Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gorilla gleu bruce banner bubblegum sourdiesel ronde 4
Dames en heren al mijn kweek spul en tenten en noem alles maar op staat hier nu ook te koop alles in een koop richt prijs is 350 euro
maar dan heb je ook echt alles zoals het er bij mij bij staat en nog een nieuwe kweektent dr de 60x60
heeft iemand dr belang bij laat het me weten
k heb er al een mooie prijs van gemaakt voor de jd leden eigelijk moef ik veel meer vragen maar goed
dit is ceker een mooie kweekset voor de beginner of de ervaren en als je het mij vraagt is het een koopje zoals jullie weten is alled stervens duur alle spullen
ik wil dr graag vanaf wand ik pak me.oude hobby weer op karper vissen wat ik voor me kweek spul krijg kan ik weer wat leuks voor me.vis hobby kopen
het was altijd super gezellig met jullie hier op.t forum k blijf natuurlijk wel.iedereen volge
heeft u belang laat het me weten en we komen dr vast wel uit
staat nog nergens anders te koop dan hier op deze site
wat zonde man. heb je het geld echt nodig? straks woon je over een jaartje op een plekkie waar je op je gemak een rondje kan draaien en krijg je spijt . goedkoper wordt het allemaal niet. vind het echt kut voor je
Nou ik gister alles opgeruimt me kweek spul en heel de zolder schoongemaakt
belt die man die bezig gaat hier waarom het eerst wegmoest de planten
ja we hoefen alleen ff een meterkast te plaatsen de oude is afgekeurt
toen voelde ik me broert gister
k heb alles weggedaan de planten voor niks en k had ze dan allang week of 2 in de bloei kunne hebben best zuur maar goed als het goed is was dit het laaste wat moest gebeuren
dus ik denk dat ik weer starten ga dan binnen kort
alleen k twijfel welke tent ik ga pakken me lamp.op.maat maken voor de kleine tent dan zitten alle 4 lampen tegen elkaar aan dat zou alles wel perfect belichten denk ik in de 60x60 tent wand de lampen tegen elkaar aan is precies 60 x 60 kwa belichting zou het perfect zijn
maar.kwa warmte denk ik dat het niet super gaat en maar 1 inlaat
of de grote tent pakken de 1 m2
de lamp.moet dan ook sws aangepast worden dat de led lampen aan de onderkant van het frame zitten
k heb nog 6 zaden liggen maar denk dat ik max 4 ga neer zetten
en ik ga ze dan sws eerst opgroeien in 3.5 liter potjes tot de wortels dr uit komen en dan in 11 liter of de 25 liter potten
die trage groei door slechte watergift wil ik ook vanaf
Meer zaad is dr niet dus moet het er maar mee doen maar de 4 of 5 mooiste houden is ook wel.het idee en mij lijkt het vooral 4 lampen en 4 planten ideaal
Elke lamp.ze eigen plant en in koffie filters ontkiemen doe ik altijd alleen sinds ik die goedkope zaden had van growshop dingen duurt voorgroeien en ontkiemen 10 x langer dan normaal
Wat een verhaal zeg, je zit gehuurd particulier.
bij ontdekking sluiten ze zowiezo de woning met een beetje pech.
jij hebt verder er geen last of gevolgen van als particulier,enkel dat de tempel word dichtgegooid voor 3 of 6maanden.
Ik heb het een tijd terug nog zien gebeuren.
Als je gehuurd zit bij een corporatie begin er niet aan zelfs met 1 plantje ben je gewoon de l*l
Kon een vrouw die een spierziekte had en een bepaald cbd soortje hielp haar goed, ze was alleenstaand met 2 kinderen en had 2 op haar tuin.
Ze is per direct de woning uitgezet met de 2kinderen en kan 5jaar geen huurhuis meer krijgen van de woning corporatie.
Plus melding bij de kinderbescherming en alle waanzin erbij.
Gaat gewoon nergens over meer,dit land is zo krom als maar wat.
Terwijl de rest van de wereld zo versoepeld.
Ik roep het vaker geef mensen tot max 5 planten legaal,je lost een hoop ellende op en creeert een hoop werk gelegenheid bij de keuring van de installatie/tent (soort apk) je creert weer winkels en ach allemaal mooi,maar zal hier nooit gebeuren.
Woningcorporaties zijn geen wetgevers ook al hanteren ze een zerotolerancebeleid betreft hennepteelt. Ze zetten de uithuiszettingsprocedure in werking bij ontdekking en menig kweker pakt dan al zijn spullen, maar als jij blijft zitten komt het voor de rechter en die bepaalt of je mag blijven of niet. Zolang je het kleinschalig houdt en zeer aannemelijk maakt dat het voor eigen gebruik is word je er niet meer uitgeknikkerd.
Als je in een sociale woning zit en je rookt graag wiet, dan zal je wel moeten kweken anders krijg je dat niet.
Hork hier heeft nog nooit iemand gewonnen,hier mogen ook geen coffeeshops alles is zero tolerance, mensen hebben het wel geprobeerd maar is geen beginnen aan.
Al heb je er eentje je vliegt er gewoon keihard uit helaas.
Het kan hier ook ceker wel k vind het bijzonder je mag niet kweeken hier in nl
Ze willen wel de belasting van de kweek tenten en kweek spullen hebben maar kweeken zelf mag niet bijzonder he
En ja sommige provincies doen niet zo moeilijk en knikkeren je dr zo uit
Terwijl je weer in een andere provincie weer vrij uit gaat met 5 planten
K vind gewoon als je bij woning bouw zit zolang je huis dr geen schade van lijdt en geen andere mensen dr last van hebben
Zul je mij niet hooren maar k ken dr ook genoug die kweekje klaar hebben en gaan knippen en de hele buurt ruikt het
Ja dan moet je ook niet zeuren dat je betrapt word
K ben altijd paranoie om gepakt te worden en zorg altijd dr voor zelfs als k moet knippen of nieuw materiaal naar zolder moet brengen dat niemand het ziet of hoort of ruikt
Je ziet hier zelfs geen zak potgrond naar boven gaan zo heb k het altijd gedaan
En ben nog nooit de lul geweest k vind je kan een boel doen om te voorkomen dat je gepakt word maar 100 procent uitsluiten kan je het niet maar
Ik denk persoonlijk dat niemand weet dat ik kweeek en dat hou ik ook zo
Beter te veilig dan 1 slordig zijn en je bent de pineut
Tijnie82 dat is zo,maar ook al kweek je eentje je word gewoon gezien als een crimineel.
En zo behandelen ze je ook,en dat voor een plantje terwijl ze vrijblijvend 100e tot 1000e kgs rond de post versturen vrijuit,en alles overrompelen door spanje en alles eromheen die vrijspel hebben.
Die lachen zich kapot,maar hij je zouw zelf maar een onschuldig plantje kweken,dan bega je een doodzonde zo krom is nederland.
als iedereen zich samenpakte en zij tot hier en niet verder had mischien het verschil gemaakt.
Ik vind ook dat mensen die er baat bij hebben als eerste uit deze lijst moet worden geschrapt laat die mensen toch met rust.
Dan de hobby teler 3 tot 5 prima maar dat snappen ze 40jaar later nog steeds niet.
Comment