Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lange's tweede kweek

lo lange ,

mooie setup

kga je zekers verder volgen => intressante soortjes :d

alvast nog veel geluk met de verdere verloop van dit kweekje
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Gaat goed bij jou !! Mooie rassen.

Over de G13, dat was een zeer korte, pure indica clone only.
        Er zijn een paar kruisingen mee gemaakt, waar onder met Haze. Gezien het strekken bij jou, lijkt het een Haze dominante kruising.

Andere kruisingen (1e lijn) zijn G13 x Hash Plant en G13 x Skunk.
        Alles wat erna komt (voor zover ik weet) zijn kruisingen met een van deze 3 kruisingen.

Succes, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

IMG_2389.jpgIMG_2391.jpgIMG_2395.jpgIMG_2396.jpgIMG_2397.jpgIMG_2398.jpgIMG_2399.jpgIMG_2400.jpgIMG_2401.jpg

IMG_2402.jpgIMG_2403.jpgIMG_2406.jpgIMG_2407.jpgIMG_2408.jpg

Als er opmerkingen zijn, dingen waar jullie bedenkingen bij hebben, dan hoor ik dit graag. Bijvoorbeeld wat ik juist met die G13 moet gaan aanvangen...
          Ook geraken de zijtakken van de blue cheese niet door den fanbladen heen gestoten, ik moet de fanbladen echt open sperren en de tak tussen twee vingers in steken.
          Valt hier iets aan te doen, zonder de kostbare fanbladen te beschadigen? Maar misschien dat ze nog wat groeien, we'll see...

En.... als laatste wil ik jullie allemaal mijn nieuwe spruit laten zien!!!!

IMG_2335.jpg Kato... Ik weet het... zussen... als het aan mij gelegen had, dan was het een Misty geworden...

Greetings

de lange

Comment

Hoi Lange,

Ik ben nog niet ervaren in kweken, maar mijn laatste keer deed ik een paar lange planten buigen/knakken, om ze een beetje gelijk met de rest te maken.
            De opbrengst was wel aanzienlijker daardoor. (eigenlijk weed ik dat ook weer niet zeker, want van die soort had ik ze allemaal verbogen.............)
            Maar als ik die G13 er zo bovenuit zie steken, zou ik hem een buigje geven!

Groetjes aan Kato, rip Sylver

Comment

mooie update m8 :d

en o wat staan die damens er goed bij :p

keep up the good work :d

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat gaat lekker bij jouw lange, mooie planten om te zien en erg mooi groen en gezond!!!

Maar had je niet ff een kettingkje kunnen kopen om je wing en andere kap aan op te hangen??? Zo een mooie tent, zulke mooie planten....... en dan zo armoedig opgehangen, ik wordt er gewoon droevig van

Veel succes met je kweek verder!!!!

Grtz

PS: mooi katje om te zien, en ze ligt zo lief te slapen

Comment

dat ziet er lekker uit in je tentje man en blijf ookjou goed volgen hier

Comment

hier gaat het ook hard

zien er goe gezond uit nettjes
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hi peepz,

Daarnet m'n dames water gegeven, vanaf nu geef ik 1,5l/plant en de kleintjes hebben vandaag 0,5l elk gekregen...
                      afgezuurd water met gewone dosis protector (ph 6,2 ec 0,76) Over het algemeen gaat het goed, enkel moet ik werk maken van een fatosenlijke steun voor de fan.
                      Deze staat nu op een tafeltjes, wat plaats inneemt, die ik niet heb! Eveneens heb ik m'n knikopdracht ook weer uitgesteld... krijg het nie gedaan...
                      Ben aant denken om m'n lamp gewoon iets meer op te schuiven, ik hoop da ze stop met groeien...

twee vlugge picca's:

IMG_2410.jpgIMG_2409.jpg

greetz

de lange

Comment

Comment

echt een mooie volle tent al ,overal mooi de bloei erin ,en dat groeien jah, je hebt natuurlijk soortjes ts staan die toch 3weken doorgroeien in de bloei, en andere ms 1week a 10dagen,
                          maar het ziet er super uit, grtzzzz B
                          chill and good vibes grtzzz B2

Comment

oooeeehh ennn aaaaahhhhh

zeer jummie jummie Lange! maar indd net wat je zegt, zeer duidelijk verschil in top ontwikkeling.
                            Ook mooi hoe sommige uitschieters van zijtakken van ver beneden tot bijna tot de hoofdtop hoogte komt, zie dat bij mij ook enkele doen

dat wordt niet tegelijk snoeien, maar dat is vast geen probleem

succes met het geduld wat je nog moet opbrengen haha !!

greetz!
                            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

nom de dieu , dat begint er hier aardig aan te dikken , vind die superhaze wel echt ne dikke top krijgen
                              de G13 zal wel paar daagkes moeten puffen , ziet er goed uit

ik kan alleen maar bevestigen wat je zelf van al je planten vind
                              geen opmerkingen mijne kant
                              schooon gerief op komst

greetz
                              ph

Comment

Bezig...
                              X