Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gorilla gleu bruce banner bubblegum sourdiesel ronde 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ziet er goed uit, ik zou nog even alle grote blad weghalen zodat je goed kunt zien of je al kunt schakelen. Dat heb ik ditmaal gedaan en heb er veel aan gehad.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dat doe je goed maar het raam open is vragen om problemen. Voor je het weet zuig je pollen aan van vezelhennep waardoor je je toppen vol zaad krijgt.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      De lucht word van de verdieping beneden naar zolder aangezogenen heb filters op de aanzuig slangen

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dan zal het daar niet aan liggen.

Klok staat op 20 uur sinds 16 april
    41dagen

De nieuwe zaden zijn boven vanaf 2 april 2023

62dagen oud
    Bubble gum
    Sour diesel

Gorila gleu
    Bruce banner
    20 april is alles boven

25dagen oud

Stekken staan vanaf 12 mei onder 24 uur licht te wortelen
    Dag 18met wortelen​

Zo nu klopt alles weer
    Last edited by Tijnie82; 28 May 2023, 09:45.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      K laat de stekken normaal onder 24 uur wortelen

En normaal met 2 x 4 watt

Maar k had geen zin om me stekken kast weer te maken

Dus had ik ze maar in de grote tent en onder 250 watt en moet zeggen het gaat niet sneller en het gaat niet trager

Dus de conclusie is beter laag wattage voor het wortelen zie geen meerwaarde in hoge wattage daarvoor

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Dat hangt ook weer af van meerdere factoren.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Mijn snelste x wortelen was lemon h 8 dagen en wortels

Maar wat jij zij in de volle zon buiten stekkies in water zetten om wortels te laten schieten werkt ook goed

K heb 4 a 5 dagen terug wat bloemen geplukt en in een vaas met water gezet steeltjes schuin afgeknipt en naar goede 4 dagen worteltjes

Zet ze desnoods toch buiten voor de werklui komen, en haal ze achteraf weer naar binnen. Ik heb al vaker planten van buiten naar binnen gehaald zonder problemen. Vaak hoor je theoretische spookverhalen hierover, de planten zouden dan vol ongedierte zitten, maar zo'n vaart loopt dat niet. Het is de gezondheid van de planten die bepaald of er problemen komen als gevolg van eventueel meegekomen ongedierte.

En die vliegjes, zijn niet volledig te voorkomen , ik heb ze ook nu .

Zodra er ergens water is verschijnen ze .

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ik ga nog hopelijk een goed plan maken zodra k gebelt heb met ze

Ja die vliegjes heb k vaak wel ook al in de watergift in orde nu de tensio meters werken beter dan ooit

K gooi dr nog een laagje wit zand overheen

Wand zoals de vorige ronde dat de toppen volgeplakt waren met vliegjes wil ik niet weer kon niks met die wiet en roken was echt vies met al die vliegjes extra knipoen niks mocht baten van 400 gram als het zoveel was had k uit eindelijk nog geen 100 gram aan goede toppen zonder vliegjes

Dat wil k nooit weer dat ik ze niet 100% wegkrijg weet ik maar het onder controle houden is wel belangerijk en vorige ronde heb k die zand weer weg gehaalt wat ik nooit had moeten doen

Ja in het ergste geval zet ik de planten buiten in zoon kas ofzo die je op bol.com voor 15 a 20 eu koopt

Maar dat is iets van plan c ofzo

Kan nu wel van alles zeggen maar na bellen weet ik weer het idee is om ze te laten staan en hopen dat ze niet op zolder hoefen te zijn scheelt een hoop natuurlijk

Maar.eerst ff bellen met ze

In het alles ergste geval zal ik ze ook met een vuilnis zak er om heen en dicht knopen en ergens neer zette ofzo

Zo wat atmosphere zei stekken in volle zon buiten zetten in water

ik heb dat tot de test gemaakt en dan wel met bloemen maar idee is het zelfde na goede 4 dagen wortels en ze staan in de volle zon

dus het werkt ceker goed en snel
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dit is gewoon zonder bubbels en werkt ook goed dus het kan ook zozonder

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Hoe weet je dat nu al ? ze hebben nog geen wortels toch ?

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ceker wel dr is al.een worteltje na 5 dagen al

Dit mag je toch wel een worteltje noemen
    This gallery has 3 photos.

Comment

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Nee, dat is geen wortel vrees ik, maar een strookje van de bast . Eerst moeten er witte puntjes op de stam ontstaan , dan pas kunnen er wortels komen.

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat ik ongelijk heb !

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      inderdaad is geen worteltje èé

Ik heb de dames gedieft en groot blad weg gehaalt

maar de sour diesel heeft een stam zo dik heb k ze nog nooit zo dik gezien de rest heeft normale stammen

overal komt weer mooi licht nu en kunne de takken weer goed groeien verwacht niet dat ze er veel last van hebben van het snoei beurtje ze zijn kern gezond

maar de sour diesel is een erg mooie plant gaat een beest worden in de bloei verwacht ik
    This gallery has 6 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      gezonde plantjes zijn gezonde worteltjes , komt goe hier !!

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ziet er zeker gezond uit en je ziet meteen dat je nog wel even mag voorgroeien terwijl het met alle blad eraan nog leek alsof de klok wel om kon.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Daarom roep ik ook al.de heletijd dat ik wil wachten op de kleinere tot die takken groter zijn

Wacht toch al zolang kwa tijd maakt het niks meer uit k hoef nu niet meer te haasten

En de grote sour diesel is een beest met een giga dikke stam en mooie vertakkingen

Dat gaat een grote opbrenger worden kan niet anders

Ze hebben me alweer vergeven van het snoeien en diefen

Ze drinken allemaal goed en al redelijk veel
    maar de bubble gum

heeft het er even moeilijk mee naar het snoeien
    en drinkt ook even niet zoveel en zo snel maar dat komt wel goed k had die ook extra water gegeven omdat ze laaste x zo hoog in mbars stond op de tensio

maar nu we dat weten volgende x wat minder geven de rest houdt wel van een slokje
    This gallery has 8 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hoeveel kopjes laat je gaan per plant ??

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Niet getelt maar let k ook niet echt op let meer op of de vertakkingen lang genoug zijn zodat ze overal bij het licht komt heb al wat gedieft miss later nog wat diefen moet ik nog maar ff afwachten wat de dames gaan doen

De dikke stam van dr sour diesel dat belooft wat deze dame
    This gallery has 2 photos.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      no problem sterk bèést !!

btw da go hie goe vooruit , keep it green èé

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat ceker ze is ceker weten de sterkste

mooi laag gehouden

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat doen we ook hoogte is zo makkelijk om onder controle te houden groeien ze te hoog trek ik zo weer alles op een hoogte

Ze drinken als een malle

de grote sour diesel heeft 4 liter gehad en de kleinere 2.5 liter

tensio meters stonden gister op 140 mbar

en dacht kan nog wel dag wachten maar zo net stonden ze tussen 300 en 400 mbar

dus drinken doen ze wel goed die liter per dag red ik niet meer ze drinken momenteel zoon 3 liter in de om de dag

en de grote sour diesel zoon 2 liter per dag

sinds ik veel meer water geef groeien ze ook beter

ze hebben al een poosje afgezuurd water gehad ph 6.0-6.5

wand ze hadden last van verbrande puntjes te hoog ec maar dat is wel weer recht getrokken volgende water beurt krijgen ze wat groei voeding

This gallery has 6 photos.

Comment

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Puntje is natuurlijk wel dat groeitijd geld kost.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      absoluut waar maar ik heb zonnepanelen dus stroom kost me gelukkig bijna niks

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat ceker maar daarom groei ik ook niet meer voor met super hoog wattage

K heb ze nu rond de 200 watt zitten en denk dat ik in de bloei max tot 300 watt ga wand me laaste 2 rondes was zeer slechte opbrengst tussen 300-400 gram zat het ongv

Ik denk dat ik dat ook prima haal met de lamp op.250 tot 300.watt

En me volgende kweek
      Ga ik denk ik in de kleine tent doen en dan maar met 150 watt ofzo en 2 planten

Maar dan pas ik me.lamp aan en alle 4 panelen aan elkaar vast en kan de lamp er super dicht op

En de afmetingen van de lamp.zijn dan 60x60 en belicht dus alles perfect dan

Dan kom ik ook.wel.makkelijk aan de gram.de watt denk ik

Met de body builder en de ster van vandaag de sour diesel

big girl you are beautyfull
    This gallery has 3 photos.

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Daar zit ik dan met m'n 10 cent stammetjes😅

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Hij is 4 cm op zijn dikste punt de stam

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Tenslote gaat het er om wat er aan de plant zelf komt k heb liever een dun stammetje en 100 gram plus per plant dan als ik met een dikke stam

Dan 50 gram per plant dit is natuurlijk dom lullen hehehe tis geen garantie een dikke stam dikke opbremgst geeft maar het zal.vast helpen

De planten zien er kerngezond uit, ze hebben een prachtige groene kleur!
    De waterhuishouding is ook duidelijk helemaal in orde!

Goed bezig maat!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Snel weer water geven dan ! bijna 500 is erg droog. (afhankelijk van de soort grond die je gebruikt )

Ik krijg de indruk dat de tensio waardes met de huidige nieuwe potgrond , waar geen of weinig veen in zit, wel wat hoger mogen als voorheen. 150 tot 200 mbar lijkt bij velen goed te werken.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Dat zou kunnen atmosphere
      Ze heeft gister gelijk weer 4 liter gehad

Gister stond ze op 140 mbar maar als ik dan dag later kom staat de grote dame rond de 400 mbar

Ja hier zit weinig tot geen veen in

Maar wel zoon 10 % aan pot maar hydro korrels en het meeste korrels zitten halverwege tot de bodem

K wou een goede luchtige medium hebben zodat k ook niet zo snel met over bewateren

K heb nog ff gekeken de grootste dame is 8 week oud en 3 dagen

Dus ben blij dat de powet maar op 50% staat
      Last edited by Tijnie82; 7 June 2023, 08:51.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      K moet er ook niet langer tussen laten zitten dan 2 dagen max en dan weer water geven om de 3 dagen duurt net te lang

Dus de max leggen we nu op 2 dagen dan

Alleen de bubblu gum is een rare die heeft 1 week geleden 1.5 liter gehad na het plaatsen van de tensio en is toen naar 30 mbar gegaan

en na 1 week staat die nog maar op 90 deze deed al raar vanaf het begin maar heeft ook het meeste klauwend blad

teveel water kan het niet zijn

lamp hangt rond 25 tot 30 cm boven het kopje met 50% power

en de damea hebben vanmiddag voor het eerst wat groei gehad omdat de bladeren sommige wat lichter werden

verder houden we dan alleen een stikstof probleem over maar kan dr weinig aan doen

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Hopelijk en anders is het exit voor dr de focus licht op de grote sour diesel

En die wil k perfect afbloeien en een goede oogst mee draaien de rest is extra het vermogen ga ik ook niet zo hoog gooien in de bloei

Als k met 250 watt goede 300 gram draai ben k blij

De laaste rondes met 480 watt heeft de opbrengst ook niet goed gedaan en kan ook.zeker met minder wattage ook goede scores halen

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja zelfvoorzienend zijn met zo min mogelijk watts. dat is het doel. 300 gram in 1 ronde is lekker man. 2 rondes per jaar, dan kom je er wel als er niet teveel meerokers zijn

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Daarom als je geen goede resultaten kan halen met 200 watt lukt dat ook niet met 400 watt ben ik van overtuigt

Bijna vergeten te zeggen de sour diesel stek heeft al wortels al.zoon 3 dagen

de bubble gum nog niet maar weet ook niet wat ik daar mee moet ze heeft duidelijk ergens last van

K kijk het nog ff aan maar als ze niet mee gaat werken licht ze straks zo in de kliko

maar de sourdiesel en bubblegum zijn 8 week en 3 dagen oud

ja k weet het voor die leeftijd zijn ze nog wel klein
    maar we hebben dan ook veel tegen slagen gehad met vertraging als gevolg

Comment

Net bij de dames geweest en de kleinere hebben de tensio.meters alweer op.120 mbar staan

en de grootste sour diesel heeft gister 4 liter gehad en heeft de tensio meter alweer op 90 mbar staan dus die wil morgen ook weer drinken

toch een flink verschil met.vorige rondes toen stonden de tensio meters er helemaal ingestoken en had ik slechte waardes die niet.klopte

nu heb ik ze er 3 kwart in en zijn de waardes goed en ze drinken das niet normaal

wat ze nu krijgen gaf ik normaal in de bloei goede 2liter a 2.5 liter per 2 dagen

en de groote drinkt nu al 2 liter per dag en gaat nog omhoog naar 2.5 liter per 2 dagen

de kleinere krijgen 2 liter per 2 dagen
      maar.das ook.te weinig en die gaan vanaf morgen naar 1.5 liter per dag

maar ik geef per 2 dagen zolang het kan

maar hoe snel die waardes oplopen en met.de warmte vant weekend gaan we denk ik ff elke dag geven

Comment

Bezig...
      X