Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ATMOSPHERE'S FEMS onder 300 watt
Collapse
X
-
Die extra verlichting tussen de planten, is wat mij betreft een nuttige zaak gebleken , het kleine spul onderin is ook rijp.
Het oogsten kan ik nog eerder gaan doen dan ik eerst dacht. 11 weken van zaad toch oogst , voor de GSC's
Dit zou zo maar eens de beste ronde die ik ooit heb gedraaid kunnen worden.
- Likes 2
Comment
-
Misschien vind LR2 dat ook interessant.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Die extra balken er tussen zorgen in ieder geval niet voor veel extra stroom, ze zijn maar 40 watt per stuk .
Bovenin zijn de planten echt veel voller met blad en toppen die heel veel licht blokkeren , daaronder is veel meer ruimte voor de balken om hun licht naar beneden toe te verdelen . topjes op 30 cm van zo'n balk profiteren er nog steeds van.
Vanaf zo'n 70 cm planthoogte is het denk ik nuttig, maar dat is geen exacte wetenschap.
- Likes 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere1 View PostVanaf zo'n 70 cm planthoogte is het denk ik nuttig, maar dat is geen exacte wetenschap.
Comment
-
Even over de fenotypes:
IMG_7119.jpg De plant aan de linker zijde voorin is helemaal paars .
IMG_7111.jpg plant achterin heeft echt de bolletjesstructuur
IMG_7112.jpg toppen zonder uitlopers.
IMG_7113.jpgStabiel kun je deze soort niet noemen, de planten in mn vorige rond waren dat wel veel meer, maar deze zijn sneller en hebben grotere toppen. F1hybride zaden zijn eigenlijk de beste keuze , maar ook veruit het duurste zaad.
De luchtvochtigheid is erg hoog nog steeds, maar het lukt wel om verdere rot te voorkomen.
Last edited by atmosphere1; 29 July 2023, 13:22.
- Likes 6
Comment
-
atmosphere1 Zou je eens een duidelijkere foto kunnen maken van hoe je je extra leds hebt hangen?
Ben ook benieuwd naar de hitte uitstoot van de balken, verbranden ze de planten niet met hun koellichaam? En wat is de afstand tussen de dichtstbijzijnde toppen en de extra bars?
- Likes 1
Comment
-
Er zijn topjes die er tegenaan staan aan de onderzijde van zo'n balk , dat is geen probleem. Meer dan 20 watt aan warmte zal zo'n balk van bijna een meer lengte (40 input) niet ontwikkelen. 20 watt warmte verdeeld over die meter is haast niks. bladeren die bovenop de balk liggen worden na verloop van tijd wel geel / dor .
-
Op de foto waar boven staat : "hoe veel zal het opbrengen" zie je 1 balkgoed hangen , en meer naar achteren hangt er nog eentje, ook horizontaal.
-
Hier had ik wel stekken van willen hebben:
IMG_7124.jpg
Nog even een paar andere Girl scouts :
IMG_7106.jpg
IMG_7110.jpg
Een groot deel is al om
- Likes 7
Comment
-
Nog even en we weten het resultaat . Het drogen is niet zo snel gegaan i.v.m.de hoge luchtvochtigheid van de afgelopen tijd.
Toprot heeft hooguit 10 gram gekost , dat is niks gezien de luchtvochtigheid waarin ik moest afbloeien . De ultieme test voor mn ventilatie systeem.
In de winter is regen buiten een stuk minder erg , omdat je binnen dan een lagere LV hebt door verwarming.
- Likes 1
Comment
-
Belangrijkste verschil in deze ronde is de tijdsduur van slechts 10 weken en 5 dagen . Dat zijn 4,866 rondes op jaarbasis als je steeds direct weer opnieuw zou beginnen.
Het oppervlak is slechts 0,8 vierkante meter, en de opbrengst die ik nu ongeveer verwacht is een halve kilo , en dat is beter dan 2 gram per watt over een periode van 16 weken van mijn vorige draai.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere1 View Post
Kan me enkel bedenken dat het dan allemaal in een zak kan 🤡
- Likes 1
Comment
-
- Likes 10
Comment
-
Toppen onder de balken waren ook gewoon goed afgebloeid, maar wel kleiner .
-
Klein maar fijn, zolang ze afgebloeid zijn was het t waard en bespaard je weer een week of 2 als je in 2x zou oogsten.
Heb zelf ook 2 bars besteld maar dan cosmorrow leds 2x 40watt, je hebt me overtuigd.
Me planten zijn erg lang dus ik denk dat het rendabel gaat zijn.
-
Heb dit keer inderdaad in 1 keer geoogst, zo goed als , want de sour apples stonden 2 dagen langer.
-
Ff op vakan IMG20230820153342.jpg tie geweestAttached Files
- Likes 7
Comment
Comment