Beetje bij beetje groeien de kleintjes door te droog kunne we nu uitsluiten
ec
waarde van de grond weet ik niet
maar de hydro korrels zijn zo schoon gespoelt dat er niks meer vanaf kwam 3 dagen mee bezig geweest
ph
weet ik niet kraan water zit hier net iets boven de 7.4-7.6
beste is wel dat ik afzuur maar de meter vertrouw ik niet meer en die test strips die ik heb kan ik slecht de kleur zien welke bij de ph hoort daarom heb ik ook niet afgezuurt
vorige ronde lang ph 3tot 4 gegeven terwijl de meter 6.5 zij
Daarom dacht ik beter iets te hoge ph dan veels te laag
heb niet het budget om.nieuw spul te kopen momenteel dus wat ik heb kan ik gebruiken en wat ik nog nodig heb staat in de wacht
potten zijn allemaal ingewatert met 4 liter
voeding
en hebben nu voor de 2 x watet gehad maar potten zijn nog steeds zwaar dus onder in zit genoug maar boven zat dus niet genoug
Voeding
heb ik niet gegeven
grond was voor 8 week bemest dus genoug voor de groei
en de grootste groeien ook goed en die krijgen ook alles het zelfde als de kleintjes
enige verschil is de grote zijn van zamnesia
en de kleintjes die zijn niet helemaal 100%
een gezond goed plantje ziet er wel anders uit na 2 week op 24 uur
enige probleem wat ik kan bedenken is dat het aan het zaad licht anders hadden de grote er ook last van moeten hebben en dat hebben ze niet
al moet ik zeggen de grote hadden ook al een stuk groter moeten zijn
dus dr is wel iets waardoor ze trage groei hebben
temp en lv zijn oke
min temp 17 max temp 22
min lv 41 max lv 49%
ec
waarde van de grond weet ik niet
maar de hydro korrels zijn zo schoon gespoelt dat er niks meer vanaf kwam 3 dagen mee bezig geweest
ph
weet ik niet kraan water zit hier net iets boven de 7.4-7.6
beste is wel dat ik afzuur maar de meter vertrouw ik niet meer en die test strips die ik heb kan ik slecht de kleur zien welke bij de ph hoort daarom heb ik ook niet afgezuurt
vorige ronde lang ph 3tot 4 gegeven terwijl de meter 6.5 zij
Daarom dacht ik beter iets te hoge ph dan veels te laag
heb niet het budget om.nieuw spul te kopen momenteel dus wat ik heb kan ik gebruiken en wat ik nog nodig heb staat in de wacht
potten zijn allemaal ingewatert met 4 liter
voeding
en hebben nu voor de 2 x watet gehad maar potten zijn nog steeds zwaar dus onder in zit genoug maar boven zat dus niet genoug
Voeding
heb ik niet gegeven
grond was voor 8 week bemest dus genoug voor de groei
en de grootste groeien ook goed en die krijgen ook alles het zelfde als de kleintjes
enige verschil is de grote zijn van zamnesia
en de kleintjes die zijn niet helemaal 100%
een gezond goed plantje ziet er wel anders uit na 2 week op 24 uur
enige probleem wat ik kan bedenken is dat het aan het zaad licht anders hadden de grote er ook last van moeten hebben en dat hebben ze niet
al moet ik zeggen de grote hadden ook al een stuk groter moeten zijn
dus dr is wel iets waardoor ze trage groei hebben
temp en lv zijn oke
min temp 17 max temp 22
min lv 41 max lv 49%
Comment