Howdy Stoners,
Lang geen topic gehad. MIjn geheugen leek in de periodes dat ik wiet vape om in slaap te komen nog harder achteruit te gaan dus ik heb van alles aan altervatieven geprobeerd maar niet gevonden. Neuroloog geeft aan weinig te kunnen doen en dat wiet geen onomkeerbare schade toebrengt , zeker in de hoeveelheden die ik gebruik, dus we gaan er weer voor.
In principe had ik dacht ik nog zat in de potten zitten, maar ik slaap er steeds slechter op. Op oude wiet sliep je beter dacht ik, maar op erg oude wiet blijkbaar niet. erg smakelijk ziet het er ook niet meer uit. best bruin van binnen:
Vandaar dus toch maar een snel rondje om voor de zomer weer klaar te zijn. vanwege de snelheid weer voor auto’s gekozen. Als ik het watergeven onder knie krijg dan komt daar wel wiet af binnen de 13 weken die ik heb tot de vakantie hoop ik. Veel heb ik dus niet nodig. Van de vorige ronde had ik nog wat lightmix en allmix over. dat heb ik in de potten gedaan, beetje potgrond van de welkoop voor 1 jaarsplanten erbij. Ingewaterd en gelijk alweer gezien dat ik dat niet beheers. tensio op 25 .. :
maar geen nood, de zaadjes liggen net pas in het water om wortel te schieten.
Ook bij het kiezen van de zaadjes alweer de nodige fouten gemaakt:
-in de haast een CBD zaadje uitgekozen die helemaal geen auto is.. die leg ik dus ergens neer waar ik hem ongetwijfeld vergeet.
-verder wat Gorilla glue uitgezocht omdat ik daar goed op sliep, had ik mijn oude topic gelezen dan had ik alle waarschuwingen over herma’s wel gezien.. ik zet ze maar goed in het zicht en we hopen er het beste van
-Ook over de uitgekozen Northern Lights verschillen de meningen nogal. de ene noemt het werkerswiet en blijft alert, de anders slaapt er juist op. we gaan het zien.
-En tenslotte de tip van QnQ pas gezien nadat ik besteld had. Wel blij dat je meekijkt. ik hoop weer op je hulp man, dat ging de vorige rondes ook super.
Beter blunderen voor ik begin dan net voor de finish
De biobizz staat klaar. Potten ingewaterd in de kast. Zaadjes in het water. erg veel keuze was er helaas niet.
Maar met de tips die ik hier kreeg en een filter op slaapwiet op de site heb ik heb ik de volgende dames laten zwemmen:
Dit is de sleepy Joe van Anesia Seeds.
Dan 2x een Northern Lights 1 van Vision Seeds en 1 van Pyrramid Seeds
Een Candy Kush van Auto seeds
Een Gorilla glue van Autoseeds
en de gratis zaadjes die ik als resverve in het water heb gemikt zijn ook gorilla's maar dan van het eigen merk. stiekem kijk je dan toch gewoon naar een foto van een smakelijke top en dan denk je. ja doe die maar
Wordt vervolgd..
Comment