Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Gelato onder 600 watt lumatek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Heej dat ziet er goed uit!! Ben wel benieuwd waar je dat gaas vandaan hebt de meeste die ik kan vinden hebben grotere gaten namelijk..

    Comment


    • Bobdebob
      Bobdebob commented
      Editing a comment
      Dat gaas heb ik gewoon van internet 1.20 x 1.20. Volgens mij van secret jardin

    #17
    Update!

    Dag 14 12/12

    we zijn alweer 2 weekjes onderweg in de bloei, en de eerste bloeiverschijnselen laten zich al zien. Ze groeien nog aardig door en kunnen nog zo'n 20 cm groeien wat ruimte betreft. Heb al een paar uitschieters geknakt net. De dames krijgen om de dag 10 a 15 liter water met een ph waarde van 6.5 en ec van 2.0. Vandaag was de laatste keer dat ze groeivoeding hebben meegekregen en vanaf volgende keer krijgen ze dus Bloeivoeding mee in combinatie met Green sensation. Temperatuur loop op t moment op tot 34 graden maar dat is niet heel raar met deze temperaturen. Zat al te denken om de lamp 1 tikje te dimmen naar 475 watt maar daar twijfel ik nog over. Hieronder weer wat fototjes!

    ✌️

    20230614_174043.jpg 20230614_174156.jpg 20230614_174124.jpg 20230614_174052.jpg 20230614_174116.jpg 20230614_174031.jpg

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ik zou niet gaan dimmen zou die flappen aan de zijkant dr afhalen voor meer lucht inlaat en voor de temp kan je weinig aan doen

      Of een goede ventilator aan het plafon drukt de temp ook wel.aardig wat zou het wel onder de 30 graden houden als het mogelijk is

      Of co2 gaan toevoegen dan ben je van de problemen met de hoge temp af en kunnen ze dat makkelijk aan dan maar dan wel.met.co2 met deze temp is vragen om problemen anders

    • Bobdebob
      Bobdebob commented
      Editing a comment
      Die flappen ga ik er niet afhalen ivm vals licht man. Ik heb zo'n co2 bag hangen, dat witte zakje boven de dames

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Ja das balen als je vals licht hebt k heb die flappen dr helemaal af en 2 inlaten van rond 300mm

      En bij mij komt het niet boven de 27-28 graden

      Die zakjes doen amper wat helemaal.met zoon grote tent en flinke dames

      Je hebt ook van die emmers werken wat beter dan die zakjes

      Mooiste is co2 flessen die kan je zelf ook de ppm zelf regelen rond de 1000-1200 wil je wel hebben met.zoon tent en levert je al snel dikke 100 tot 150 gram extra en knijters dikke toppen

      Het is altijd mooi praten van je moet.dit doen en dat kopen hehehe k snap het k kan niet in je portomonee kijken zou ik ook niet willlen hehehe

      Daarom is het mooist u bent eigen baas en je kan dr mee doen wat je zelf wil

      Maar 34 graden heb k zelfs met.hps nog niet gehad

    #18
    Update!

    Nou...flinke tegenvaller.
    eergister 2 van de 5 dames gespot die herma zijn. Alles heb ik geruimd en dus is deze ronde gestopt. Ik ga verder met amnesia haze uit regulier zaad dus ga ook een eigen moeder creëren en misschien later nog een kruising maken tussen de amnesia haze en nog een soortje. Dit ga ik niet doen onder led maar weer het oude vertrouwde hps licht. Of ik een verslag daarvan ga bijhouden weet ik nog niet. Dus wie weet...tot de volgende verslag als ie gaat komen.

    ✌️

    Comment


    • Bobdebob
      Bobdebob commented
      Editing a comment
      Ja ik ben t gewoon zat met die fem zaden. Nu al een paar keer herma's gehad. Zijn zo stressgevoelig

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Met regulier zaad kan je het ook krijgen
      Maar als je elke x herma krijgt /hebt gaat dr iets niet goed k had het vroeger nog wel eens
      Tegenwoordig amper

      K ben dr niet van overtuigt dat het alleen aan het zaad licht dan geef je ze toch onbewust teveel.stress en klopt er duidelijk iets niet als je het al zo vaak krijgt


      K zou je hele lijstje eens dr bij pakken en dingen gaat uitsluiten
      Waarom je hermas krijgt is een flinke lijst maar als je een boel kan uitsluiten zal al een hoop helpen


      K had in het begin ook last van veel kinder ziektes maar kan zeggen die heb k dr allemaal uit weten te krijgen geen toprot meer

      Geen spint

      Bladproblemen afzuiging met hoge lv k heb alles uitgesloten en alle problemen aan gepakt en dat zou ik ook doen als ik jou was gewoon verder kweeken hoe je het altijd doet heeeft geen zin kan je dr weet opwachten dat je de zelfde problemen krijgt

      Tis niet verkeerdt bedoult he k wil niemand zien met deze problemen das altijd kut om het maar zo te zeggen

      De problemen aan pakken bij de bron zit de meeste winst in en voorkomen is beter dan genezen


      Maar die 34 graden vinden ze zonder een goede fles co2 niet erg lekker

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Tentje eens goed schoonmaken wilt ook nog wel eens helpen. Aangezien je altijd hermas hebt.

    #19
    34 graden.....2e week bloei en 600W erop.....EC 2.0 en what else,,,,

    Comment


      #20
      Heey die Bob wat voor afzuiger heb jij op die filter aangesloten ?

      Comment

      Bezig...
      X