Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro FC3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Mars Hydro FC3000

Korting op 420shop
    image.jpg image.jpg
    Nieuw hier op het forum!
    Ben nu bezig met mijn eerste binnenkweek.
    De dames moeten nu nog ongeveer 4 weken.
    Heb wat voedingsproblemen gehad en de bloei snel doorgezet, maar tot nog toe lijkt het goed te gaan. De toppen beginnen nu steeds meer aan te zwellen. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, de dames stinken echt enorm op het moment.
    setup:

70x70x1,60 Mars Hydro tent
    Mars Hydro FC3000 300 watt
    primaklima 185mh3 afzuiger
    11 liter bakken x 4 (3x special Kush #1, 1x Critical, beide soorten van RQS.)
    Cannabio voedingslijn

Attached Files

Doe maar fancy! Lekker hoor

Comment

Subke succes
      Ganja always does the trick.

Comment

Succes😉.

Comment

De dames staan er mooi bij. Lichte verkleuring nog van een Voedingstekort die inmiddels opgelost lijkt. Nog 3 zondagen te gaan ongeveer.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Comment

Lekker, volgende keer ietsje langer voorgroeien.

Met zo’n lamp wil je natuurlijk het meeste uit dat kleine oppervlakte halen!

Ze zien er happy uit iig
                Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• Cannaborealis
                  Cannaborealis commented
                  Editing a comment
                  Thanks! Ja heb je helemaal gelijk in, ik had er op deze manier nog wel twee potten in kunnen knallen. Ik had echter wat voedingsproblemen gedurende de run en op een bepaald moment duurde het mij te lang en heb toen besloten de bloei in te zetten, alle fouten te noteren en de volgende run, hopelijk, beter doen. Ik ben zeer benieuwd naar vooral de kwaliteit van me rokertje straks.

Niet slecht voor je eerste keer toch? Je gaat alleszins al een eindresultaat halen wat velen hier al niet kunnen zeggen voor hun eerste keer
                Ook genoeg weggeknipt precies, meeste beginnende kwekers durven niets wegknippen of knippen te weinig dus op dat vlak ook een dikke pluim erbij

Comment

• Cannaborealis
                  Cannaborealis commented
                  Editing a comment
                  Nee ik mag zeker niet klagen. Het had wat voller gekund maar het glinstert, stinkt en plakt echt enorm! Niet normaal, kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo’n kwalitatief wietje heb gezien en geroken.

Heb de hoofdtoppen geoogst, heb ze onder de loep gehad en ze zagen er klaar uit. Zo’n 20% Amber. Meer dan de helft milky en de rest milky met doorzichtige kopjes. De rest van de toppen waren nog niet klaar en heb ik dus laten zitten. Nu afwachten of ze nog wat aanzwellen.

Comment

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  Zolang je nog heldere thrichomen ziet nog niet oogsten minstens wachten tot alles troebel word das het beste

En sommige willen veel amber ik wel hehehe dan pas word ik knetter stoned

Te vroeg oogsten lever je veell grammen in terwijl ze dan het meeste aankomen ingewicht

Wat langer laten staan geeft je toch net wat meer gewicht

Foto 2
                Attached Files

Comment

Foto 3
                  Attached Files

Comment

• Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    Is toch nog wel erg te vroeg geoogst die mochten wat kunichiwa ook zegt nog wel minstens 2 tot 3 week als het niet meer is

Hierdoor lever je veel in op opbrengst zonde man had een mooi wietje kunne worden met wat gedult

En als je de plant in een x op de kophangt alleen grote fan leaves weghalen dan droogt je wiet ook rustiger en duurt het al.snel 2 weeek

Foto 4
                  Attached Files

Comment

Heb je die topjes allemaal aan mekaar als een ketting gehangen?
                    Beter volgende keer de volledige plant onderste boven hangen, bespaart je wat werk ook

Comment

Ik zou als ik jou was een bevochtiger erbij gaan zetten, op deze manier drogen ze veel te snel.

Houdt die LV% in de gaten anders zou je eindproduct nog kunnen tegenvallen.
                      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

Bezig...
                      X