Met meer licht en warme grond gaat het erg snel nu , sneller dan vorige keer, en veel sneller als buiten nu ( begin juni is het beste om buiten van start te gaan ! is mijn overtuiging ). Dit keer heb ik 50/50 indica stativa strains of zelfs indica dominante , volgens weer andere bronnen. Het doorgroeien in de bloei zou dus beperkt moeten zijn, dus ik groei nog een weekje door denk ik.
De methode met veel planten en veel grond, een korte of geen groei periode, zonder toppen of zware training is naar mijn idee de snelste weg van zaad tot oogst.
M'n vorige ronde met een zwaar sativa dominante soort (80 of 90% sativa) duurde ook maar een week of 14 , en dat is kort voor zo'n soort vanaf zaad.
Een Indica dominante soort zal in 3 maanden klaar moeten zijn.
We gaan het zien , het is afwachten met soorten waarvan ik het groeipatroon en de achtergrond niet ken.
De methode met veel planten en veel grond, een korte of geen groei periode, zonder toppen of zware training is naar mijn idee de snelste weg van zaad tot oogst.
M'n vorige ronde met een zwaar sativa dominante soort (80 of 90% sativa) duurde ook maar een week of 14 , en dat is kort voor zo'n soort vanaf zaad.
Een Indica dominante soort zal in 3 maanden klaar moeten zijn.
We gaan het zien , het is afwachten met soorten waarvan ik het groeipatroon en de achtergrond niet ken.
Comment