Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder. the saga continues

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Howdy Stoners, zijn we weer

vandaag de tensios op 340 dus een liter voedingswater per dame erbij

als die sleepy joe zo doorgaat en haar naam eer aandoet worden wij vrienden. er begint zelfs al wat poedersuiker zichtbaar te worden

IMG_6524.jpg IMG_6525.jpg

de eigen merk gorilla blijft achter maar de andere twee beginnen nu mooie hoofdtoppen te vormen. hopelijk komen er meer.

IMG_6527.jpg

de achterblijver:

IMG_6528.jpg

zo nu weekend en dus eerst een biertje
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e ronde ​mn 4e ronde

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Seg het gaat wel lekker zo te zien , mooi man wa een beetje liefde niet kan doen , t'zen tenslotte uw kindjes 😊

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja doe mn best. nu weer wat minderen en de schema’s aanhouden want ik wil het niet verknallen.
      kindjes gaat wat ver maar ik ben zuinig op ze

Ik vraag me af hoeveel je van die sleep joe haalt vgl met wat er geadverteerd wordt

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      opbrengst kijk ik nooit naar maar geadverteerd is per m2 en plant heeft bij mij 0,1 m2 dus dan moet ik 450 x 0,1 = 45 gram halen. zou geweldig zijn. maar denk eerder de helft πŸ˜…

Howdy Stoners, zijn we weer.

tensios dik over de 400 dus meer dan een liter per plant erbij gemikt. afgezuurd voedingswater.

ik wist niet meer of ik gister nou gegeven had of niet. hierna maar even minderen met de voeding. alle blad is diepgroen geworden. behalve het oude vergane blad helemaal onderin

De eigen merk gorilla. de donkerste dame, echt mooi groen. verkleurd wat op de foto maar de bladkleur is prachtig.maar toppen maken wil ze nog niet echt...
    IMG_6538.jpg

dan de sleepy joe. kleurt weer aardig bij gelukkig. blad leek echt ziekelijk geel, nu weer wat gezonder. over topvorming echt niks te klagen:

IMG_6536.jpg

en de Gorilla vooraan. veelbelovend:

IMG_6535.jpg

een totaalplaatje omdat we toch bezig zijn:

IMG_6537.jpg

ik zal vanaf nu weer wat matigen met de voeding, ik denk dat het te laat en te zuinig starten nu wel gecompenseerd is. achja ik doe eigenlijk maar wat

eerst maar een paar beurten afgezuurd water. help het me onthouden

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Kan jij uw zolder gemakkelijk koel geboeg houden?

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nee dat is nog best een uitdaging. mijn warmteterugwininstallatie blaast daar uit en heeft geen bypass. dus alle hitte die hij afvoert uit het huis blaast hij met verse lucht op zolder. echt kut. daarom liever een rondje in de winter met bijverwarmen. maarja de potten zijn leeg, slaapwiet is op dus ik probeer het toch

Howdy Stoners, zijn we weer. vandaag geen voeding. ook geen water. morgen alleen water want de dames hebben wat teveel voeding gehad lijkt het.

verbrande puntjes, opkrullend blad.. maar ze zijn wel weer groen

de achterblijver lijkt nu ook te gaan bloeien. zij moppert het meest, over voedingsoverschot vermoed ik.

de komende dagen wordt het afgezuurd water . en dan bloeien als het ff kan

IMG_6549.jpg

haar buurvrouw de Sleepy Joe is druk bezig de hoofdtop op te vullen. lekker zo doorgaan wat mij betreft

IMG_6548.jpg

en de Gorilla van Auto seeds
    IMG_6547.jpg

totaalplaatje dan maar, want ik was nu wel erg ingezoomd op de verbrande puntjes:

IMG_6546.jpg

ff kalm aan met de voeding en dan gaat ie wel lekker volgens mij?

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja man. je bent gewoon een ander mens als je slecht slaapt. ik kan mn werk niet meer volhouden. prive loop ik de kantjes er al jaren af. echt kut. zo wil ik niet zijn

• Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Dat klinkt fucking heftig, sterkte man.

En ja, hij gaat zeker lekker. Dikke toppen man en gezonde kleur blad.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx! nog een maandje zo door en hopelijk slaap ik er dan op. zo tof zo’n forum waar iedereen wat helpt en meedenkt. goed voor mn humeur

Howdy Stoners,

vandaag alleen even de administratie bijwerken.

-Tensios rond de 300 dus iedere plant een liter afgezuurd water gegeven. vanavond nog even kijken wat dat met de tensios doet maar ik verwacht dat ze dan rond de 50 zitten.
    -LV rond de 50 en temp 25 dus dat is naar omstandigheden erg lekker.
    -Verder geen bijzonderheden, alleen het blad van de eigen merk gorilla wijst wat omhoog. in de gaten houden..

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Wel met kaneelsuiker slagroom erbij hè

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nou supertof. ik loop door het aanbod alleen al met een grijns op mn smoel. gaan we zeker organiseren. zo'n suikerknots en een slagroomtoefje erbij en slapen maar

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Zo mag ik het horen

wilde vandaag eigenlijk niks geven zodat er morgen weer een beste plons bij kon , maar tensio op 300 dus toch maar 2liter afgezuurd water verdeeld.

Het tekort aan voeding heb ik wat al te rigoreus gecorrigeerd lijkt het. verbrande puntjes overal. dus het is voorlopig water of niks..

de eigen merk achterblijver. ze heeft het niet erg naar haar zin volgens mij maar ik kan het niet thuisbrengen. misschien teveel voeding, misschien iets anders. beetje gekarteld blad laten zien en toppen maken doet ze nog niet echt. wat geduld en hooguit water voor haar de komende tijd.

IMG_6560.jpg

de andere Gorilla:
    zij heeft ontzettend dorst ineens. we zien wel. ook meer dan genoeg te eten gehad zo te zien.. en het is biologisch dus het duurt allemaal ff langer als ik wat wil corrigeren. we zien wel.

IMG_6558.jpg

Sleepy Joe tenslotte:
    Begint een beste top te worden. ook wat leuke zijtoppen. ook hier voorlopig alleen water, maar bij haar valt het allemaal nog wel mee zo lijkt het me.
    IMG_6559.jpg

totaalplaatje omdat we toch bezig waren:

Drie plantjes, maar nu al ruimte tekort. LV is ineens debiel hoog op 82. Dus ergens zal wel wat water onder een pot liggen ofzo, maar ik kan er niet bij. hopelijk trekt het bij
    IMG_6557.jpg

verder gaat ie wel ok volgens mij.

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja het is weer mooi diepgroen geworden. blij mee. onderste blad is wel geel en zal er af vallen. hopelijk
      heb ik niet teveel voeding gegeven en kan ik nu het rondje afmaken πŸ‘ŠπŸΌ

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Gaat helemaal goed komen hier, succes pik

• belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ik hoor ze roepen Bella bella

Vandaag alleen even de administratie bijwerken, anders twijfel ik morgen of ik nou water gegeven had of niet..
    Niet dus, tensio onder de 100 en alles idd bella belladonna . thnx
    Komt mooi uit, hopelijk daalt de LV dan nog wat want die is ineens richting de 80 geschoten. dit weekend pottenkijkers dus zou fijn zijn als het filter dan zijn werk doet en de geur tegenhoudt.

Comment

de achterblijver begint me een beetje zorgen te baren. 3 planten 2 tensios, misschien zit k er bij haar wel helemaal naast. ik weet het niet. zag wel dat het water er bij haar snel uitloopt in een hoekje, dus vandaar de hoge LV en misschien ook vandaar wel het nagenoeg uitblijven van topvorming..?

al een paar dagen geen voeding omdat ze diepgroen is en verbrande puntjes laat zien. verder op het oog geen problemen alleen staat ze hier niet omdat ik zo graag een groene plant op mijn zolder wil..toppen moet ze maken..
      wat een verschil met de andere 2..
      IMG_6567.jpg
      IMG_6568.jpg

hier de andere gorilla: (auto seeds)
      IMG_6565.jpg IMG_6566.jpg

en de sleepy joe:
      IMG_6569.jpg IMG_6566.jpg

ook op het totaalplaatje zie je dat rechts achterin nog weinig gebeurt vergeleken met links en vooraan.

misschien moet ik toch een tensio overzetten om te zien of ik haar veel te droog heb staan, maar uit de stand van het blad kan ik dat niet opmaken. moeilijk hoor

IMG_6570.jpg

Maar zoals kelderkastje altijd zegt 'wiet zal er zijn'.

En over de toppen die ik bij de andere 2 zie ben ik best tevreden. we zien wel..

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        2 maar ik heb 3 planten staan. ik zal er een paar bij moeten kopen. als het een beetje gelijk opgaat dan kom ik er wel uit met 2, maar nu staat de ene tensio soms 200 hoger dan de andere. dus ja, bedenk dan maar hoeveel de derde (zonder tensio)wil drinken. pot tillen is haast niet te doen, zo krap is het. heb overal nog een liter afgezuurd water bijgemikt en dan zien we wel weer.

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        3 liter is best veel. Een keer wat droger staan vinden ze ook wel gezellig.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok thnx. zal vandaag een dagje overslaan ter compensatie

Howdy Stoners, zijn we weer . een tensio op 208 een en tensio op 387. zeg het maar.

ik mik er 2,5 liter bij, mn gevoel zegt dat minder echt niet moet. later vanavond nog eens kijken wat de tensios zeggen als dit een tijdje in de potten zit.

totaalplaatje: op de foto zien ze er wat groter uit dan ze werkelijk zijn dus niet allemaal in de auto stappen om te komen kijken, maar het begint er op te lijken
      IMG_6578.jpg

alleen de dame rechts achter blijft me zorgen baren. blad wijst wat omhoog. misschien is het de warmte wel. het is dik 25 graden in de kast.

het zorgenkind van iets dichterbij:

IMG_6581.jpg

de andere gorilla, met enorme dorst:

IMG_6580.jpg

en de sleepy joe. je zou bijna een hap nemen uit die top. prachtig gewoon:
      IMG_6579.jpg

dat was hem alweer. nog een paar dagen en dan zijn we 8 weken onderweg. bizar eigenlijk hoe hard ze gaan. we zien wel

Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja ik deed het met een oude camera met tussenringen. maar het lukt me niet de boel goed in beeld te krijgen. instellingen vergeten. ff prutsen nog

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Tijd voor een investering van 10€ voor z’n klein hand microscoopje. Kun je niks aan vergeten behalve waar die ligt.. en kun je net als ik zonder na te denken gewoon lekker koekeloere

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja klopt idd. zo'n microscoopje is veel handiger. maar ik wil er eigenlijk ook een foto van dus ik klooi nog ff door

Howdy Stoners, zijn we weer,

het wordt na een tijdje afgezuurd water weer wat minder donker van kleur in de kast, dus toch maar weer beginnen met een beetje voeding.

per liter
      2ml bio heaven
      1ml grow
      3 top max
      2 bloom
      1 cal mag

twee liter erbij gemikt en daarna nog een klein slokje water omdat de tensio bijna de 400 aantikte

IMG_6593.jpg

Sleepy joe begint mooi de toppen op te vullen. ziet er veelbelovend uit.
      IMG_6597.jpg

de voorste gorilla volgt. ook mooie toppen, ze lijken iets minder vol trichjes te zitten maar als ze de finish haalt wordt dat ook wel wat

IMG_6595.jpg

en het zorgenkindje achterin. snap nog altijd niet wat haar probleem is of beter gezegd, wat ik verkeerd doe. mgoed ik heb nog een week of 5 voor het in de pot moet zitten want dan moet ik een dag of 10 weg, we zien wel
      IMG_6600.jpg
      Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja thnx. nog ff zo door en dan heb ik hopelijk slaapmiddel voor een flinke tijd.

ik moet altijd ff wennen als iemand zn profielfoto verandert πŸ˜…

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Nice knuppels al ja πŸ‘Œ

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Doet die om je scherp te houden.

Howdy Stoners zijn we weer.

een tensio tensios tot boven de 400 dus hoog tijd voor een plons voedingswater. toch maar weer 3 liter. niet helemaal gelijk verdeeld, de grootste zuiplap vooraan krijgt van de anderen een slokkie mee.

weinig nieuws. de vergeling onderin zet wat door, maar omdat we al een mooi eind op weg zijn is het jammer maar geen ramp.

van boven af bekeken valt het ook nog best mee

IMG_6606.jpg

de achterblijver:
      de topje voor in beeld zijn van de andere gorilla, de eigen merk gorilla doet nagenoeg niks.
      IMG_6607.jpg

de gorilla van auto seeds dan: dat ziet er beter uit..

IMG_6603.jpg

en de sleepy joe. dikke hoofdtop en ook de andere topjes lijken vrij compact en besuikerd. binnenkort maar weer eens op trichjes jacht
      IMG_6604.jpg

dat was hem alweer .

de oude bio grow en bloom die ik niet meer durfde te gebruiken deze ronde ben ik aan het uitsproeien over mn vergeelde gras. benieuwd wat het daar doet. leuk experiment wel

Attached Files

Comment

• JimBean
        JimBean commented
        Editing a comment
        Bo$wachter, van Biobizz idd.
        Ik weet niet of ik gewoon pech had met die fles Grow of dat die zooi altijd zo'n troep veroorzaakt?
        De andere flessen zien er keurig schoon uit en lekken niet.

Ik ruik bijna niks aan die Fishmix, zit dat niet meer tussen de oren?
        De Grow stonk meer volgens mij.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja misschien zit het ook wel wat tussen de oren idd. ik ga nu eerst je verslag zoeken

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nee dat is gewoon stroperige zooi die grow van bio bizz. Ik doe elke keer als ik de fles heb gebruikt alles met een doek even afvegen, zo blijft alles mooi proper.

ff snel de administratie bijwerken. vandaag een tensio op 214 en 1 op 177 maar ze krijgen niks. morgen is het weer feest voor ze. vandaag ga ik zelf eens lekker zuipen .
      goed weekend mensen!

Comment

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Proost!

max 27 graden in de kast, het moet niet gekker worden. flinke plons voedingswater ter verkoeling erbij gemikt.

De achterblijver heeft geen boodschap aan mijn gesmeek om slaapwiet. ze doet geen fuck. we zien wel, misschien heeft ze wat meer tijd nodig dan de rest
      IMG_6616.jpg

de sleepy joe blijft lekker doorgaan met toppen vormen. hier word ik vrolijk van:
      IMG_6620.jpg

ook de andere toppen van deze dame zijn flink besuikerd:

IMG_6621.jpg

De Gorilla vooraan gaat ook gestaag dooe met toppen fabriceren:

IMG_6619.jpg

wel veel minder besuikerd, maar misschien komt dat nog

IMG_6618.jpg

en van de andere kant :
      IMG_6617.jpg

ze zijn bijna 2 maand oud dus deze week maar weer eens op trichjesjacht. nog een paar weken denk/hoop/verwacht ik

wat is het warm zeg, heerlijk weer om geen ene fuck te doen

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok thnx. ja afzuren doe ik inmiddels weer hoor. was het echt totaal vergeten.

1 vraag toch nog. als ze niet of nauwelijks oker worden, hoe bepaal je dan dat ze klaar zijn?

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Klinkt wat raar .... maar ze krijgen een soort van herfstige glow die je zegt dat ze klaar zijn. En veel blad begint dan geel te worden.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok we gaan het in de gaten houden. thnx!

Even de administratie bijwerken hier. geen water gegeven. tensios juist boven de 100

Blad begint weer wat minder groen te worden. ff wat plaatjes erbij zodat ik later kan vergelijken.

Maar ze zullen de finish wel halen als ze zo doorgaan
      IMG_6626.jpg IMG_6625.jpg

en ff een topje :

IMG_6622.jpg

Attached Files

Comment

Howdy Stoners, net niet gesmolten dus daar zijn we weer.

godsamme zeg, 28.5 gr in mn kweekhok. de woonkamer zelfs 30. ik ga sparen voor een airco, dit is niet te doen man

Vandaag 3 liter voedingswater voor de dames want de tensios tikten de 400 weer aan. ben blijkbaar niet de enige met dorst in huis

de achterblijver:
        het is niet veel maar ze mag blijven staan..wie weet wordt het nog wat
        IMG_6629 2.jpg

Sleepy Joe:

IMG_6631 2.jpg

en de Gorilla:
        IMG_6630 2.jpg

als hier nu nog rot in komt ga ik huilen

totaalplaatje om af te sluiten:

IMG_6632 2.jpg

Het gaat best lekker volgens mij. het ene blad is geel, het andere verbrand, maar die laatste weken komen ze vast nog wel door.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Hier is het al 2 dagen minder weer, alle ramen open lager als 24 krijg ik het niet πŸ™ƒ

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja hier blijft de hitte ook in huis en in de kast hangen terwijl het buiten alweer wat frisser is. echt irritant

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik zet de vrouw soms buiten, dan koelt het ook was sneller af in huis
      Bezig...
      X