Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder. the saga continues

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Howdy Stoners, zijn we weer. vandaag een liter voedingswater en een liter afgezuurd water verdeeld over de drie dames.

daarna een poging gedaan om de trichomen in beeld te krijgen. lastig zat...misschien toch maar zo'n loepje kopen idd bo$wachter

eerst ff totaalplaatje:
    IMG_6646.jpg

en dan wat closer:

Kelderkastje had me al gewaarschuwd dat auto's minder oker worden, maar zo te zien moeten ze echt nog wel even voordat het slaapwiet wordt IMG_2281a.jpg
    IMG_2283.jpg IMG_2277.jpg IMG_2281.jpg
    IMG_2281a.jpg

De eigen merk Gorilla heb ik niet geprobeerd. die moet nog wel een maand, als ze uberhaupt iets bruikbaars gaat produceren.

De andere twee hebben trichomen genoeg dus daar ben ik blij mee maar moeten ook nog wel even zo te zien?

Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx mannen. ja trichjes genoeg zo te zien. oogstkoorts krijg ik er van. zit ik met die ouwe meuk in mn mighty. nog een paar weekjes 😅

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Waar maak je foto’s mee? Ziet er tof uit!

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dankje! ik heb een hele oude camera met een losse 50 mm lens. maar daar schroef ik 3 van die kenko tussenringen tussen. daardoor wordt een gewone lens een beetje een macrolenslens. het is ff prutsen maar wel leuk als het lukt

Howdy Stoners, zijn we weer.

3 liter voedingwater vandaag. misschien was morgen beter geweest maar het weekend ben ik de hort op.

Over een weekje nog een keer trichoompjes checken maar het begint er op te lijken. Misschien dat 2 van de 3 daarna al op waterdieet gaan en over 2 weken in de wedryer wakker worden
    Het zal wel in gedeeltes oogsten worden, maar dat is prima. we zien wel

IMG_6651 copy.jpg

Comment

Howdy Stoners, zijn we weer. druk weekend, veel drank maar niet voor de dames want de tensios staan boven de 500...

Snel een enorme plons voedingswater en wat afgezuurd water erbij. Hopelijk vinden ze dit niet al te erg in dit stadium

De achterblijver, eigen merk Gorilla heeft zowaar een klein beetje topvorming. flink verbrande puntjes. zij kan gewoon meedoen met het waterdieet dat de andere twee straks krijgen
      IMG_6670.jpg
      De Gorilla van AutoSeeds:

IMG_6671.jpg

En de Sleepy Joe:

IMG_6672.jpg

Bijna 10 weken nu. later deze week maar weer eens trichjes checken. straks paar keer mensen over de vloer, geukkig valt het heel erg mee met de geur. LV nu ook 50. dat is wel slechter geweest.

Moet het afkloppen maar ik ben best tevreden over dit ronde. aan het begin wat problemen maar ze gaan nu volgens mij wel goed

Attached Files

Comment

vandaag een dagje zonder voeding of water. ze staan nog na te genieten van de plons van gisteren.

Het wordt herfst in de tuin. geen ramp hoop ik, want ze moeten eind van de maand eigenlijk droog in de pot zitten ivm vakantie

Het dikt mooi aan. zelfs de eigenmerk gorilla begint toppen te maken, maar die zal wel niet op tijd klaar zijn. we zien wel. volgende keer inzoomen op trichomen, dan weten we meer

IMG_6682.jpg

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Bijna klaar inderdaad, mooi hoor. Weekje of 2 nog of zo.

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik teken er voor. als ik over twee weken de twee mooisten kan oogsten dan heb ik wel ff genoeg. eens nadenken wat ik met die derde moet als die niet klaar is voor mn vakantie

Even snel het verslag bijwerken want zometeen weer pottenkijkers..

tensios op 200 en 300 en toch maar 1 liter afgezuurd water verdeeld. morgen een druppie meer

een poging tot inzoomen:

moeilijk hoor. nog best veel helder. een paar amber, maar die zijn vooral op groen blad...
        zeg het maar, ik weet het niet, ziet er nog niet uit als slaapwiet

IMG_2290.jpg

IMG_2295.jpg

IMG_2289a.jpg
        IMG_2289.jpg

van deze achterblijver heb ik geen close ups gemaakt, die is er nog lang niet en gaat mogelijk de kliko in. kan hem moeilijk twee 10 dagen ongeheerd op mn zolder late staan:

IMG_6697.jpg

een plaatje van de rest:
        Sleepy links ziet er potent uit. lijkt ook het verste. de Gorilla vooraan drinkt het meest en begint ook wat meer besuikerd te ogen
        IMG_6694.jpg

Het wordt een race tegen de klok want ze moeten nog ff zo te zien?

Attached Files

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          toch heel simpel , dag van vertrek zijn nat zetten dan groeien ze nog 4 dagen verder en dan begint het droog proces pas , tegen zijt ge terug om de laatste droog dagen te fine tunen !!!!!!

• Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Ik zou ook als kelderkastje doen

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ok goede tips. dank!
          ik heb nog even om te beslissen. volgens de zaadboer zouden ze nu klaar moeten zijn. hopelijk zijn ze over 2 weken echt klaar dan komt het goed. zijn ze de dag voor vertrek pas klaar dan hang ik ze zoals kelderkastje zegt op de kop en zijn ze dan nog niet echt klaar zet ik ze zeiknat en hopen we dat remco’s idee werkt 😅

even de administratie bijwerken.
        alle dames een liter afgezuurd water want tensios op 360.

verder druk buiten bezig. veel moois uit mn juist opgeknapte tuin is kapot gewaaid, gelukkig niet al te duur spul. vooral mooie planten en struiken

wat een kutweer vandaag zeg

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Heb jij die hortensia’s in potten of in volle grond zitten?

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          helaas in de volle grond. anders kon ik de ph veel makkelijker laag houden

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja dacht al dat daar een uitdaging zou zitten.

Heb t ff gemist hier ghehe, ik schuif aan en tis al bijna klaar hier. Lekkere plant die sleepy joe.

Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          jaha net op tijd en welkom! ja die sleepy joe is veelbelovend. mooie compacte zijtoppen ook. ziet er zwaar uit. hoop dat ik daar op kan slapen.

Howdy Stoners, zijn we weer. drukke dagen gehad. veel gezeik aan mn kop en weinig tijd voor de planten ook. tensios richting 500 snel wat water erbij , deels voedingswater ook. bijna door de voorraad voeding heen dus dat komt deze keer mooi uit.

Herfst in de kast.
        IMG_6721.jpg

de achterblijver begint nu ook wat te doen. zonde als ik haar niet netjes af kan bloeien. nog eens over puzzelen hoe ik dat moet doen:
        IMG_6724.jpg

De gorilla:

IMG_6719.jpg

en de Sleepy Joe. die blijft mooi aandikken. beste knots ondertussen:
        IMG_6720.jpg

Later deze week nog een keer trichomencheck. Als ze dan nog niet om kunnen dan krijg ik ze niet meer droog voor mn vakantie en moet ik dus de scenario's van kelderkastje of remco gaan volgen.
        het einde is in ieder geval in zicht. mooi ook want mijn oude wiet is echt rommel inmiddels. ben echt toe aan een nieuwe oogst
        Attached Files

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dat zijn flinke kegels, dat wordt genieten en lekker slapen

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          tnhx. ja ik hoop het zo man. als ik de reviews van die sleepy joe mag geloven komt het goed

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Wil die ook nog eens zetten, mja eerst maar is deze schijt ronde draaiende krijgen voordat we failliet gaan aan zaad voor de kliko

Wat een lekkere genotsknotsen zijn dat zeg.🥦

Comment

ik begin het wachten beu te worden. de finish leek in zicht maar lijkt iedere keer verder te schuiven. Gister en vandaag alleen wat afgezuurd water want de dames zien er flink doorvoed uit.
          Zwellen moeten ze en amber worden als het ff kan.

een totaalplaatje van de herfstige situatie :
          IMG_6735.jpg

de Sleepy links ziet er zo goed uit, echt heerlijk. de gorilla vooraan heeft flinke zijtoppen die ook besuikerd beginnen te raken. de hoofdtop glinstert helaas echt totaal niet.

oh nee? nee:
          IMG_6737.jpg

zeker niet vergeleken met de Sleepy:

IMG_6739.jpg
          maar wel mooie zijtoppen dus:

IMG_6738.jpg IMG_6736.jpg

nog even inzoomen dan:
          ziijtopje van de gorilla vooraan:
          IMG_2316.jpg

hoofdtop sleepy:
          IMG_2320.jpg
          IMG_2323.jpg IMG_2319.jpg

en de achterblijver zou ik bijna vergeten, inzoomen heeft geen zin maar ze groeit nu toch wat:

IMG_6741.jpg

nog even geduld...
          Attached Files

Comment

• Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Hoelang staat ze nu op 12/12?

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ok dan pak ik morgen een testtopje of bedoel je dat niet?

Boswachter. ze staan sinds de start op 20-4. zijn auto’s

• Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Huh ooh dacht dat die Joe een fem was man.

Vandaag een dikke plons voedingswater want het is geel en deprimerend herfstig in de kast. hierna wellicht alleen nog water tot ze eindelijk omkunnen.
          Ik zal volgende week op trichomenjacht, nu alleen een paar herfstige plaatjes:

de achterblijver, eigen merk gorilla: moet nog een eeuwigheid ben ik bang
          IMG_6762.jpg

De Andere Gorilla, lijkt mij al ongeveer klaar, maar ik ga pas oogsten als kelderkastje het er mee eens is IMG_6760.jpg
          IMG_6764.jpg

Sleepy joe...
          IMG_6761.jpg

en een totaalplaatje. IMG_6759.jpg

omdat ze eind april al in de grond zaten en de zaadboer het over 9 a 10 weken totaal had begin ik het nu wel wat beu te worden. dat die er een paar weken naast zitten weet ik, maar het moeten geen maanden worden.. (we zitten nu op 12 weken)

genoeg gejammer, volgen de keer trichomen checken, klein proeftopje knippen en dan ziet de wereld er hopelijk heel anders uit.
          Attached Files

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ok top. dank je wel man

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Knipperdeknip dan maar hè, volgende week vers wietje roken.

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja ik kan niet wachten

Ik wil een hap nemen uit die sleepy joe.

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja echt he. ik hoop zo datt ik daar op kan slapen. zit echt bomvol trichjes

Lekker lekkerSucces met het scheren,slapen moet wel lukken
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ik hoop het zo. lees ook wel dat ze alleen maar liggen te lachen. ook wel een keer leuk, maar toch

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Met de dosering valt nog veel te doseren

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Een echte lachkick is al heel lang geleden.

Howdy Stoners, zijn we weer,

Waarom wachten, ik probeer gelijk maar even in te zoomen om de trichjes te checken. volgens mij zijn 2 van de 3 echt wel ongeveer klaar. de derde begint potent te worden maar in de verste verte nog niet amber.

Mgoed, ik kan er wel over vertellen maar laten zien is handiger:

De sleepy joe:
          ik zou zeggen die is klaar, kan echt niet wachten om die in de mighty te proberen:

op het groen al flink amber, de rest rijkelijk bedeeld met wit, weinig heldere trichjes meer volgens mij

sj_1.jpg
          sj_2.jpg

De Gorilla van auto Seeds. ook een fijne plant, volgens mij is zij ook gewoon klaar. Heeft de hele kweek net zoveel gedronken als de anderen samen:

gc1.jpg gc1_2.jpg

En dan de eigenmerk gorilla. ze begint de laatste dagen ineens trichjes te maken. dit heeft haar gered van de kliko want ik begon haar aardig beu te worden.
          Ze zal niet op tijd klaar zijn ben ik bang dus misschien is het idee om haar zeiknat te zetten voor mn vakantie misschien nog wel het beste. heb alleen nog nooit droog geknipt en dat lijkt me ontzettend k**

gc2_1.jpg

ze is ook nog wel wat groener dan de rest, hoewel ze de laatste dagen ook ineens vergeelt.

ze staat rechtsachter in de kast, op deze foto dus tussen de twee knotsen:

IMG_6767.jpg

Hopelijk is het een beetje te zien zo. ik ga zoals voorgesteld door Kelderkastje alleen nog water geven vanaf nu.

Heel misschien de dame rechtsachter nog een portie voeding morgen, maar alleen als ik toch besluit om die te laten staan wanneer ik op vakantie ga. uiterlijk vrijdag ga ik de grootste toppen van de andere twee oogsten, als daar nog veel fluf onder de bladeren zit laat ik die misschien toch ook nog ff staan. slaapwiet moet het worden immers..

de finish is in zicht. gelukkig maar, volgens mijn horloge had ik vannacht 16 minuten diepe slaap waar 2 uur het doel is. gek word ik er van

Attached Files

Comment

• giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Ziet er wel oogst rijp uit! Denk dat het geen week meer zal duren om ze te oogsten.. maar dat is mijn mening!

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Al zijn ze allemaal wel klaar volgens mij, kun je je twijfelaar ook ergens in je tuin zetten en oogsten bij thuiskomst. Met Afjes kan dat.

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja dat durf ik niet aan. maar als jij denkt dat ze klaar is dan oogst ik haar ook gewoon in het weekend. als ik op die andere twee kan slapen dan kan ik wel een tijdje vooruit. we nemen de gok

Jammmie
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
          X