Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gorilla gleu bruce banner bubblegum sourdiesel ronde 4
Die grote op dezelfde hoogte knippen als de anderen zal je onderaan de streep meer wiet opleveren dan haar betuttelen. Niks trainen en dieven gewoon alles afknippen dat boven het maaiveld uitsteekt. En dan na 3-4 dagen schakelen.
K had elke x wel.aardig veel fluffie wiet en nu is elke tak van de grote dame zoon beetje op zelfde hoogte te krijgen
Lamp staat ook wat hoger en verwacht dat de kleine dames nog wel een stuk gaan groeien zijn ook niet getopt en de groote wel
De kleintjes zijn in de breedte gaan groeien en gaan nu ook wel in de hoogte groeien dat verschil vang ik wel op en anders in het ergste geval flikker k ik er een net over maar liever niet
K geloof je ook wel.dat het beter is miss om die grote wat kleiner te maken maar na toppen doe ik dat eigelijk
Slim om wat langer voor te groeien dat gaat je zeker meer wiet opleveren en om niet al dat fluff te hebben lijkt dieven me de moeite wel waard, daarom heb ik het zelf ditmaal ook gedaan bij mijn zaailingen. Een paar dagen geleden heb ik gediefd en alles op gelijke hoogte geknipt. Bij sommigen heb ik meer nodes verwijderd dan bij andere zodat ik een egaal veld heb gecreëerd.
IMG_0047.jpg IMG_0062.jpg
Indien ik alles z'n gang had laten gaan zouden er al gigantische hoogteverschillen zijn ontstaan.
En weet je wat het grote voordeel is van een egaal veld?
IMG_0060.jpg
De lamp kan laag, dus hoeft ie zo fel ook niet te branden wat weer scheelt in stroom.
Zo tensio meters van blumats geinstaleerdt en geplaast gereset
Dus alles werkt weer goed heb ze minder diep dan anders om wat betere metingen te kunnen doen
De 4 dames zijn zo goed als gelijk op 1 hoogte alleen de sour diesel.de grootste is 17 cm hoger
maar de 4 kleinere gaan nu weer stukken sneller groeien merk het verschil al goed ze worden sneller breed en gaan nu ook in de hoogte
dat egaal veld gaan we wel krijgen
k heb voor lst gekozen omdat ik zo alle takken mee krijg van de sour diesel en makkelijk zelf de hoogte kan bepalen als.k.van de week wat meer tijd heb
breng ik haar op een hoogte door haar goed te trainen en te spreiden zodat elke tak mee komt en even lang zijn
alleen verwacht ik binnen 1 week dat de kleinere net zo groot zijn als de sour diesel
en heb ze wat minder getrain de kleintjes
k ga nog kijken of ze met 1 week net zo groot zijn allemaal en anders train k alles op 1 hoogte
het gaat de goede kant op
behalve 3 planten hebben gele blad puntjes
en dus wat te hoog ec dus we gaan voorlopig alleen
afgezuurd water geven met ph 6.0
en de bubble gum heeft last van klauwend blad
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.
ik kreeg net, in mijn zoektocht naar de oorzaak van mijn klauwende blad, te horen dat dit door stikstof of teveel water kan komen. heeft de bubble gum erg nat gestaan? of is ze wellicht erg donkergroen?
atmosphere1 met d.i.y. leds kan je net zoveel strips toevoegen totdat warmte geen issue meer is. Je kan een lamp maken van 120 x 120 cm van alleen maar strips die probleemloos 1cm van het gewas kan hangen. Logischerwijs is er dan nooit zoveel wattage nodig voor dezelfde lichtintensiteit als wanneer de lamp hoger hangt. Dus dan ben je als kweker weer goedkoper uit!
tussen 100 mbar en en 144 mbar staan ze op dus niet te droog en niet te nat k heb zo betere waardes dan waarneer ze helemaal in de pot zaten gedrukt
alleen bij de bubble gum die met klauwend blad heeft de tensio meter op 0 staan
en had die gister getest en met de meetkop in het water stond die op 0 dus nu die in het zand zit en nog steeds op 0 staat klopt niet die dus moet dr weer uit opnieuw resetten en weer proberen
Als je nou die grote voor de helft afknipt moet je eens zien wat een mooi egaal veld je dan hebt man!
Slim dat je al even oefent om te kweken op kokos! Te droog is - helemaal op hydro - veel gevaarlijker dan te nat! Sommige kokoskwekers wateren dagelijks met 25% drain.
Ja cocos is ceker wel anders ja met water geven en snel droog
K kijk het nog een week aan de 3 kleine die voor staan wacht k nog goede week om te kijken of ze de zelfde hoogte gaan krijgen als de grotere
Wand de 3 die voor staan gaan al aardig de lucht in en de grote vooral in de breedte maar ze heeft daarom ook de grootste plek links achter in zodat ik na een week alles op een hoogte heb
De grote kan k zo 15 a 20 cm naar beneden trekken en nog spreiden zo hoef ik alleen her en der een beetje te diefen en klaar en maak ik optimaal gebruik van elke tak wand ze zijn allemaal goed lang ideaal als je het mij vraagt en het licht komt ook goed beneden
K heb alleen de zijkanten open gemaakt voor extra ventilatie
En mocht het dan nog blijken dat de groote her en der een knipje nodig heeft kan dat maar ik probeer het te voorkomen door goed te trainen en ik verwacht dat ik zo ook alles
Op een hoogte krijg de grootste is zo een stuk kleiner en ze moet nog nodig een beetje gespreid worden net als de rest die kunnen een beetje de takken spreiden wel gebruiken
Om de onderste nodus ook goed mee te krijgen
Wat denken jullie de kleine wel toppen niet toppen wil ze eigelijk zo mij mogelijk stress geven omdat ze al zo lang slecht hebben gegroeit en het gaat eindelijk de goede kant op
Tensio meters werken perfect nu de dames drinken goed zoon 750 ml tot 1 liter per dag
Wachten tot die kleinen dezelfde hoogte gaan krijgen als de grote is wachten op Godot: dat gaat niet gebeuren.
Ik zeg het nog een keer: de kleinen toppen en de grote op gelijke hoogte knippen en na een etmaal op 12/12 gaat je het meeste opleveren.
Maar het is jouw feestje en als jij graag allemaal lange slungels wilt die niks opbrengen moet je dat mooi zelf weten!
De kleintjes gaan nu al de hoogte in en hebben nog niet zoveel takken met 1 week zijn ze een stuk groter geworden
En maak ik van de grote sour diesel
Omdat ze de grootste plek heeft kan ik daar mooi makkelijk zorgen dat elke tak goed licht krijgt en de ruimte vult
Alles op 1 hoogte maken is zo klaar het was vanaf het begin al de bedouling de grootste 2 te lst trainen omdat je de hoogte goed kan bepalen en elke top mooi licht krijgt
K ben dr niet bang voor lange slungels te krijgen daarvoor train ik ze
De grootste is na wat training wel klaar om te gaan bloeien de kleinere ook bijna
Die week die ik ze nog geef geef ik niet alleen daarom moet me lamp ook nog aanpassen en dat wil ik voor de bloei klaar hebben
En heb de schermen aan de zijkant ook open gezet voor nog betere ventilatie
De temp loopt al op tot 25 graden met lamp aan en 20 graden zonder lamp
En daarbij het is hier op zolder dag en nacht donker
Maar snap alleen niet waarom ze lange slungels zou moeten worden en niks opbrengen wat ik doe is juist omdat elke top goed licht krijg en ik elke ronde veel.fluffie wiet had en dat voorkom ik zo ook door alles goed te belichten
K weet onderhand nu wel een beetje tegen welke problemen ik elke x aanlooop en veel heb ik verbeterd omdat nu te voorkomen
Zo de aardbeien buiten gaan als een speer voll met aardbeien
ze groeien super op oude kweekgrond /cocos/perliet mix
dat word bakken vol lekkere aardbeien
ben een beetje aan het experimenteren heb bloemen allemaal op.cocos
zo ver gaat alles goed mooi om te zien de verschillen
de tomaten planten staan in volle grond en zijn niet vooruit te branden dus volgende tomaten komen dus ook in cocos te staan en mix ik er nog wat verse potgrond erdoor en wat voeding geef de planten buiten ook
met kweek voeding had nog veel biobizz voeding staan hehehe
This gallery has 4 photos.
Zodra deze dames geschakeld worden zit ik er aan te denken om ze al te gaan voorgroeien
eigelijk pas zodra de echte bloei begint met een goede 10 tot 11 week bloei moet dat wel goed komen
dat houdt in dat ze zoon 9 week de tijd hebben om voor te groeien onder de led tl 2 x 4 watt
8 watt totaal het gaat wat langzamer maar de wortels groeien wel gewoon goed en ze hebben de tijd ontkiemen en voor ze boven zijn ben je ook zo week anderhalf week verder
en deze groeien bij mij sws niet super snel dus dat moet goedkomen en anders maar wat snoeien ofzo
maar dat worden weer
bruce banners
gorilla gleu
en wat stekken van de bubble gum en sour diesel als ze goed wortelen teminste maak k daar wrl moeders van ofzo
tentje voor voorgroeien is 60x60 ruimte zat voor wat plantjes voor groeien en wat stekken enzo
dan is de ronde erna lekker snel klaar en kunnen ze paar dagen wenne als ze naar de grote tent gaan en schakelen
ze moeten hier weet overal in het huis bezig voor electra en gas iets doen
dus de kans is weer groot dat alles weg moet
en weet nie of k zin heb om weer opnieuw te gaan beginne heeft alweer een boel geld gekost om ze zo groot te krijgen
maar ga volgende week met ze bellen wand ze willen binne 4 week al beginnen met de werkzaam heden en weet nog niet waar ze overal moeten zijn of niet is wel weer kut
k wou ze volgende week gaan schakelen maar als ik dat doe stinken ze al erg naar wiet
als ze niet op.zolder hoefen zijn heb k geluk en kan k gewoon door
maar als ze dr wel moeten zijn kan alles in de kliko en weg gegooit worden
word er al weer kots misselijk van als je zulke briefen krijgt
k vind het zo zonde als het weg zou moeten
doet je zeer aan het hard maar uit je huis geschopt worden door zulke geintjes is nog erger natuurlijk
maar eerst eens even bellen met ze van hoe en wat
k kan ze nergens anders plaatsen of ergens anders zetten kan niet miss in het ergst geval in het bos maar dan wil je zo ook niet meer binnen hebben
Nee heb geen andere ruimte ervoor alleen een schuurtje
Maar het licht er aan waar ze moeten zijn wand ze gaan alles op een dag doen denk ik
Ze hebben een woning keuring gedaan
Tijdens de keuring is er gas water en electra instalie gecontroleerd en dr zijn gebreken geconstanteerdt en dat gaan ze maken
Heb geen idee waar ze allemaal moeten zijn of ze op zolder bezig moeten geen idee hoop het niet dat kan alles gewoon door terwijl ze herstellen maar de kans is groot vaak dat ze daar nog moeten zijn
zo de grote dame ff getraint en gespreid en de rest op een hoogte gekankt en als ze weer omhoog komt bind k dr weer vast alles is op 33n hoogte nu
met de rest van de dames
nu 5 dames die even groot zijn daardoor kon de lamp een flink stuk naar beneden
maar ik ga sws niet schakelen tot ik meer weet over de werklui die komen met 4 week van de week maar bellen dat weet ik meer
en hopelijk door kan ik erg zonde nu de dames zo gezond zijn en veel tijd in het trainen van elke tak en dat is gelukt elke tak kan mee gelukkig
her en der later nog wat blad weghalen en zijn me dames eens goed verwent met hopelijk nu amper fluffie wiet en dikke toppen en hopelijk eens een dikke oogst zou wel eens fijn zijn
500 gram of meer
This gallery has 3 photos.
Comment