zo, terug van vakantie. heerlijk gehad. alleen bijna niet geslapen wegens geen wiet. kan niet wachten om de mighty aan te gooien. vriend heeft potten 2x gelucht dus die zitten qua lv perfect.
jullie verslagen lekker vanaf het strand kunnen volgen, maar heb nu nog wel een vraag over de fluf die ik had laten staan onder de lamp.
had ze goed natgezet en nu trof ik ze volledig vergeeld aan. ik had verwacht dat ze zouden drogen maar dat lijkt nog niet echt gebeurd. had ik de lamp uit moeten doen soms?
mn vraag is, heeft het zin om dit nog water te geven of te gaan drogen of kieper ik het beter weg?
mn oogst is in ieder geval gered dus het is meer leuk als experiment
IMG_6947 2.jpg IMG_6946 2.jpg IMG_6949 2.jpg IMG_6945 2.jpg
zo nu eerst zoeken waar de mighty ligt
jullie verslagen lekker vanaf het strand kunnen volgen, maar heb nu nog wel een vraag over de fluf die ik had laten staan onder de lamp.
had ze goed natgezet en nu trof ik ze volledig vergeeld aan. ik had verwacht dat ze zouden drogen maar dat lijkt nog niet echt gebeurd. had ik de lamp uit moeten doen soms?
mn vraag is, heeft het zin om dit nog water te geven of te gaan drogen of kieper ik het beter weg?
mn oogst is in ieder geval gered dus het is meer leuk als experiment
IMG_6947 2.jpg IMG_6946 2.jpg IMG_6949 2.jpg IMG_6945 2.jpg
zo nu eerst zoeken waar de mighty ligt
Comment