Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde 2 - Pure Power Plant Fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Het kan eigenlijk al niet meer fout gaan , ze staan er prima bij.

    Comment


      #32
      14-04-23 3.jpg 14-04-23 2.jpg 14-04-23 1.jpg 14-04-23 4.jpg

      Zo dan post ik nog wat foto's van gisteren om het verloop ff aan te tikken.
      Attached Files

      Comment


      • Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Tijnie82 is die pure power plant, ja ik rook wels graag maar probeer niet te beknetterd te zijn lichtjes in een vleugje van gevoel. Is nu 6 weken normaal dus moet nog ff aanspekken.

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Mogen zeker nog een week of 3, hele fijne plant om mee te kweken en te roken!

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Niet vast binden aan tijd de thrichomen vertellen waarneer te oogsten en je bepaalt dus zelf hoe je high of stondheid is das ook wel fijn

        Goede pp kan wel 10 week bloei vragen om mooi aftebloeien

        Maar ik zeg altijd liefer een weekje extra bloei dan 1 te weinig

      #33
      giinnoo inderdaad weekje of 3-4. Is een voornamelijk sativa en die hebt wat langer nodig hoorde ik.

      Comment


        #34
        Men topjes van deze plant hebben al 50 procent ambertjes op de bladeren... moet ik de topjes eraf halen en de rest nog wat door laten gaan?

        Comment


        #35
        Ze lijken mij nog niet klaar voor de oogst hoor, ik kijk altijd naar de trichomen op de buds zelf ipv suikerblaadjes.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          De blaadjes zijn toch de helft amber hoor... dusja... nog maar ff wachten dan.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Heeft nog veel witte bloeiharen, dus denk ook dat het nog wat te vroeg is.

        #36
        20-04-23 2.jpg 20-04-23 3.jpg 20-04-23 1.jpg

        Kijk ik vind de amber anders al goed aanwezig...

        Comment


        • Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Hoever zijn ze nu, 5 weken bloei zoiets?

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Week 7 van 12/12… ik zou ook nog wachten, succes

        • JimBean
          JimBean commented
          Editing a comment
          Dat toppie ziet er voor mij uit alsof hij nog wel even wil...

        #37
        zelf weten
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Ja alle bedoel mij zei men dat 50/50 ne goeie moment was en op die bladeren zie ik 50/50 idonno. Is sativadominant.

        #38
        Trichomen op suikeblaadjes zijn vroeger amber lees ik overal. Best op de wiet zelf kijken zoals hierboven al gezegd.
        Ik zou ook nog een week of 2 wachten, het zou jammer zijn van al je werk nu te niet te doen door te vroeg te oogsten toch? Nog even geduld

        Comment


        • JimBean
          JimBean commented
          Editing a comment
          Klopt, ik heb AFjes staan die volgens de zaadboer 8 tot 10 weken nodig zouden hebben. Ze beginnen morgen aan week 13 en ik hoop dat ze volgende week eens klaar zijn

          De trichomen op de blaadjes (die je eraf knipt) zijn volledig amber. Op de toppen is echter het grootste gedeelte nog helder en moet je zoeken naar amber....ik laat ze dus nog mooi even staan.

        #39
        Je bent op 1 maart geswitched naar 12/12. Reken daar minstens nog 16 dagen bij op betekent dat je plant pas bloeit sinds 18 maart. Dan begin je aankomende week pas aan week 6 bloei.

        Rustig aaaan met oogsten. Dat duurt nog minstens 3 weken! Daar heb je geen foto van trichomen voor nodig.

        Mooie kweekje wel. Houd je nog even in
        ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

        Comment


          #40

          Deze gaat echt mooi aflopen volgens mij en een goed resultaat voor 100 watt. Wanneer deed men nu weer een mes door de stam? Denk 1 a 2 weken voor oogst ? Vorige keer ook gedaan en het heeft hem na herstel niet bedroeft toen dus denk dat het nu ook wel weer mag.
          23-04-2023 2.jpg 23-04-2023 4.jpg 23-04-2023 1.jpg 23-04-2023 3.jpg 23-04-2023 6.jpg 23-04-2023 5.jpg

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Zou een keertje een wel doorboren en andere niet.. en dan, zoek de verschillen!

          • Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Bo$wachter ik zet altijd 1 per keer. Zelfgebruik.

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nu nog eentje erbij voor de buurman en dan kun je eens gaan testen!😎

          #41
          3 dagen later licht aan en uit! Heb de hoogste toppen wat gebogen naar waar er nog plaats vrij was in het gestruikte.

          26-04-23 5.jpg 26-04-23 4.jpg 26-04-23 3.jpg 26-04-23 2.jpg 26-04-23 1.jpg

          Comment


            #42
            Nog eens wat prentjes posten dacht ik. Morgen is het de 9ste week richting 10de. Men plantje komt de goeie richting uit. Kan nu zo goed als niets meer gemaakt worden. Krachtig steeltje.


            04-05-23 1.jpg 04-05-23 2.jpg 04-05-23 4.jpg 04-05-23 3.jpg

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Mooie kiekjes

            • Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Greyvol doen ons best toch! Wat anders, na al dat geleerd is! Zou nogal vreemd zijn toch, tegen de schoonheid gaan... zucht.... mjah....

            #43
            Het grote gros van de bladeren zijn nu weg! Laat nog weekje staan en dan knippen denk ik.

            09-05-23 3.jpg 09-05-23 2.jpg 09-05-23 6.jpg 09-05-23 5.jpg 09-05-23 7.jpg 09-05-23 1.jpg 09-05-23 4.jpg

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Veel toppen, ziet er goed uit, nog even op de handen zitten.

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              jaja das de moeite , ge hed toch genoeg weckpotten in huis hoop ik !!

            • Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Remco zeker wel

            #44
            Hij heeft straks 11 weken erop zitten. Heb de indruk dat die trichomes niet bepaald aan het amber worden zijn. Hij lijkt wel stilstand te hebben. Ref van de zaadboer was 8-9 weken. Vrijdag is 11 weken.

            Comment


              #45
              16-05-23 3.jpg 16-05-23 2.jpg 16-05-23 7.jpg 16-05-23 4.jpg 16-05-23 5.jpg 16-05-23 1.jpg

              kijk aan zie daar komt die

              Comment


              • Jefkewiltnogs
                Jefkewiltnogs commented
                Editing a comment
                Remco Wat bedoel je? Ik ben voorbij inspiratie tegenwoordig... voor mij is de denkwereld niet enkel fantasie.

                Heb indruk dat de tri niet echt amber willen worden :p

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                😂😂. maar ze zijn toch redelijk troebel hoop ik na 11 weken echte bloei ??

              • Jefkewiltnogs
                Jefkewiltnogs commented
                Editing a comment
                Remco ik zeg 11 weken vanaf flip. Echte 'bloei' is dan -2 dus 9 weken. Mijn vorige northern lights was klaar op 9 weken inclusief stretch.
            Bezig...
            X