Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lange's tweede kweek

dat ziet er behoorlijk lekker uit lange

volgende ronde ook met goldt?

volgens mij toch wel een goedevoeding????

maar KEEP UP THE GOOD WORK echt toffe kweek van u
    sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

sigpic

Comment

ik zou het nie beter kunnen zeggen

helemaal met bubba eens
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ziet er heerlijk uit Lange
          God was never on your side..

Comment

Mooie buds zeg en goed rijp. Die bondage girl ghehehe, das wel ne hele freakey plant.

Comment

Ziet er super lekker uit lange, lekker rijp idd. Netjes gedaan!!!!! Laat het je smaken.

En de nieuwe kindjes zien er ook erg mooi uit, mooi groen.

Houden zo.

Grtz

Comment

En gelijk vol gas de volgende ronde, TOP.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hey Lang mooie kweek heb jij gemaakt.
                  En wanneer mensen het geluk mogen hebben is van jou wietje te roken en je ziet ze lachen en gniffelen geloof dan maar
                  dat ze jou wietje super vinden maar ze zullen het je nooit zeggen want dan gaan ze hun eigen ego voor bij.
                  Want hoe kan nu iemand voor de eerste hun voor bij kweken.
                  Ik vind jou een TOP kwekertje en ik zweer dat jou wietje heerlijk is.
                  Probeer alleen wat minder eisen aan je eigen te stellen het hoeft niet meteen de eerste keer goed tegaan geef je zelf tijd om teleren.
                  Ik vind hier op dit forum 2 mensen waar je goed veel kan leren en die je ook zullen helpen als jij dat wil en je heb ze ook al gevonden
                  Markster en Hjm Geef je zelf tijd Lange en fouten maken is niet erg.

Groetjes Lieve Lange

Comment

IMG_2934.jpgIMG_2947.jpgIMG_2941.jpgIMG_2948.jpgIMG_2937.jpgIMG_2939.jpgIMG_2942.jpgIMG_2943.jpg

IMG_2945.jpgIMG_2951.jpgIMG_2953.jpgIMG_2954.jpg

zo, alle growstar dames zijn geveld. In de loop van volgende week zal ik nog per soort wa picca's en klein rookverslag posten.

greetings

de lange

Comment

Dat ziet er lekker uit lange.... Weer een mooie ronde geweest met lekkere toppen, mooi rijp ook die cheese dis zal wel erg lekker gaan smaken.

Die haze zal ook lekker smaken, en dan met een lekkere relaxe high.

Maar wat zijn je amnesen gestrekt man...lijken wel klim-op-planten....jammer hoor.

Veel succes met je amnesen lange.

Grtz

Comment

mooie dikke toppen

Comment

Potverdikke Lange wat een goede oogst jij kan je eigen voorlopig van een goed rokertje voor zien goed gedaan hoor.

groetjes Bella

Comment

hey lange toppie! hoeveel grammen had jij van de cheese? ben wel erg nieuwsgierig haha en moet ik nu ook overtollig blad weghalen of gewoon laten zitten?

Comment

Greetings,

Wou even het eindresultaat tonen van m'n growstar-kweekje. Maar eerst ene rollen... zo, tis e blue cheeske geworden. dus...

Deze keer geen mooie hoofdtoppen te bewonderen maar het resultaat mag er wezen, vooral in smaak en effect.
                              Door de herma problemen maar vooral de toprot heeft ervoor gezorgd dat de opbrengst gering is, heb namelijk veel besmette toppen weggegooit. Dan nog een deel van de "veiligheidsknip" om spreiding van het rot in te dijken. (aloewel het meer psychologisch voordeel heeft) Ach ja zoals hierboven al vermeld; kwaliteit boven kwantiteit! Heb meer dan genoeg voor mezelf tot wanneer m'n amnesia geknipt en gecured is... Ik ben zoiezo winnaar door nemeer naar de shop te moeten... afzetters! aaalleeejoooppaaa!!!!
                              Maar genoeg gezeverd, nu ganja:

super haze

IMG_2993.jpg

Plant was zeer vlug klaar, was niet groot maar keiharde buds. Een lekker haze smaakje die de skunk stoot meegeeft.
                              Na een minuut voel je zo de benen lichter worden...

blue haze

IMG_2998.jpgIMG_2999.jpg

Smaakt naar bessen met een hazig ondertoontje. Ze creapt pas na een kwartiertje omhoog (moest men mening van voordien toen aanpassen)

cannalope haze

IMG_3001.jpgIMG_3003.jpgIMG_3002.jpg

Deze plant had wel iets meer een open topstructuur en zoals te zien is is ze zeer goed voorzien van thc-kristallen. Eveneens heb ik met deze dame veel minder blad weg geknipt. De smaak heeft iets weg van meloen en lekker mellow uitwerking.

Amnesia lemon

IMG_3005.jpg

M'n herma freak... Zij die gedurende haar eerste 7 weken zo een mooi exemplaar was, maar plots in haar/zijne bol kreeg om enkel nog mannelijke bloei te maken-- full herma
                              Mede hierdoor heb ik eerlijk gezegd nog niet eens geproefd hoe ze smaakt... (ja ik weet het...) Ik geef ze nog een paar maand om te curen.

blue cheese

IMG_3008.jpgIMG_3010.jpgIMG_3012.jpg

Door het blad probleem heeft ze nooit compacte toppen gemaakt. Allemaal torentjes met dikke bladeren die wel makkelijk weg te halen zijn, gaat mee in de pot voor bubble hasj. Het heeft een lekker kruidig/citroen smaakje die inslaat als een bom, je twee kijkers gaan met elke hijs een mm lager hangen! Echt pure indica-power!

G13Xcheese

IMG_3013.jpg

Dit wietje maakte wel mooi compacte toppen aan en heeft aangezien deze enkel indica genen heeft, toch nog redelijk lang gestaan heeft.
                              Maar ik word beloond met een mooie pot vol met heerlijk ruikende en lekker plakkerige wiet. Het citroen/kruidig smaakje bij het begin van de hijs heeft ze van haar G13-ouder, afgeroomd met een cheese smaakje opt einde... En eveneens weer een patat van een stone!!!
                              Gelukkig heb ik nog enkele zaden van deze twee pracht soortjes, deze genen ga ik niet verloren laten gaan!!!

En dit is het resultaat van al mijn harde werk

IMG_3016.jpg

De G13Xhaze aka Bondage girl, gaat binnekort grotendeels tot bubble hasj omgetoverd worden. Ik heb namelijk weinig zin om al die duizenden blaadjes weg te halen om nadien er hetzelfde mee te doen...

greetings

de lange
                              Last edited by lange1908; 1 November 2011, 20:41. Reden: bewerking

Comment

Comment

Bezig...
                                X