Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mini update 24 uur later.
alle stekjes staan er nog fier bij.
geen uitvallers,tot nu en dat terwijl de lv al weer op 55 %stond.afzuiging liep max,deze gelijk even wat gedimt.
morgen krijgen ze voor t eerst n maaltijdje.en een preventieve antispint behandeling.
grtz
jupjup,markster ben jij beter bij je groote bak dan bij individueele potten, waarom deze manier als ik vragen mag,,
mooie setup ook, en mooie vergelijkingstest, growstar vs atami,
ben idd ook aant twijfelen om gewoon met hout een bak in elkaar te slaan en die als pot te gebruiken... dus graag woordje uitleg markie!!
btw ziet er al mooi uit (kan het zijn dak nergens info over de lamp vind?)
nieuwe camera1 069.jpgheb er ook 6 staan,onderv 1200 watt,ze hebben hypro en een beetje bloombastic gehad,gaa voor lopig niks anders meer proberen.succes met je test voorbereiding ziet er toppie uit
stekken zijn reeds begonnen met groeien,ze hebben vandaag voor t eerst voeding gekregen.
ik heb zo n paar fotos getrokken van de 2 concurerende merken.
@eefenkevin,info mbt de lamp 2x 600 w voor de groei en evt later nog n derde.
info mbt aardebakken staan in mn vorigge topics
foto 1 growstar
foto 2 atami
foto 3 links atami rechts growstar
grtz
Zo op het eerste gezicht ziet de Atami bak er gelukkiger uit dan de growstar
ga het verloop van de test zeker volgen, de interesse is gewekt!
kon er eerst nog niet veel van zeggen,onderlinge verschil v stek tot stek.
beide kanten groeien zichtbaar,maar voorals nog gaat de atami iets sneller!
mn buitenplant gaat als de beste op de growstar dat in ieder geval!wordtijd voor de inhaal slag van de gs
.
zal morgen ofzo wel wat pics shooten ,voor jullie
tot nu toe gaan ze wel redelijk(de growstars).maar de atami ligt toch iets voor.waar dit aan ligt,houd de ph en ec ecaxt aan de waardes.
bij de atami zuur ik enkel af en wijk ik ook af van hun schema.hier wat pics! SL373525.jpgSL373524.jpgSL373522.jpgSL373521.jpgSL373520.jpgSL373519.jpg
foto 1 overzichtje links atami bak rechts growstar
foto 2 project cannaloop(deze madame is geselecteerd)is de lekkerste van t opgekweekte stel.tijdje trug besteld bij DNA genetics,om moeder te selecteren.bij deze !
foto 3 project ak 47 deze ak 47 is n dochter van mn buitenplant.
foto 4 growstar ,mooiste
foto 5 atami ,mooiste
foto 6 l atami r growstar.
totzover,grtz
Comment