Misschien voorlopig de plannen even wijzigen dan?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seed & Pollen run - SSH + Lemon Skunk
Collapse
X
-
23-05-2023l Dag 32 week vijf.
Gisteren plant nummer 4 bespoten met CS.
Als ze snel tekenen van mannelijk talent laat zien maakt ze een kans dat ik deze run afmaak. Zoals gezegd, er staat nu een tent leeg maar dan moeten ze me wel snel overtuigen.
In het weekend gaan hoe dan ook de volgende vijf reg zaadjes de aarde in.
Comment
-
De huidige planten waren ook op 12/12 gestart, dus ik weet niet of de vruchtbare periode nog overlapt? Daar zit zes weken tussen.
Ik heb de plant die ik nu behandel met CS, 14 dagen gegeven om haar masculiene talenten te ontwikkelen.
Stel dat dat lukt dan zwengel ik de tweede tent aan en verplaats de lopende ronde daarnaartoe zodat ik straks een voorraadje feminized zaad heb.
Het doel was echter een zaad/pollen voorraad om zelf verder mee te kweken en te kruisen en daarom heb ik gisteren de tweede lading van vijf SSH zaden de aarde in gedaan.
Die krijgen dan ook de beste tent/lamp en mijn onvoorwaarlijke liefde
Comment
-
28-05-2023, dag 38 week 6.
Even een paar foto's.
Plantjes staan lekker met de blaadjes omhoog te giegelen.
Op dat ene zusje na dan die ik twee keer per dag afdouche met een golf CS, die ziet daar de humor nog niet van in.
Ik zie ook nog geen enkel resultaat, maar ze heeft nog even voor de zaadjes ontkiemd zijn en overgepot moeten worden.
Dat zal het uur van de waarheid worden want dan zullen er pollen zakjes zichtbaar moeten zijn anders gaat het hele spul om.
Tent:
28-05-overz.jpg
Gegiegel:
28-05-pray.jpg
CS slachtoffer, net na de douchbeurt:
28-05-cs.jpgLast edited by JimBean; 28 May 2023, 20:07.
Comment
-
30-05-2023
Batch 1, SSH 1 t/m 5, dag 40, week 6
Batch 2, SSH 6 t/m 10, dag 1, week 1
Vandaag zijn weer all vijf de SSH zaadjes ontkiemt.
Ze blijven nog even op 18/6 staan. De plantjes in de andere tent die direct op 12/12 zijn gezet hadden nog wel iets groter mogen zijn.
30-05-23-dag1.jpg
- Likes 1
Comment
-
04-06-23, week zeven, 45 dagen
Nou gaat allemaal niet echt naar wens. Van de laatste vijf reguliere SSH zaadjes lijkt er nu al weer een af te vallen.
De nummer 10 heeft alleen nog maar lobblaadjes maar doet verder niet veel.
Dus nu heb ik vier plantjes waarvan ik maar moet hopen dat er nog een man tussen zit.
4-6-23-zaailing.jpg
Dit is de plant die nu een tijd tweemaal daags met CS is besproeid. Je ziet dat het zijn invloed heeft op de bloemen maar ik ben er nog niet zeker van of er nou balletjes tussen zitten of dat dit gewoon blaadjes zijn.
Ik denk eerlijk gezegd het laatste. Ben denk ik te laat begonnen met sproeien.
04-06-2023-cstop.jpg
De dames in de bloei tent weten van niks en groeien ondertussen gewoon door...als dit gedoe nog lang duurt dan laat ik ze misschien wel gewoon de ronde afmaken.
04-06-23-ls.jpg
- Likes 2
Comment
-
07-06-2023.
Twee weken bezig nu met CS.
Wat denk je Manderijn heeft het zin om daarmee door te gaan?
Of omkappen en kliko?
07-06-23-cs2.jpg
07-06-23-cs1.jpg
Comment
-
08-06-23
Ongelofelijk, binnen een dag maken die dingen een spurt terwijl er eerst nog weinig leek te gebeuren.
08-06-23-ps.jpg
08-06-23-ps2.jpg
Ik begrijp dat dit voor de meeste mensen hier horror foto's zijn...
- Likes 1
Comment
-
Ziet er goed uit, dadelijk pollen genoeg.
Laat je hem tussen de vrouwen staan of ga je maar enkele toppen behandelen?
-
Ik laat hem/haar/hen* tussen de andere dames staan, maar ik weet niet of de zaden ook nog rijp worden.
Maar dan heb ik in elk geval pollen voor het geval de volgende batch die nu in de veg tent staat ook allemaal dames zijn.
*voor de woke brigade
-
13-06-2023, week 8 dag 54
Gekloot in de marge. Ik had meteen alle tien de zaden moeten planten. Nu ben ik twee maanden verder, draaien er twee tenten en heb ik nog niks.
De tent met zaailingen gaat vandaag naar 12/12. Worden dat ook fems dan gaat alles om en ga ik voor een volle reset met zaden van Ace Seeds.
Een van de zaailingen kwam niet helemaal goed uit het ei waardoor zijn eerste bladeren misvormt waren. Ik heb hem gistermorgen uit de tent gehaald en buiten gezet.
Hij staat nu twee dagen in de volle zon en gaat als een trein.
Uiteindelijk ook voor niks want hij kan daar niet blijven maar leuk om te zien.
13-06-2023-stak.jpg
Comment
-
17-06-2023
Week 9, dag 58 - eerste batch
Week 2, dag 18 - tweede batch
We kloten gewoon lekker door.
Ik heb de twee tenten samen gevoegd want ik vond het zonde en onzin om twee halve tenten te laten draaien.
17-06-2023-overz.jpg
Dat betekent helaas dat er drie gezonde dames sneuvelen.
1 x Lemon Skunk en 2 x SSH
17-06-2023-weg.jpg
Het samenvoegen betekent dat er weer een dilemma aan zit te komen...de SSH uit regulier zaad die ik met CS naar man heb omgebogen, gaat vroeg of laat zijn pollen loslaten.
Hopelijk zijn de plantjes uit de tweede run dan nog niet geslachtsrijp.
Helemaal een ramp zou het niet zijn maar er zullen dan bovengemiddeld veel vrouwen uit het zaad komen.
Ik ga dit echter proberen te voorkomen door zodra ik zie dat de pollenzakken zich openen de plant uit de tent te halen, en zoveel mogelijk pollen te oogsten.
Een alternatief is de plant naar de kas in de tuin te verhuizen en hem tussen de tomaten en paprika's te zetten...ik ben alleen bang voor de geur...ik wil de buren wijzer maken dan ze zijn...
Ben er dus nog niet uit.
17-06-2023-fempol.jpg
- Likes 1
Comment
-
17-06-2023, een paar uur later...
Nou dat duurde niet lang. Bij het water geven zag ik dat enkele pollensacks zich hadden geopend.
Heb hem nu maar in de tent gezet die ik net leeg had gemaakt en heb de eerste pollen mogen oogsten.
17-06-23-pol1.jpg
17-06-23-pol2.jpg
17-06-23-pol3.jpg
- Likes 5
Comment
-
23-06-2023,
week 10, dag 64 eerste batch
week 3, dag 24 tweede batch
Omdat de plantjes van de twee batch langzaam volwassen worden en ik niet wil dat ze bevrucht worden door de feminsed pollen heb ik die laatste omgelegd.
Dus eerst de pollen geoogst, en toen de zak in.
De pollen worden nu 24 uur gedroogd waarna ze de vriezer ingaan voor later gebruik.
23-06-23-oogst.jpg
23-06-23-top.jpg
23-06-23-screen.jpg
- Likes 1
Comment
Comment