Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

Oke de nieuwe ronde is vanaf vandaag begonnen ......
    De ronde bstaat uit 4 X White Rhino "Nirvana" 1 X White Widow "Sjamaan" 2 X C99 "stek" en 2 Herijuana "stek"........
    De natte doek ligt er natuurlijk bij om de LV wat hoger te krijgen voor de stekken .....
    gelijk maar even een fototje erbij .....

13-08-11 , groep..jpg

Smoke

Comment

3/60 ww maar ontkiemd? dat is wel erg hoor!
      veel succes met de overgebleven zaden Smoke75.

grtzz Weedd.
      Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
      niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

huh 3 van de 60 ? nee ik had 12 WW en 12 peacemakers , daarvan zijn er in totaal 4 uitgekomen maar 2 peacemakers kregen allebei vanaf seedling problemen met het stammetje ( braken af presies in het midden ) en heb dus 2 WW maar er is er 1 autoflower die is nu bezig met bloeien onder 24/7 TL licht ( erg vreemd als je dus de reguliere WW koopt en er zit autoflower tussen )
        Maar heb er nu dus 4 Rhino's van Nirvana bij staan " veel goeie reviews over gelezen " en ik ben erg benieuwd of daar nog wat moois uit gaat komen.
        In ieder geval er staan weer 9 plantjes waarvan zo&zo 4 dames.
        Ik ben weer happy

Smoke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoke75 View Post
          Oke de nieuwe ronde is vanaf vandaag begonnen ......
          De ronde bstaat uit 4 X White Rhino "Nirvana" 1 X White Widow "Sjamaan" 2 X C99 "stek" en 2 Herijuana "stek"........
          De natte doek ligt er natuurlijk bij om de LV wat hoger te krijgen voor de stekken .....
          heb je de stekken niet in een propagator gedaan?
          ik wil namelijk ook met stekken beginnen en ik heb geen propagator,
          gaat het zo in je kweekkast ook?

grtzz Weedd.

---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door Smoke75 View Post
          huh 3 van de 60 ? nee ik had 12 WW en 12 peacemakers , daarvan zijn er in totaal 4 uitgekomen maar 2 peacemakers kregen allebei vanaf seedling problemen met het stammetje ( braken af presies in het midden ) en heb dus 2 WW maar er is er 1 autoflower die is nu bezig met bloeien onder 24/7 TL licht ( erg vreemd als je dus de reguliere WW koopt en er zit autoflower tussen )
          Maar heb er nu dus 4 Rhino's van Nirvana bij staan " veel goeie reviews over gelezen " en ik ben erg benieuwd of daar nog wat moois uit gaat komen.
          In ieder geval er staan weer 9 plantjes waarvan zo&zo 4 dames.
          Ik ben weer happy

Smoke

Comment

heb onlangs hetzelfde probleem gehad met ww van de 20 zaadjes 4 ontkiemt waarvan er maar 1tje gekozen heeft om het daglicht te zien,waren nochthans royalty queens seeds (desjop.nl) en heb dat al vaker meegemaakt met zaadjes die ik daar aankoop,vorige ronde 20 easy bud en 10 critical zaadjes laten ontkiemen,waarvan er slechts 7 easy bud en 3 critical zijn uitgekomen.heb al is een mailtje gestuurd,maar dan krijg je het antw van onze zaden kopen wij elders aan en verwijzen ze je naar daar door en moet je weken lang wachten voor dat je een antw krijgt dat op niks trekt....

Comment

oei dat is wel pech hebben, ik koop ze altijd bij wietzaadjes.nl
              en deze ontkiemen altijd goed ik heb er wel problemen mee gehad dat 6/10 ww niet meer groeide
              na 2weken maar dat kwam door het slechte weer denk ik..

grtzz
              Weedd.

Comment

@Weedd : Ik heb ook geen propagator , gewoon kasje met dubbele armatuur TL 24/7 licht maar zorg wel dat de LV ( rond 80% ) vrij hoog blijft.

@biglia : Waarschijnlijk oud zaad of niet goed bewaard in de sjop , het is rot maar soms zit 't mee en soms niet.
                "Alleen jammer dat het nu soort 3 is van de Sjamaan die slecht kiemen ( eerst de Mystery Widow en nu Peacemaker en Widow ) , terwijl de stuk
                goedkopere zaden van Nirvana of AQS ( Angel777 ) 80% kiemen in 3 dagen.
                Dus aan mijn kiem methode lijkt me dan niks mis.

Smoke

Comment

Tijd voor een update + foto .....

De plantjes gaan goed , geen bizonderheden voor de rest .... "groeit als kool" ( maar is t niet )

20-08-2011..jpg

Smoke

Comment

weekje voorbij dus tijd voor de Update.
                    de plantjes groeien lekker door !

2011-08-28 14.20.38.jpg 2011-08-28 14.20.32.jpg .....

Smoke75

Comment

Begin week 4 ...... even een foto'tje en zo nu en dan goed kijken of er wat geslacht te zien is .....

2011-09-04 18.54.06.jpg

Smoke

Comment

oke weer bijna een weekje om dus even een nieuwe foto.
                        bij de zaadplanten laat tot nu toe alleen de WW van Sjamaan duidelijk merken dat het een dame is . "die bloeit op 18/6 dus ze knoeien waarschijnlijk teveel met autoflower stuif de Sjamaankwekers "
                        De Nirvana Rhino's zijn wel echte stinkers , weet zeker dat dit een zwaar verdovend wietje beloofd " goed voor medicinale doeleinde "

2011-09-10 11..jpg

Smoke

Comment

De plantjes staan nu 4 weken , heb dus gister van de Rhino's en C99 stekken gemaakt voor een eventuele volgende ronde weer ......
                          De Heri,s en sjamaan widow laat ik gewoon lekker gaan aangezien ik daar niet van plan bent om mee verder te gaan.
                          de 12/12 tijd is dus weer ingegaan gister dus hoop binnenkort mooie budshots te kunnen laten zien

Foto's : 2011-09-17 (1).jpg 2011-09-17 (2).jpg

Smoke

Comment

al lekker volgegroeit.
                            keep it green
                            grtz

Comment

Update : Jammer genoeg waren er van de 4 Rhino's 3 mannelijk , mag de pret niet drukken want ik heb iig 1 mooie dame waar ik stekken van heb genomen voor vervolg kweek mischien . ( hangt er vanaf hoe ze afbloeit natuurlijk )
                              Nu dus bloeien met 6 dames
                              Oja ik ga deze ronde een keer niet Canna Terra maar eens een keer Canna Bio voeding proberen.

2011-09-23 10.00.31.jpg de Bio Voeding .
                              nu de plantjes :

2011-09-23 19.23.14.jpg< Rhino dame , 2011-09-23 19.23.20.jpg < Sjamaan Widow ( freakshow ) ,
                              2011-09-23 19.23.26.jpg< getopte Herijuana stek , 2011-09-23 19.23.35.jpg< getopte C99 stek ....

Smoke

Comment

Re: Voorbereiding nieuwe kweek &quot; White Widow&quot;de Sjamaan&quot;

Weekje verder dus Update tijd .......
                                De dames beginnen lekker bloem aan te maken .

Foto's :
                                2011-10-01 (4).jpg 2011-10-01 (1).jpg 2011-10-01 (2).jpg 2011-10-01 (3).jpg.

Smoke
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X