Weer aan het snoeien geweest, want dit gaat zo snel, dat heb ik nog nooit meegemaakt, sommige waren in 1 dag 10 cm gegroeid , en de stelen zijn ook nog dik, en het blad groot.
Zo had ik ook 5 planten kunnen starten met slechts een week groei en kunnen scroggen, en de tent vol kunnen krijgen, ben ik van overtuigd.
Er valt dus nog veel tijdwinst te behalen zonder extra CO2 toe te voegen!
Ik denk dat behalve meer licht, vooral het grote medium en de intense ventilatie deze extra snelheid veroorzaken. Op de afzuiger zit een -Y- splitsingen met 2 koolstoffilters waardoor de luchtweerstand aan de uitgang ook laag is en er dus nog meer lucht door het hok gaat, zodat de CO2 waarde nauwelijks kan inzakken.
Ben ook stevig aan het voeden geweest met EC 2,5
tensio nu wat hoger laten oplopen , tussen de 80 en 140 mbar
Zo had ik ook 5 planten kunnen starten met slechts een week groei en kunnen scroggen, en de tent vol kunnen krijgen, ben ik van overtuigd.
Er valt dus nog veel tijdwinst te behalen zonder extra CO2 toe te voegen!
Ik denk dat behalve meer licht, vooral het grote medium en de intense ventilatie deze extra snelheid veroorzaken. Op de afzuiger zit een -Y- splitsingen met 2 koolstoffilters waardoor de luchtweerstand aan de uitgang ook laag is en er dus nog meer lucht door het hok gaat, zodat de CO2 waarde nauwelijks kan inzakken.
Ben ook stevig aan het voeden geweest met EC 2,5
tensio nu wat hoger laten oplopen , tussen de 80 en 140 mbar
Comment