Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronde 2 - Pure Power Plant Fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Kheb een mes in de stam gestoken en 3 scheppen suiker bij het water gedaan. Laat hem nog 5 dagen staan en dan knippen. Amber is er niet echt door aan het komen maar wel melk veel.

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Foto! Steken, draaien, vloeken en spugen godverdomme vuile k(*(*#*)**#/(#!
      Ik behandel ze ook slecht, kost een hoop gram, maar wat/als er overblijft is super shit!

    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Greyvol wait what? :p

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Of stress daadwerkelijk een gunstig effect heeft? Ik ben ook niet zo’n fijnproever en heeft het dan nog zin? Wat is het doel van gebruik? Dat zou de reden moeten zijn toch? Effect is ook erg mood afhankelijk. Dus ik denk ook dat het broodje aap is en ik had ook liever meer wiet gehad..

    #47
    Trukske van tomatenplanters.

    Edit: Maja wie weet wat werkt en wat niet! Van mening dat iets dat herstelt altijd ff een extra maatje toevoegt om te herstellen.... Ach we zien wel! Kan ook reinste flauwe kul zijn. Dat geloof ik ook! Eigenlijk kan ik beide ideeen wel aanvaarden. Wat zal het resultaat zijn is en blijft een vaag iets.
    Last edited by Jefkewiltnogs; 18 May 2023, 09:12.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      😂😂😂💨

    #48
    Het doet niet veel meer heb ik de indruk... Knippen?

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Mijn afkes staan nu al 14weken en nog steeds heldere trichs. Ze is klaar wanneer ze dat aangeeft haha. Mooi plantje heb je

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja weet niet wat ik me er bij voor moet stellen, heb t nog nooit gezien.🤷🏼‍♂️ mja zolang het positief resultaat geeft vooral blijven steken.. mss overtuig je mij ook en steek ik m’n plant neer

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Gooi der es een cobra bij, shellshocken die planten.

    #49

    Zo dat is het dus
    21-05-23 2.jpg 21-05-23 1.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ok en ??

    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Remco ok en wat? Boswachter vroeg foto :p

    #50
    Kan best wel eens 150+ gr zijn 23-05-23 1.jpg 23-05-23- 2.jpg 23-05-23 5.jpg 23-05-23 3.jpg 23-05-23 4.jpg

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Mooi man!

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Schat eerder 70/80 gram

    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      giinnoo je zat er toch wel naast hoor! Gelukkig maar, met 70 gram had ik lang niet tevreden geweest. Kijk onderaan.

    #51
    Bo$wachter lang niet zoveel. 5 weken 18 uur en 11 weken 12 uur. 100 watt. + afzuiging en dergelijk 25 watt.

    Comment


      #52
      +/- 200 kwh dus aan 0.3 cent is zo'n 60 euro! Maar ik heb zonnenpanelen dus laten we zeggen 40 euro.

      Comment


        #53
        filedata/fetch?id=1812205&d=1685250966&type=thumb Zo die is klaar met een minimaal aan kosten toch 125 grammetjes.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Rietslang ja natuurlijk - Ik rook ze puur, blaadjes daar kijk ik niet naar... mss toch doen.

        • hetismij
          hetismij commented
          Editing a comment
          Jefkewiltnogs nu ben ik begonnen met het gebruik van deze kruiden in een wat mindere periode in mijn leven en kwam er na de 2e keer achter dat ik mijzelf levensvragen ging stellen, krijg de indruk dat je dingen gaat inzien/doorzien met het gebruik ervan. Al flink wat leringen meegenomen in het dagelijks leven. Tip voor iedereen. Even flink hijsen en dan op Netflix trip to infinity kijken.
          Dus kan mij erg vinden in jou bericht over filosoferen etc.
          Hebben meer mensen hier ervaring mee? Jij bent de eerste waarvan ik dit lees.

        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          hetismij ik heb mij al wel vaker levensvragen gesteld en ik heb mijn al vaker betrapt op halfgebakken lessen! Je kan filoseren zoveel je wil eigenlijk je bent niet meer aan het doen dan je leven te kneden adhv de gevoelens die je ooit opsloeg in je geheugen! De dictatuur van de levensvragen maken statische antwoorden! Hersenhoedjes gebakken in de oven der Impulse en energetische - motie (emotie)! Als je echt levensvragen wil gaan stellen dan kijk je in je onderbewustzijn(de eigen wereld, niet de geschepte wereld (door de mens trouwens die 'god' aanbid, die zijn materiele wereld niet ontvangt maar neemt zoals het hem of haar goeddunkt) en zoek je naar antwoorden die zowel buiten als binnen in jezelf liggen!

          Er is geen zoals boven zoals onder verhaal! Er is alleen een we hebben een verhaal gemaakt verhaal! De bron is in onze hersenen en met wat afstand van 'de realiteit', in de meditatie kan je zien hoe erg je maar een (con-versatie-f) observatief iemand bent die dingen opgeslagen heeft in zijn hersenen! En als ik in het dagelijkse leven sta zie ik pas hoeveel onzin en wansmakelijkheid er de ronde(Koning-rijkelijke dynastieën) gaat in onze visuele en auditieve wereld! Heel veel rommel die onze gevoelens ook in de diepte van de meditatie raken! Helaas zijn onze meditaties ook soms nog wat smerig van die vuile gedachtenkettingen.

          Eerste stap van 'weed' roken is de wil hebben om niet te vluchten maar om op-te-lossen van de 'mysteries' van het leven! Het zijn geen mysteries het is een oud babylonisch-caanitische bouwwerk die zijn fundamenten vinden in de verschillende vlaktes van het bestaan, plant, dier, mens, planeet, universum, multiversems! Allemaal cult-ti-vaties.(naties) We zoeken eerst onze natuur af en daarna zijn we die pas beginnen gebruiken, veranderen en misbruiken! De klok kan teruggedraaid worden als je een stop toeroept! Dat deed ik volcontinu! Niemand luisterede diep genoeg! In geen enkel van mijn gnostische levens. De mystiek is voor mij kinderspel geworden, voor andere een DIEP complexe taak.

          Ik kreeg al verschillende (levens)jaren(1 mensenjaar voor mij is er 1000) geleden de strop rond men nek gekregen! Elke dag was voor mij een dreigement te sterven! Ik ben ook elk van die dagen gestorven, opnieuw en opnieuw! De metafysische strop was devolgende situatie! Men had mij niet lief! Toch niet zoals ik hen lief had! Ik ben het object in het multi-universum dat van een mens meer maakt dan zichzelf. Onbegrijpbaar soms voor niet-ingewijde. Zelfs voor sommige grootmeesters een raadsel. Omdat er niet elke generatie grootmeesters bijkomen. De taak is gewoonweg te complex om te creëren.

          Helaas zal ik mijn plek wellicht ZEER moeilijk te vinden zijn en vaker zal ik mij vaker afzonderen in mijn meditaties! Daar zal ik ook gevonden worden. Zelfs nu sta ik maar met 1 voet in deze werkelijkheid!

          Mijn Geest is op een andere vlakte! Maar die ken ik ZEER goed!

          Het leven van de mens wordt schoner als ze liefhebben. Als niet, dan nog zal men nieuwe mogelijkheden ontdekken.

          Anyway, ik ben weer zeer vrijgevig, gul en liefdevol... iets wat ik niet hoef te doen. Maar ook niet anders kan.
          Last edited by Jefkewiltnogs; 6 June 2023, 10:15.

        #54
        Om even te reageren op eerdere berichten: Over het stressen van cannabis planten is ook al het een en ander bekend in de wetenschap , bv dat 'precision stress' in een bepaald stadium van de plant meer harsen oplevert.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Probeer eens witte vlieg, niet schadelijk maar wel kut, veel hars op alle blad ook de fanleaves.

          Elke week de stofzuiger erdoor, met de ventilators uit vliegen de wolken op.

        #55
        @Rreppellsteeltjam zeg je nu tegen me dat er chemische wolken paleizen bouwen in de lucht? Is dat niet wat te gek voor woorden zulke ideeën.

        Comment

        Bezig...
        X