Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lange's tweede kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
IMG_2620.jpgIMG_2612.jpgIMG_2613.jpgIMG_2614.jpgIMG_2615.jpgIMG_2616.jpgIMG_2617.jpgIMG_2618.jpgIMG_2619.jpg
We zitten in bloeiweek 7, dus nu al oogsten is denk ik hetzelfde als ze in de vuilbak kieperen, de super haze is het rijpst en bij haar heb ik daarnet ook de rotte zijtop gevonden... Doordat ze bijna allemaal last hebben gehad staan de niet aangetaste (nu nog maar drie) wel altijd naast eentje die wel last heeft gehad...
Ik blijf ze continu checken maar rot langs binnen merk je pas te laat denk ik... daarom dat ik ook het ergste vrees.
Raad mag altijd want den deze ziet het effe nemeer zitten. Moet zelfs naar de pot om te gaan spouwen denk k...
de lange
Comment
-
Re: Lange's tweede kweek
das balen dat je botrytis tegenkomt
maar zo snel mag je je neit uit je lood laten slaan
meeste is hierboven al gezegd
en je hebt nog altijd sommige die vrij zijn van schimmel , zeker die g13haze
doe er wat aan
en je hebt nu je amnesia liggen
vergeleken met coffeeshopprijzen en de kostprijs die je gedaan hebt voor deze oogst kom je nog steeds voordeliger uit
weer eeen ervaring rijker , jij laat je geen twee keer meer vangen
kop op man
en verder
greetz
ph
Comment
-
Re: Lange's tweede kweek
De Protector heeft je niet veel geholpen.
Je kan het spul wel extra spuiten, maar verder zwaar ventileren en droog zien te krijgen.
Teldor kan je nog spuiten door de korte wachttijd:
Bedekte teelt van aardbei
Ter bestrijding van grauwe schimmel (Botryotinia fuckeliana).
Vanaf het begin van de bloei toepassen met een interval van 7-10 dagen. Bij toepassing onder vochtige omstandigheden in gevoelige gewassen, bij voorkeur een interval van 7 dagen aanhouden.
Dosering: 0,1 % (100 g/100 l water).
Ook goed IN de koppen spuiten.
Succes, HJM
Comment
Comment