Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thanx gonzo.
de ak is zeker n fijne plant,die heb ik nu al n paar keer gehad.de cannaloop haze is echt n heerlijk rokertje!
en ze bloeit echt kort.volgens dna 8 weken,maar ik heb deze vorige keer 10 weken gehad staan,en een extra week had nog gekund.
buiten dat ,toch echt n snelle en aparte haze.
over t verschil tussen beide bakken heb ik geen verklaring.alles is gelijk grond,verlichting enz.
maar goed,ik denk dat t wel bijtrekt.ben de growstar namelijk al n tijdje aan t gebruiken op mn buiten plant,en die knalt als n gek!!!!!
zit gewoon geen aarde meer in de kuip,een kluit wortels!
en dit is mn eerste keer met de nieuwe lijn,atami gebruik ik al tijden.
wat feedback van growstar zou leuk zijn!
grtz
we need feedback, volledig mee akkoord, want ik wil ook meer weten ivm vernevelen v protector,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ze laten ons links liggen ,growstar, <<<<<<
even n updateje:
thanx peops voor t volgen van mn topic!!.
sinds afgelopen woensdag heb ik ze in de bloei gezet,de eerste topvorming is sinds vandaag te zien.
wbt de voeding,dat is n heel ander verhaal.
de growstar bak:deze maakt compacte kleine planten,met dikke steel.terwijl de atami bak de planten veel verder ontwikkeld lijken.
wel is er bij de atami bak sinds de bloei n behoorlijke strek gemaakt ,terwijl dat bij de gold minder t geval is!
dus ik ben benieuwd.
foto,s volgen zsm ,psssst ze slapen nu!!
grtz
@lange wbt de aardbak,als je mn oude topics hebt gezien,dan heb je wss ook de resultaten gezien.
ik ben er heel blij mee,al heb je natuurlijk ook nadelen.
ieder t zijne,grtz
oordeel zelf,gelijke lampen,gelijke kappen,gelijke stekken,en dezelfde aarde.plantjes hebben net n sproeibeurtje gehad en waren eigenlijk aan t slapen
links atami en rechts growstar. SL373530.jpgSL373527.jpgSL373532.jpgSL373529.jpg
foto 1 bloei nlx
foto 2 L atami en R growstar.
foto 4 ak 47
foto 5 canaloop haze
grtz
paar dagen later,
bakje is nu mooi dicht gegroeid,en de bloei zit er nu goed in!
de eerste kleine buddies zijn er al in volle getalen aanwezig.
vooral de cannalope haze heeft er zin in lijkt t,verder hebben doen de nlxen t goed.
vind wel dat er n aantal weinig blad heeft tov de steel,niet allemaal overigens!(atami bak)
3 of zo.beetje gestreched.ma goed,ze zijn mooi groen en heb nog geen gespuis gespot.
en als laatste de ak 47 stek,deze knalt nog t hardst van allen,echt een wild groeiende plant .
growstar :planten zijn wel al wat bijgetrokken tov van de andere.ook zie je duidelijk t kleurverschil tussen beide bakken.atami is groen maar growstar is groener.ik wijt dus de achterstand aan een overvoeding!ben benieuwd hoe t nu verder gaat!
Comment