Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 60x60 1x tripleG autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

​​​​​Ondertussen beginnen zich wel wat toppen te vormen...
    ik zit er aan te denken wat grotere bladeren te verwijderen, maar ik weet niet of ik te vroeg of misschien te laat ben?

Ik kon toch niet wachten en heb een Gelato-fem zaadje geplant in een klein potje en die begint haar koppie te laten zien.

IMG_20230608_215055.jpg 16862542380928868644055250620564.jpg IMG-20230608-WA0041.jpg
    ​​

Comment

Niet te laat in flower doen alsinds, beste is juist voor bloei om de knopjes zichtbaar maken.

Als je het nog wilt doen zo snel mogelijk zeker niet te laat in bloei maar ik zou niet te zot doen.

Comment

• LastnameFirst
        LastnameFirst commented
        Editing a comment
        Thanks voor je reactie. Nee misschien 2 of 3 grote bladeren die net een paar kleinere topjes bedekken. Ik wil niet te veel stress creëren.

Een paar lelijke, gele bladeren onderaan de plant ontsierend haar flink. Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Ik vind dat de bladeren te veel omhoog wijzen, dus heb de lamp wat omhoog getrokken...

Verder blijf ik afgezuurd water geven, soms met extra voeding maar de bladpuntjes begonnen wat te kleuren dus ben daar voor nu weer mee gestopt.

Verder beginnen er best een paar leuke toppen te ontstaan, dit is helemaal nieuw voor mij dus hoop dat het allemaal goed gaat komen.

IMG_20230613_203535.jpg
      IMG_20230613_203607.jpg

Comment

Tijd voor wat meet voeding, de mobiele voeding wordt van de onderste bladen getrokken voor de nieuwe groei.

Als die niet volledig geel zijn laat ik die nog hangen als voedingsbuffer.

Ik dacht baar bovende bladen dat dit juist goed is. Teken dat de plant geboeg zuurstof en voedingswater heeft. Ben ik hier verkeerd in?
        Trots als een duitser🙃

Comment

• LastnameFirst
          LastnameFirst commented
          Editing a comment
          Zojuist een plons water met voeding gegeven, hopen dat het bijtrekt. De bladeren die erg geel en opgekruld waren heb ik afgeknipt.

De bloei zet (gestaag) door, maar steeds meer van de onderste bladeren verwelken en kleuren echt geel.
        Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is, reden tot paniek?
        IMG_20230619_212045.jpg 16872028053521802919431231419686.jpg
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• MarkE
          MarkE commented
          Editing a comment
          Het kan stikstof (N) zijn die te kort komt. Je focus ligt tijdens de bloei op fosfor (P) en kalium (K).
          Het resultaat is dat de N uit de bladeren wordt gehaald.
          Ik had het ook tijdens mijn kweek en heb het genegeerd en had een mooie opbrengst.

Belangrijk is wel dat het bij de onderste bladeren blijft.

Weer een weekje verder en de bloemen beginnen zich steeds meer te vormen.
        IMG_20230626_225456.jpg IMG_20230626_225505.jpg

Comment

• hetismij
          hetismij commented
          Editing a comment
          Dingen groeien gewoon door. Netjes!

Ik heb toch een beetje jullie hulp nodig, gezien het mijn eerste kweekje is.
        Volgens mij komen we aardig in de buurt wat oogsttijd betreft als ik het moet beoordelen op de bruinkleurende haren, wat denken jullie? Vanavond eens met een vergrootglas de trichomen inspecteren, ik ga wel voor wat meer amberkleurige want begreep dat je dan wat meer de couchlock stoned krijgt, head-high is niet écht mijn ding...
        IMG_20230704_182303.jpg IMG_20230703_200522.jpg

Comment

• Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Foto'tje zonder paars helpt wel mee om je vraag te beantwoorden.
          De trichomen daarentegen zijn de enige die de waarheid echt spreken.

• LastnameFirst
          LastnameFirst commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie. Ik zal morgen eens een foto schieten onder neutraal licht.

In Zoë door het paars nog veel witte pistels, trichomen hoed je nog niet te checken. Ze moeten op zijn minst nog2weken denk ik!!

Comment

Inderdaad nog wat witte haren, maar toch zijn er aardig wat bruin geworden, ik lees alleen veel verschillende verhalen. De één zegt bij 50% bruine haren, de ander kijkt daar helemaal niet naar.
          Ze krijgt vanaf nu alleen afgezuurd water.
          Even een paar foto's inclusief de jonge Gelato, die ga ik mainlinen
          IMG_20230707_211109.jpg IMG_20230707_211156.jpg IMG_20230707_211214.jpg

Comment

Volgens mij komen we aardig in de buurt want er zijn al wat amberkleurige trichomen te spotten. Wat zeggen jullie? Over een paar dagen omhalen of niet langer wachten?

ik hoop dat de foto’s duidelijk genoeg zijn..
            This gallery has 3 photos.

Comment

Hmm, ze begint nu “nieuwe” bloeiharen te laten zien…
              This gallery has 4 photos.

Comment

Kan nog wel een weekje is maar net hoeveel geduld je hebt maar zit er lekker uit verder 👨‍🌾👌🏻 en lekker gedaan voor je eerste kweekje
                Smoke weed every day!

Comment

Haast, spoed, tijdgebrek. Wegens (positieve) privé omstandigheden heb ik haar vroeg om moeten halen en te drogen gehangen. De toppen zijn niet de mooiste, ook met spoed geknipt en liggen nu te curen in een weckpot met humidity pack. Valt me wel op dat tijdens het burpen er nog een beste stank vanaf komt, kijk wel of het te redden valt, we wachten af.

Ondertussen is de Gelato lekker getraind en die gaat aardig haar gang. Nog even lekker veggen en dan gaat ze in bloei.
                  This gallery has 2 photos.

Comment

Die kon nog wel ff denk ik, en rustig aan met de voeding btw.
                    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• LastnameFirst
                      LastnameFirst commented
                      Editing a comment
                      Gisteren iemand erbij gehad met ‘iets meer ervaring’, had inderdaad langer mogen staan en hangen. Die tijd was er simpelweg niet. Wel uit de pot gehaald en de bloemen liggen nu in een rekje te drogen.
                      De gelato heeft nog geen vloeibarevoeding gehad, vorige week wel de RQS easyboost korrels voeding toegevoegd.

Heb je geen zakmicroscoop x60 ofzo.

Weinig mensen hier zullen naar de bloeiharen kijken om te bepalen of de toppen klaar zijn.

De trichomen liegen nooit.
                    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• LastnameFirst
                      LastnameFirst commented
                      Editing a comment
                      Die heb ik inderdaad aangeschaft, maar daar heb ik deze ' oogst' niks meer aan haha. Op naar de volgende!
                  Bezig...
                  X