Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ATMOSPHERE'S FEMS onder 300 watt
Collapse
X
-
Topjes helemaal onderin : IMG_0250.jpg
De rest gaat prima :
IMG_0257.jpg stampvol toppen.
IMG_0253.jpg
- Likes 7
Comment
-
Gaaf zeg!
heb je er geen fan opstaan? Of alleen lucht van onder?
Comment
-
Ik doe dat omdat je dan geen gaten in de zijwanden nodig hebt
-
Thanx voor de info! Meet jij trouwens iets met lucht? CO2 meter om lucht kwaliteit en hoeveelheid te meten? Ik vraag me telkens af of dat ΓΌberhaupt interessant is om te meten of weten? Zoveel mogelijk lucht vervangen heeft natuurlijk ook maar tot op een bepaald niveau zin.
-
Ilk meet de lucht niet. Wel denk ik dat veel lucht aan en afvoer nuttig is tot het punt dat er net zo veel van is als buiten. En dat is heel veel.
-
-
Niet alles loopt gesmeerd, vorige week was de stroom 10 uur lang uitgevallen (lang verhaal) en zaten ze zonder ventilatie , dit is waarschijnlijk de oorzaak van wat toprot bij 1 plant .
Comment
-
Kunt altijd een auto accu met omvormer aansluiten eh, zou je een relais kunnen gebruiken die zn spanning van de hoofdvoorziening pakt op normally closed. Wanneer de stroom uitvalt zal het relais sluiten en wordt het noodcircuit gebruik.
Bijvoorbeeld.
-
@Donner: Er is geen donkere periode onderbroken door licht , dus dan verwacht ik geen problemen.
-
-
Als ik voor de kast sta dan liggen de hoogste toppen op ooghoogte :
IMG_7062.jpg 1 van de 2 led balken kun je nog net zien hangen.
- Likes 3
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Beetje
https://www.bol.com/nl/nl/p/lenor-un...oaAieLEALw_wcB in een nylon kous voor je uitlaat hangen. Lekker fris.
Filters hoe goed ook, lekken op bepaalde momenten van de dag in volle bloei . (Vaak als de lamp uit gaat ze verdampen dan nog ff na en doet het filter lekken.)met echt sterk riekende planten. Amnees is een van de sterkste ruikende planten die ik gekweekt heb.Last edited by PH donner; 22 July 2023, 15:37.
-
Ook deze ronde heb ik geen calmag gebruikt , en ook weer erg weinig voeding omdat dit naar mijn idee niks extra gaat brengen , maar eerder voor bladproblemen en of verbranding zorgt. Cannabis kan op zich goed tegen veel voeding, maar dat heeft grenzen.
Aanstaande Maandag staan de planten totaal 10 weken waarvan 6 weken bloei . Vooral de GSC (sensi seeds) gaan erg snel. Volgens sommige bronnen zou deze soort minder opbrengen, maar dat gaat voor deze planten van deze zaadbank niet op, zo lijkt het . Toppen zijn groot en compact .
- Likes 2
Comment
-
Aan het eind kan je minderen hè.
-
@ Remco : Dat hangt er vanaf over welke EC het gaat , die in de grond of die van het giftwater? Een EC van 2.0 tot 3.0 in de grond werkt prima . Soms geef ik ook een keer water met EC van bv 2,3 ,maar dat doe ik hooguit 2 keer in de hele kweek.
Als je weken lang, elke keer water met een EC boven de 2.0 geeft vind ik dat wel een hoge EC (afhankelijk van de omstandigheden). Omdat de kans dan groot is dat er een "nutrient build up" in de grond plaatsvind. Voor hydroteelt is het weer een ander verhaal.
Wat we eigenlijk willen weten is de EC rond de wortels in het medium , als we dat goed zouden kunnen zien continu zouden we daar op kunnen sturen.
-
Inderdaad , ik ben zelfs al een tijdje gestopt met voeding , ze staan op veel grond dus dat is niet zo snel uitgeput.
-
Nu precies 10 weken, waarvan 6 weken bloei. Het gaat niet heel lang meer duren.
IMG_7089.jpg
achterin :
IMG_7082.jpg
- Likes 5
Comment
Comment