Nu mijn eerste kweek is voltooid met (succes) voor mij toch had er zo een 180 gr van 2 planten heb ik dus besloten om hetzelfde te doen maar uitgezonderd dat ik mijn licht rechtstreeks op 12/12 zet
heb ik hier gelezen op het forum
gebruikt heb ik:
2x white widow
2x indoor mix
3 zijn uitgekomen en tot een plant gekreert
nu kijk!!!!!!!!!!!!!!! [attachment=2:7qtz6pvh]PIC_0315.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
totaal verkeert!!!!!!! wat???? weet ik niet juist, maar ja omkappen die handel jammer maar ik heb geleerd licht op 12/12? voor mij toch niet. hier het resultaat[attachment=1:7qtz6pvh]PIC_0020.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
dus ben ik maar opnieuw begonnen ben gestart op 30 juli met mijn zaadjes weer heb ik hetzelfde gedaan
2x white widow
2x indoor mix
weer hetzelfde 3 zijn er maar uitgekomen
heb ze op 6 augustus in mijn tentje gezet en ze licht gegeven 18/6
nu is mijn vraag moet ik ze al 12/12 zetten want naar 14 dagen 18/6 moet ik toch omdraaien maar mijn plantjes zijn noch maar een wip hoog [attachment=0:7qtz6pvh]PIC_0017.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
heb ik hier gelezen op het forum
gebruikt heb ik:
2x white widow
2x indoor mix
3 zijn uitgekomen en tot een plant gekreert
nu kijk!!!!!!!!!!!!!!! [attachment=2:7qtz6pvh]PIC_0315.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
totaal verkeert!!!!!!! wat???? weet ik niet juist, maar ja omkappen die handel jammer maar ik heb geleerd licht op 12/12? voor mij toch niet. hier het resultaat[attachment=1:7qtz6pvh]PIC_0020.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
dus ben ik maar opnieuw begonnen ben gestart op 30 juli met mijn zaadjes weer heb ik hetzelfde gedaan
2x white widow
2x indoor mix
weer hetzelfde 3 zijn er maar uitgekomen
heb ze op 6 augustus in mijn tentje gezet en ze licht gegeven 18/6
nu is mijn vraag moet ik ze al 12/12 zetten want naar 14 dagen 18/6 moet ik toch omdraaien maar mijn plantjes zijn noch maar een wip hoog [attachment=0:7qtz6pvh]PIC_0017.JPG[/attachment:7qtz6pvh]
Comment