26-06-23,
Week 10 dag 67, eerste batch
Week 3, dag 27, tweede batch
Overzicht, de tweede batch groeit snel door.
De vorige keer vijf vrouwen, nu maar liefst drie mannen en slechts één vrouw.
Maar zoals ik al zei, die fout maak ik nooit meer, volgende keer gaan alle tien de zaden tegelijk.
26-06-23-overz.jpg
Van de eerste batch gaan de SSH fem zaden lekker, ben benieuwd hoeveel dat er worden.
26-06-23-fems.jpg
De Lemon Skunk heb ik niet met pollen bewerkt maar heb ook niet echt mijn best gedaan haar af te schermen...ik verwacht dat daar nog wel een paar zaadjes in zullen zitten.
26-06-23-ls.jpg
En deze foto zie je niet zo vaak op dit forum...
Drie mannen is wat veel, ik denk dat ik de kleinste eruit zal gooien...je kan ook overdrijven
En dan zijn er precies genoeg planten voor een trio...orgies geven zo'n troep.
26-06-23-man.jpg
Edit:
Note meer voor mezelf...ik geef alleen Fishmix en bloom 1ml/l...dat bevalt me erg goed.
De vorige ronde met dezelfde zaden en Grow erbij stonden ze er toch net iets minder fris bij dan nu...
Kunnen natuurlijk tal van factoren zijn...maar toch.
Week 10 dag 67, eerste batch
Week 3, dag 27, tweede batch
Overzicht, de tweede batch groeit snel door.
De vorige keer vijf vrouwen, nu maar liefst drie mannen en slechts één vrouw.
Maar zoals ik al zei, die fout maak ik nooit meer, volgende keer gaan alle tien de zaden tegelijk.
26-06-23-overz.jpg
Van de eerste batch gaan de SSH fem zaden lekker, ben benieuwd hoeveel dat er worden.
26-06-23-fems.jpg
De Lemon Skunk heb ik niet met pollen bewerkt maar heb ook niet echt mijn best gedaan haar af te schermen...ik verwacht dat daar nog wel een paar zaadjes in zullen zitten.
26-06-23-ls.jpg
En deze foto zie je niet zo vaak op dit forum...
Drie mannen is wat veel, ik denk dat ik de kleinste eruit zal gooien...je kan ook overdrijven
En dan zijn er precies genoeg planten voor een trio...orgies geven zo'n troep.
26-06-23-man.jpg
Edit:
Note meer voor mezelf...ik geef alleen Fishmix en bloom 1ml/l...dat bevalt me erg goed.
De vorige ronde met dezelfde zaden en Grow erbij stonden ze er toch net iets minder fris bij dan nu...
Kunnen natuurlijk tal van factoren zijn...maar toch.
Comment