Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    IMG_2722.jpg IMG_2721.jpg 21-9

    week 7

    Die piemels worden dik, mijn piemel ook als ik naar die toppen kijk.
    Attached Files

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      tampeloeris kollosalis.. wa is da? Dat kenne we hier op t platteland Ni

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      latijn voor dikke pik. 😁

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      En dat onthoudt die wel weer gvd

    Nou nou mijnheer de boswachter. Waar het hart vol van is.....

    Maar je hebt wel een mooi bos gekweekt. Dat moet ik wel even zeggen. En ga je dat allemaal zelf oproken? Straks klapt die piemel van jou nog....

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Beetje vertrouwen hebben in de boswachter draag de naam niet voor niets. Menig bos al weg gerookt 🥲 natuur activisten standaard op de hielen.

    Gaat lekker hier.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      IMG_2768.jpg dr zit me toch een kanon van een top tussen van de slh. Zou fijn zijn als die rot vrij blijft.

      ondertussen 2 hoofdtoppen van de zkittelz moeten knippen vanwege rot. Het was minimaal maar toch even goed kut. Snap echt niet wat ik nog anders moet doen om dat hier rot vrij te houden. Lv van 39-44% temp tussen de 22-26 graden🤷🏼‍♂️ de afzuiging is maximaal dus er zou voldoende lucht verversing moeten zijn..

      enfin

      Week 8 zitten we vandaag. Laatste dag dat ze voeding krijgen denk ik of over 2 dagen nog een x en vanaf dan gaan we spoelen.
      Attached Files

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        De rot was er al voor de hoge ec dus die kan ik uitsluiten. De diameters die je zegt heb ik momenteel niet nee

      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Dat moet je ASP aanpassen!
        Heb nog leuk linkje , wel helemaal uit lezen !!!!!


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Tnx, voor z’n Lappe tekst moet deze jongen even rustig zitten dus dat doen we vanavond een keer

      Oorspronkelijk geplaatst door Bo$wachter View Post
      Lv van 39-44% temp tussen de 22-26 graden🤷🏼‍♂️ de afzuiging is maximaal dus er zou voldoende lucht verversing moeten zijn.
      Misschien is dat wel een indicatie dat rot meer een interne dan een externe oorzaak heeft. Ik heb de indruk dat het vooral speelt bij die planten met een genetica die we zo graag willen hebben omdat die zo mooie compacte toppen levert. Nu ben ik nog geen jaar bezig maar al mijn popcorn planten zijn nog helemaal rotvrij gebleven.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Een langere fijnere relaxte stoned, lekkerder als een joint, gezonder en veeeeeel minder wiet.
        Das mijn ervaring, wat mij ook verbaasd heeft hoor, nog steeds.

      • klos73
        klos73 commented
        Editing a comment
        Wow.... ik ben nog beter wakker geworden dan voorheen. Ik heb gisteravond de nog niet goed gedroogde White Widow gevaped. Ik had in vergelijking maar 2/3 van de hoeveelheid (matig uitgerijpte) Afghan Kush nodig voor een veel sterker effect. De smaak? Het was arm aan smaak. Laat ik het zo zeggen. Maar daar doe ik het niet voor. Zo veel mogelijk van de THC moet zo schoon mogelijk in mijn lijf. Ik vind het een uitkomst dat vapen. Wat heb ik een hoop viezigheid in mijn longen gerookt. Vroeger. Zeg boswachter, indien je van die teleurstellende volcano af wil, geef maar even een seintje.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nja zo heb ik ook een bong staan wat eens in de 3 maanden een x uit de kast komt net een homo. Gebruik die dingen eigenlijk alleen als er hier met een paar maatjes zitten, alleen draai ik liever m’n oud vertrouwde jointje die overal mee na toe kan. Beetje lastig werken soms met een vulcano of bong in de hand, joint op de lip werkt een stuk prettiger.

        Maar mocht die eens de deur uit gaan dan zal ik is een bericht na Italië sturen

      Week 9

      In m’n laatste post heb ik gelogen😯 ik ben nog steeds niet aan het spoelen. Trek het nog door tot de 10e okt ongeveer, heb inmiddels een top of 6 gevonden met schimmel de afgelopen week en de laatste top die ik heb gevonden was 3 dagen terug. Heb sinds dien een kachel aan en nu is de tussen temp op 1 graden en nu lijkt de zkittelz zich te gedragen.

      Eerstekamerlid zei in z’n eerste positieve reactie dat de slh zoveel verschillen qua afbloeien. En dat wordt hier ook steeds meer bevestigd 😂man man krijgt er wel een knook van een top voor terug maar denk dat die pas over een week of 3 klaar is als ik een beetje geluk heb. IMG_2849.jpg IMG_2850.jpg
      zo als je ziet zit er wel wat verschil tussen..

      IMG_2842.jpg
      spul wat ligt te drogen ruikt verdomme gewoon naar snoep…? Dacht dat ik wiet kweekte maar t ruikt als winegums… wel lekker 🤤 mooi meegenomen is dat je hier geen gaatjes in je tanden er van krijgt


      De voeding heb ik wat geminderd. Omdat ik het schema steeds meer begon te volgen en die boost van Cannafair er nog bij gooide liep de ec wat uit de hand. Nu van alles paar gr minder en de ec staat weer mooi op 2,0 ph 5,7-6.0
      Om de dag 20L in de bak en eens in de week weer een x van boven wateren.

      Attached Files

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Jij gaat ook voor de 16 weken bokaal zie ik.
        Smaak verschilt even hard.
        Heerlijk kruidje wel.

        Geduld is een volle zak.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik zou op 13 -14 weken uitkomen zoals het er nu uitziet. Ben nog aan het twijfelen of ik ze die 4 dagen dat ik naar Praag ben ze in het donker laat droog trekken. Of dat ik ze er voor om doe en dat de nieuwe er alvast in kunnen.. dilemma’s.

        De geur is alles behalve lemon dus ik ben wel benieuwd wat dat gaat worden eigenlijk. 2010 volgens mij de laatste echt lekkere lemon haze gehad bij de greenhouse in Amsterdam sindsdien is het een droom die na gejaagd wordt dus mag hopen dat 13 jaar na dato m’n geduld beloond wordt. En dat ik nog eens mag genieten van die smaak🔥

      IMG_2853.jpg Avocado’s 🥑 nog effe en dan gaan we ook hier van oogsten..🫨
      Attached Files

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Hier een stukje uit een verslag over advocado's kweken.

        Je vraagt je misschien af waarom de avocado geen vruchten krijgt, ook al heb je alles precies gedaan zoals het hoort. Wanneer krijgt de plant nou vruchten? Het antwoord op die vraag is: waarschijnlijk nooit. Avocadoplanten die uit de pit groeien, zijn vruchtloos.
        Dat komt vooral door de bestuiving, die zelfs in de natuur al ontzettend ingewikkeld is. Ook in de natuur duurt het minstens vier jaar voordat de plant vruchten krijgt. In Midden-Europa zit je dan nog met het probleem dat de koele en korte zomer de zaken alleen maar erger maakt.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nice streven na het onmogelijke. Ik teken

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik volg.

      IMG_2884.jpg toch stiekem al best veel hoofdtoppen gehad die begonnen te schimmelen, was er elke x vroeg bij dus wat ik weg moest gooien was minimaal maar toch altijd jammer dat je veld er dan uitziet als of het verkracht is, wat het ook wel beetje is. Nja in m’n vorige post had ik gelogen, dacht laat ik de Trent door trekken, opnieuw gelogen vorige post! Ik ben nu toch al aan het spoelen, wilde het vanaf vandaag gaan doen maar ben de 6e begonnen.

      ik probeer het 🪓 zolang mogelijk uit te stellen maar als het me te zot wordt dan zoude ze vanaf de 20e om kunnen. 31e gaan ze sowieso om want 1 november gaan de kerosine krash beginnen aan hun avontuur!
      Attached Files

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Potverdorie wat een bos zeg. Heb jij zitten jokken???? Ik wist niet dat je binnen ook toprot nog krijgen

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik wel🤷🏼‍♂️ ik krijg alles voor elkaar👍🏻🥲

      IMG_2885.jpg paar weekjes mogen ze nog wel IMG_2888.jpg IMG_2887.jpg IMG_2889.jpg IMG_2891.jpg de nieuwe troepen komen net uit hun winterslaap, ze krijgen tot donderdag ochtend om wakker te worden want om 9 uur komt de badmeester en is er zwemles.🌊 🏊
      Wat staat er volgende ronde op het menu!?:

      - Kerosene krash :
      Variety Kerosene Krash®
      Flowering type Feminised
      Genetics Indica-dominant
      Parent strains Gorilla Glue Groups X Sherbet
      Family USA Special
      Environment Indoor / outdoor
      Flowering time 8 weeks
      Yield XXL
      THC Extremely high (>20 %)
      ​ hier gaat het om, de rest zijn reserve (3) in totaal 9 stuks die tegelijkertijd van start gaan.

      Op de reserve bank zitten:

      -amnesia haze 10 weken
      -OG kush 8-9 weken
      -euforia 8-9 weken

      Enfin, meer daar over in Chapter 4

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ach so

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        lekker veel trichjes maar nog niet veel amber of zie ik dat verkeerd?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nee dat zie je goed 0 Amber.

      Herfst in de tent, de trichjes lijken ineens haast te hebben!?🤨

      week 10,5

      donderdag 26 oktober staat als uiterlijke 🪓🪓🪓datum.​ Daarvoor kan natuurlijk ook al de bijl erin gaan bij de zkittelz omdat die echt rot gevoelig is. Heb stiekem veel topjes al geoogst waar ik beginnend rot zag, 50gr tot nu toe van de afgelopen 3 weken nadat ik het eerste plekje vond.

      Ik ben natuurlijk daar al wat van aan het proeven.. want naar 6 maanden wil je onderhand wel eens weten wat je klaar gespeeld hebt, maar godnondesju wat is dat lekkere wiet. Snap de naam zkittelz ook wel want het is als of ik een zak snoep leeg pleur in m’n mund. Zo smaakt die naar een weekje in de kuur pot laat staan we zijn 6 maanden verder… dan rook ik wss gaatjes in m’n tanden met die zoete zooi.

      De slh is ook door rot getroffen, uitgerekend bij de pheno die al iets van 4 weken achter liep op z’n zus. Dus dat is ook mooi kut.

      Blijf me echt afvragen waarom er steeds rot komt gvd want de tussen temp is 3 graden (27-24) en lv 38-41%. Volgende ronden ga ik een active inlaat maken( gat door de muur naar de andere kamer) en dan gaan we het zien. Als ik dan nog steeds rot er in krijg dan breekt m’n klomp. 🤷🏼‍♂️


      voor een kweek wat nu al een kleine 25 weken duurt vindt ik wel dat de tijd rijp is om er langzaam een eind aan te breien 🧶 😮‍💨


      IMG_2935.jpg
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Drie graden verschil, ook bij lamp aan uit? Dan is dauw geen issue lijkt mij

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nee daarom snap ik er dus ook geen klote van😅

      • Martin1970
        Martin1970 commented
        Editing a comment
        wat ik zie op de foto's van afgelopen 2-3 weken: kano blad, gekrulde punten aan het blad en blad met ellende erop
        Zoek het in je waterhuishouding en temperatuur. En ik heb al eerder gezegd......te hoge EC geeft ook kans op rot

      9999B099-D148-4876-BF1B-9A5CF8C8DA33.jpg A573EE46-FA91-4D16-B383-E4B777558C1A.jpg 395528A5-736D-40D3-88E4-22F53B3F48DB.jpg
      8BA67A76-D6FC-4537-955C-F503FBD3046F.jpg Zo… de tijd is bijna rijp. 😵😵‍💫

      Black Lung Squad is inmiddels geïnformeerd, medio december gaat die de lucht in.

      5mix 70gr Piet:
      -Full Gas
      ​​​​​​-Runtz
      -Super Lemon Haze
      -Zkittelz
      -Lemon Orange

      🤞🏼

      Comment


        IMG_2996.jpg “ze” zeggen dat als je de laatste dagen licht uit laat en de temperatuur laat zaken dat ze “extra” thc zouden aanmaken?…


        we gaan het mee maken. Licht uit tot en met vrijdag temp 18 graden.

        vrijdag avond 🪓

        IMG_2994.jpg
        Attached Files

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Nee, de luchtontvochtiger staat al 8 weken 24/7 te draaien anders loopt het op tot boven de 55%

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik hoop zo voor je dat er flink wat rookbaars afkomt want met de doorlooptijd en de kachels en ontvochtigers is dit een prijzig rondje. of heb je wat capaciteit op je zonnepanelen over?

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          De kosten heb ik niet meer naar gekeken toen ik zag dat alles fout liep😂 maar volgens mij komt er genoeg te roken om alles te kunnen vergeten!

        IMG_3018.jpg weekje of 2 geduld en dan weten we meer.
        777 is het getal waar ik voor teken. 🤞🏼

        Comment


          kijk al dat lekkers hangen dan 777 zou keurig zijn

          Comment


            Mooi kweekje hoor! Komen hoop grammetjes vanaf denk ik!

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              🤞🏼🤞🏼🤞🏼

            • Martin1970
              Martin1970 commented
              Editing a comment
              is nu wel droog toch

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Ja t meeste wel idd, maar omdat ik 4 dagen weg ben heb ik ze maar laten hangen ipv nog op het laatste moment alles oppotten. Had de afzuiger bewust laag gezet vanaf het begin dus ook niet alle takjes knakken zoals ik het graag wil🙃
          Bezig...
          X