Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
eerste nacht allles uit de tent gestolen, 40 gram wiet ofzo, 150 euro aan geld, me telefoon, tickets voor het feest, sigaretten , pasjes, alles weg
nou dus gelijk in de auto naar huis.. dat was ons 3 daags feest dus in een paar uurtjes doorgefietst... spijtig maar helaas
wel nog even aangifte gedaan in duitsland, en nu maar hopen dan onze reis verzekering het een en ander terug geeft
een wijze les, snel geleerd
over wijze les gesproken..
cyclus van de timer omgedraaid, lamp gaat nu om 21:00 aan en om 09:00 uit. Ik hoef geen 35 graden meer in me tent!
nadat ik dus thuis kwam was de watertank ook leeg... 25 liter in 2 dagen... is dit verdamping.. of hebben de dames echt zo veel dorst>?
toen ik thuis kwam , stootte ik dus ook tegen me 2 mannetjes aan, (die staan beetje te verwaarlozen naast me tent), hele grote pluim stuifmeel omhoog... daar zat ik dus op te wachten
Ventilatie in de tent stilgezet, tent open geritst, en mannelijke plant naar binnen gesmeten , tent dicht gerits , ventilatie aan gezet... en .. grapje
velletje papier gepakt, onder de toppen van de mannelijke plant gedaan, paar tikjes tegen de ballen en het blaadje was vol met wit stof
tent open geritst en wat op de onderste topjes van de PP gedropt. Lijkt me succes gegarandeerd, want het stoof flink langs de topjes
Hier nog wat foto's van het groene stil leven
Alles met de lamp uit, (temp nu 21,7 graden en lv 56%)
Hier de mannetjes die nu hun taak hebben volbracht, en kunnen naar de kliko Picture 5.jpg
En de topjes die door hem zijn bestoven Picture 6.jpg
en dan uiteraard nog wat van de dames met het licht uit, zal er strx ( nog 15 minuten wachten) nog wat maken met het licht aan
1 plant begint echt te groot te worden, ga me lamp niet hoger hangen dus tijdens het buigen iets te hard vast gesjort waardoor de buiging weer geknakt is, helaas, ook dat komt wel weer goed hoogte zonder pot van de plant was dik 150 cm nu, ..
Dat gaat lekker bij jouw HR, klote van je weekend man!!!
Maar je tentje staat lekker vol, en je krijgt straks een leuke berg zaad, als je het op die manier gedaan heb als je zegt. Want stuifmeel is super licht en dwarreld met de lichtste windvlaag overal heen, dus je heb kans dat je al je planten bestoven heb. Maar dat mag de pret niet drukken.
En ik zou gewoon de zaden lekker 6 weken zeker laten zitten, (want dat gebeurd in de natuur ook) en pas gaan oogsten als de planten rijp zijn, (dus de zaadhoesjes open bartsen)zoals dat ook in de natuur gaat, dan vallen ze op de grond als de hoesje helemaal open bartsen.
6 weken laten zitten , tsja..
dat gaat nog lastig worden
dan wordt het alles oogsten na 5 weken en dan de zaden laten afrijpen als een bonsai boompje
nou ja we zien wel waar de weg ons brengt of het schip strand... tis maar net of je in de auto rijd of in je bootje vaart... alle wegen lijden ( ) naar Rome ?
gewoon een beetje stuifmeel op een stukje papier gedaan, dit over het topje heen gestrooid en wat nog op het papiertje lag over nog wat kleine topjes verspreid...
ach we zien het wel en anders is het gratis zaad for everyone hahaha
Je zou het bijna vergeten met het mooie weer, de andere verslagen lezen en de chat
Wat foto's die wat donker zijn uitgevallen
Picture 3.jpgPicture 5.jpg <--- De nieuwe autoflowers , ben ze wel aan het uitdelen, maar moet ze ook zelf zetten, dus de laatste 4 zaadjes zelf geplant , er is er al 1tje in het voorgroei hokje bezig
tsja... of het ligt aan mij... of die toppen groeien met de dag en worden nu echt dikker...
het is in ieder geval overal lekker wit
Me Blumat Voedingssysteempje doet het ook nog lekker, moet alleen wel wat gaan verzinnen om het aquarium geheel af te sluiten, want verdampt toch een hoop als het allemaal niet netjes sluit.
Het spul in het voorgroei hokjes is ook lekker in de groei, en het oude dametje staat ook lekker in de bloei
Na monty's uitvoerige expertise is er eigenlijk geen duidelijk antwoord gekomen
Misschien een tweede blik met uitgeslapen ogen monty ?
andere liefhebbers ?
watskebeurt met aantal bladeren ?
Picture 40.jpg <--- gaatjes in de bladvinger, loopt langs de nerf omhoog in een vrij rechte lijn (blad is droog, geen beestjes aangetroffen)
Picture 41.jpgPicture 42.jpgPicture 43.jpg wat vlekken hier en daar (vlek kleur is soms licht geel, soms licht groen) schijnt typisch TMV te zijn? EDIT: De laatste foto is een klein gaatje met daar omheen een prachtige ronde gele vlek
(ik zelf dacht aan een mini bladluis alien die zijn ruimtevaartuig daar heeft doen landen en met de vlam uit de pijp een gaatje heeft gebrand, en de lichte gele vlek eromheen zijn zijn maatjes geweest die een wedstrijdje kring pissen deden?
Comment