2 - Pure Power Plant Fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Snel een vraagje, ik ben het weer kwijt maar wanneer in de flip deed je nu weer een kapbeurt van de bladeren?

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Moment van schakelen van onder ontbladeren en ik knip meestal de onderste takke weg die nooit bij het licht gaan komen zo word die energy niet verspilt aan popcorn topjes maar gaat het naar de dikke toppen


      En pp worden vaak dikke toppen

    #17
    Zo snoeien dan maar! 03-02-2023 1.jpg 03-03-2023 2.jpg 03-03-2023 3 .jpg

    Comment


      #18
      Voor een tentje zoals het mijne is het meestal wel een cyclus van 5-8 weken voorgroei en 7-8 weken bloei! Kan 1 plantje doen om de 4 tal maandjes.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Soma +-17gr/dag dus valt ook wel mee

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Soma? Functioneer jij nog wel met 17gr achter de kiezen😂

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Als je 17 gram moet roken is wel erg gek kan je dr beter mee stoppen das een complete nieuwe manier van verslaving de tering dan had ik een andere hobby gezocht wees blij dat die niet aan de coke zit heheh anders moet je elke dag een bank beroven wil je uitkomen met geld hahaha

      #19
      Zo na de knipbeurt! Hoe lang stretched die nu weer 2 weken zeker?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Sativa wat feller of langer...

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Indica strekt ongv 2 week maar de lamp bepaalt ook veel of je strek hebt k heb deze ronde 0% strek gehad k heb ze flink gedrukt met de lamp.dr.laag op

        Sativa kan tot 3 week gaan strekken

      #20
      Genieten van de northern lights! Prachtige lichtjes!

      Kijk ook uit naar pure power plant, gewoon lekker boss zijn.

      Puur joint(je, hihi) Is bijna cm dik aan het einde. Jowww, daar ben ik vandaag wel zoet mee denk dat er 1 gram inzit :p.

      Pure teut.jpg

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Puur -- der zit toch meer dan 1 grammetje in , mor laat het smaken èé

      #21
      En dan hier nog enkele fotos van daarstrx. 6 dagen geleden geknipt en geflipt. 03-03-2023 ter ref.
      9-03-2023 3.jpg 9-03-2023 1.jpg 9-03-2023 2.jpg

      Comment


      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Remco thx
        Tijnie82 ja ik vernam dat die iets langer stretched dan een northern L

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Denk niet dat het veel scheelt pp is ook mix van indica en sativa dus langer als 2 week strekken verwacht ik niet

        Als je haar wat in de breedte trekt de zij takken heb je zo je hele tent vol en komt het licht ook goed bij elke top

        Ga je ze nog van onder scheeren de beentjes wand anders gaat dr veel energy verloren aan de kleine topjes die niks opbrengen

        Die energy willen de dikke toppen graag hebben en ze zullen je dr voor belonen je hebt iets minder toppen wand de onderste gebruik je niet teminste de onderste 30 tot 50 procent wand die gaan nooit goed komen bij het licht

        Daarom haal ik die ook altijd weg

      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Tijnie82 ik heb net nog een beetje bijgeknipt.

      #22
      En hash gemaakt van de vorige plant! Goei bolleke afgehaald. Echt goed samengedrukt dus niet een los bolleke.

      hash northern li.jpg

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Nice!

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Lekker stukkie hasj beetje zachte hasj

      #23
      14-03-23 4.jpg 14-03-23 2.jpg 5 dagen later 14-03-23 3.jpg 14-03-23.jpg

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Komen echt veel toppen aan, supermooi!

      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Remco valt mee de lamp kan nog 30 cm hoger.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Als je de lamp pas full power zet na het schakelen krijg je ook minder strek van

      #24


      20-03-23 3.jpg 20-03-23 2.jpg 20-03-23 1.jpg 20-03-23 4.jpg
      2.5 week geleden geflipt. Bladeren blijven hardnettig bijgroeien.

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        @ Tijnie82: De meningen over het weghalen van kleine toppen/ bladeren/ takken onderin zijn sterk verdeeld ! ik geloof er niet in dat die onderste topjes of blaadjes energie weg zouden halen van de hoofdtop. Dat betekend echter niet dat er geen redenen zijn om ze toch weg te halen . Ik sluit mij aan bij wat Bruce Bugbee daarover zegt "het zorgt voor een gelijkmatige kwaliteit van de je product , maar niet voor meer opbrengst" en het kan bv meelduaw voorkomen.

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Als je alleen een blad wegknipt komen er echt geen 2 voor in de plaats . maar nieuwe bladeren komen er hoe dan ook wel vanaf de nieuwe zijscheuten in de oksels van de plant .

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Het zijn toch echt juist de bladeren die als enigste de licht energie omzetten , naar bouwmateriaal voor de plant. Daar waar minder licht komt word gewoon minder bouwmateriaal aangemaakt (waardoor daar alles klein blijft) . Ik denk niet dat de onderste topjes energie stelen vanaf het blad bovenin.

      #25
      Ff vraagje tussendoor, jullie wiet die gecured is. Hoe bewaren jullie die lange termijn? Ik bedoel 6-12 maanden? Af en toe het deksel er nog af? Zoja hoe frequent? En wat is jullie ervaring van hoe lang die goed blijft in glazen potten?

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Ik heb nog potten staan van April 2021 , en ik vind hem nog steeds wel lekker , as ge zo nen pot open draait dan ruik je echt het verschil tussen al die soortjes en dat zijn er onder tussen al 13 verschillende , ik kan gewoon niet volgen met het verwerken van mijne eigen teelt !!!

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Burpen hoeft niet meer na een paar maanden met de juuste lv. Dacht ook eerder 2 jaar houdbaar in donker...

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Het blijft wel langer goed alleen de kwaliteid gaat dan een beetje achter uit en effect word iets minder na de jaren

      #26
      hallo, met een beetje oefening had je je plant kunnen strekken en meer groei het is jammer, gebruik altijd alle lichte ruimte

      Comment


      #27
      26-03-23 3.jpg 26-03-23 2.jpg 26-03-23 6.jpg 26-03-23 5.jpg 26-03-23 1.jpg 26-03-23 4.jpg


      Zo die gaat lekker. 3.5 week in bloei nu.
      Attached Files

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Dat gaat prima zo

      #28
      05-03-2023 5.jpg 05-03-2023 4.jpg 05-03-2023 1.jpg 05-03-2023 2.jpg 05-03-2023 3.jpg

      Zo nog wat fototjes van gisteren. Morgen is die 5 weken bloei. Wanneer nog eens bijknippen? Week 7 of nu al voor de laatste keer flink bijsnoeien??

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Laat maar gewoon rustig doen nu 🙂 ziet er goed uit, waarom iets veranderen? Genoeg eten en drinken geven en er met je fikken afblijven lijkt me 😜 succes!

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Zien dr mooi uit 👌🏼 ik ben van t snoeien, maar dat heeft ook met de lv en lucht circulatie te maken

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Dat blad hebben ze hard nodig om de bouwstoffen te maken voor de toppen

        Zolang er geen problemen met.ventilatie is of hoge of top rot zou ik het er mooi op.laten zitten

        Of miss paar bladeren die top locaties in de weg zit
        K heb ook altijd vaak ontbladerdt maar doet vaak meer kwaad dan goed

        Als de plant het niet nodig heeft gooit ze het er zelf wel af

      #29
      Ok genoteerd

      Comment


        #30
        Ik volg! Succes

        Comment

        Bezig...
        X