Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bites http://smarturl.it/spbitesAssimilate 0:00 Blood On The Wall 7:02 Dead Lines 10:00 Church 16:14 Icebreaker 22:28 Tomorrow 25:43 Dead Doll 27:33Film 30:...
Provided to YouTube by IDOLPro Patria · Signal Aout 42Pro Patria℗ Disco SmashReleased on: 1989-01-01Lyricist: Michel NachtergaeleComposer: Jacky MeurisseComp...
Watch updated version in WD and better quality: https://youtu.be/sq_dChjy0hAThe Canadian Music Video Awards 'Best Alternative Video' of 1992 (Directed by Rob...
Official "Rain" video, taken from the 2013 album "BLACK".Filmed by: Screaming Eye Productions™___________________________Rainrain keeps falling down - downin...
Maestro!! Ik heb een tijdje onder een steen gelegen maar ben weer terug op het forum en ga je natuurlijk weer volgen. Je verslag ziet er weer top uit man
Update compleet image_396323 kopie.jpgbadboy_pjozs2ru kopie.gif Ok genoeg geluld voor vandaag , want ik heb
me weer èéns laten gaan , nu nog te hopen dat
ik dit kan posten zonder error melding !??!
Ik ga men afspraak maar annuleren , want ik
ben echt ni in staat om met den oto de baan
op te gaan , nee nee vandaag ni !!!!!!
Hoe meer ik over die cali wiet hoor hoe minder ik me er toe aangetrokken voel. Blijkbaar gebruiken ze daar nog allemaal rotzooi wat hier verboden is.. meen GMO. Weet t niet zeker, komt niet door mij maar door de wiet🙂. En er wordt ook veel onder de naam cali verkocht maar dan blijkt het gewoon Canadees te zijn of Spaans.
Ja tuurlijk isoleren. Heb er isolatiepaneel op de bodem en de kieren nog es dicht met glaswol, met versch warmteverdelende en beschermende laagjes boven op de mat.
Om geen contact te maken met de koude betonvloer staat de tent nog es een cm vd grond met 2 lappen rubber maar hier heb je dat prob niet.
Hork - Ik heb 2 keer sprits gedaan , met nen dag of 3 der tussen in , onder in de kast tussen de potten , en nen halve dag later lagen er al meer dan 234 op de grond !!
Denk dat ik den cyclus nu wel onderbroken heb !!
Dèés hèéft wel mèér opgebracht dan èén Lading aaltjes !!!!
Comment