Zijn lekker gegroeid, word vol toppenveld.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chapter 3
Collapse
X
-
Buigen, Knakken, breken, plakken. We doen het allemaal.
Ze krijgen om de 2-3 dagen water en ze lijken het allemaal prima te vinden. Ze strekken ontzettend wat ik een beetje onderschat had want het is veel meer als de vorige 2 rondes🤷🏼♂️
IMG_2447.jpg IMG_2450.jpg IMG_2448.jpg IMG_2449.jpg IMG_2451.jpg IMG_2452.jpg
- Likes 4
Comment
-
En de lamp hangt idd niet op geadviseerd maar dan zou die tegen de filter aan hangen dus wat ze adviseren heb ik nu ni zo veel aan😯🤷🏼♂️
-
Airco en filter buiten de tent.
-
Airco gaat ook idd buiten de tent, de filter mss ook in de toekomst. Zit er aan te denken om wat anders te gaan gebruiken qua afzuiging/filter als dat ik nu heb.
-
is niet goed voor de planten. Kijk het blad eens ophoog staan......Of dimmen of lamp omhoog, zou k doen
Comment
-
Die lamp licht op het gewas om die strek te dimmen, vorige rondes ook zo gedaan is tot nu toe altijd goed gegaan. Dat ze het niet leuk vinden 🤷🏼♂️ ik vind het ook niet leuk dat ze na het knakken 2 uur later weer recht op staan als of ik niks gedaan heb.
-
Ik heb altijd geleerd, dat ze juist naar hun zin hebben als het blad omhoog staat!!! De bladrandjes staan wel wat omhoog ja, dat kan een indica(tie) zijn dat ze het wat te warm hebben. Ik begrijp ook niet goed waarom je je planten zo veel stress geeft door de lamp zo dicht erop te zetten. Ja voor strekken tegen te gaan, maar je hebt nog genoeg ruimte. Eerder de lamp op 12/12 zetten de volgende keer, gebeurt een ieder wel een keer. Verder staat het er mooi bij man
-
-
IMG_2461.jpg net omhoog, en weer op nieuw gaan binden want ze blijven aan de gang🤷🏼♂️ nu hangt de lamp een kleine 30cm boven het gewas nu het allemaal weer wat platter ligt
- Likes 5
Comment
-
Gvd man wat heb ik die krengen onderschat, bende 24 uur van huis komde terug staan die wijven m’n lamp te kussen..🤷🏼♂️ wist dat ze minder chagrijnig worden van vit D maar ergens moet t toch goed zijn zou je denken. Maar zoals de dames wel inmiddels gemerkt hebben hou ik van hardhandig aanpak., je pakt ze bij de strot legt ze neer en bindt ze vast. kijken of ze morgen nog zin hebben om te kussen verdomme! IMG_2470.jpg IMG_2469.jpg IMG_2471.jpg IMG_2468.jpg
- Likes 4
Comment
-
IMG_2475.jpg goedemogge mensen van het goeie leven.
Tijd geleden had ik had vermeld dat er wat diodes van de lamp gesneuveld waren, heb toen zitten informeren voor een nieuwe balk en wat daar van de kosten zoude zijn. Heb een mail gestuurd naar waar ik de lamp had gekocht en naar marshydro zelf maar van beide had ik naar een week nog geen reactie gehad. Tijdens m’n zoektocht kwam ik uit bij NoMercy shop van roy en zag dat hij de zelfde lamp ook verkocht, dus de vraag ook bij Roy neer gelegd. Toen stapten we echter in een sneltrein en binnen een paar dagen was de balk bij Roy binnen.
Zonder verdere vragen viel het gewoon in de garantie en kon ik de nieuwe ophalen.
lang verhaal kort: top service vanuit Roy en marshydro waar ik je nogmaals hartelijk voor wil danken🙏🏽
- Likes 6
Comment
-
IMG_2483.jpg IMG_2484.jpg
Week 3 12/12
Groeien knakken groeien..
om de 2 dagen 30-40L water
2x met voeding 1x zonder.
gebruik ongeveer de helft van de geadviseerde hoeveelheid voeding.
temp schommelt de laatste dagen tussen de 22-30 graden, de lv 50-65%
mn vingers ruiken naar sinaasappelen als ik rechts in de tent met de vrouwen gespeeld heb. 🍊
Dat ik te laat geschakeld heb is inmiddels wel duidelijk, ben nu ook bang omdat door het knakken veel toppen dicht bij elkaar zitten dat er sneller rot is.. kortom we houden de spanning er in tot het bittere einde van deze ronde! Kan niet wachten tot die voorbij is🤩😶🌫️
- Likes 3
Comment
-
Ja dat dieven gaat bijna gebeuren idd, en de afzuiger kan ik eigenlijk niet harder zetten als dat die nu staat ivm geluid🙃 heb het laatst trouwens een geprobeerd maar ook op 100% haalt die de lv niet genoeg omlaag, zit gwn vast aan een lucht ontvochtiger
-
Ik bedoel lucht door het bladerdek, struikboa.
-
IMG_2531.jpg IMG_2527.jpg IMG_2529.jpg IMG_2530.jpg Wat blaadjes weg geplukt, gisteren op Cannafair dat potje mee gekregen. Dat zou de wortels moeten helpen om hun voeding nog beter/efficiënter op te nemen…🤷🏼♂️we gaan t zien. Is toch nog niks fout gegaan deze ronde dus dacht vanmorgen laten we het eens gewoon proberen!Attached Files
- Likes 1
Comment
Comment