jaja der gaat iets uitkomen ππΌππΌ
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
slaapmiddel op zolder. the saga continues
Collapse
X
-
Neem een hulp aap .geen rubber .gewoon bio.vrijstelling van thuis fok verbod had u al geloof ik?verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
howdy Stoners, zijn we weer,
Zojuist een liter water verdeeld over de dames en de wedryer aangedaan om dit proeftopje zsm te drogen. klein beetje bijknippen misschien nog, maar ik ben vergeten hoe dat ook alweer moet.
Heb nu de op op de kop gehouden en overal waar ik een steeltje zag geknipt. eerst uurtje zoeken naar mn schaar, want ik wist niet meer waar die lag, maar ook niet hoe hij er uitzag...
ik zie dat de lager gelegen toppen nog wel even wat groener zijn dus misschien is het wel handiger om bijv morgenavond een hoger deel alvast te knippen om de lagere maximaal licht te geven nog een paar dagen? of maakt dat geen fuck uit?
topje niet gewogen dus als de opbrengst van de sleepy joe tegenvalt dan is dit de boosdoener
IMG_6772.jpg
het aller onderste stukje viel er af, ik zou het bijna in de mighty mikken. volgens mij las ik laatst dat dat kan. misschien heb ik het ook wel gedrooomd omdat ik het graag wil
- Likes 1
Comment
-
Top is het niet. Maar je kunt verse wiet wel vapen.
Mischien mengen met wat ouder spul?
Je oude wiet niet weggooien maar achterlaten bij hangjeugd/landloper/...
Of hasj mee.knutselen. kun je ook vapen met wat vapewool ertussen om je vape proper te houden.
-
ohja mixen, goeie tip. vanavond probeer ik het nog eens. dan is het alweer wat droger. ja ik wil het wel weggeven maar het heeft amper effect en het deel dat wel effect heeft verdenk ik van rot. ik zal later eens een foto plaatsen. misschien zie ik spoken.
-
Comment
-
Maar als je hem in potten bewaard heb je toch gewoon goeie wiet ook al is dat wat ouder? Dat spul lijkt hier steeds beter te worden elke maand dat die ouder wordtπ€·πΌββοΈ komt een lucht uit die potten waar je u tegen zegt
-
ja 1 soort werd steeds beter maar is al op. 1 soort deed vanaf het begin al niet veel, daar zocht ik steeds het beste stukje uit en dat deed dan nog wat. nu zit ik in ouwe gare fluffy topjes en die doen nagenoeg niks.
ik heb nog in andere pot maar dat is bruiner van binnen en vertrouw ik niet
-
Zolang t geen schimmel is gewoon de fik erin en kieke wa er gebeurt
-
-
Howdy Stoners, zijn we weer,
ik ben maar begonnen met het knippen van de grootste toppen. die mik in in de wedryer en zo kan ik op mn gemakkie de boel netjes aan de kant maken voor ik op vakantie ga. raar gezicht zo in de kast zonder die twee hoofdtoppen...
IMG_6785.jpg
na de twee hoofdtoppen ook een zijtoppie gepakt en ik schrok ff van de bolletjes onder in de top. deed me aan balletjes denken maar het lijkt ok. tja ik doe dit ook niet iedere dag.
IMG_6784.jpg
vanavond proberen we weer wat verse sleepy joe in de vape, zal het deze keer wat mengen met dat oude apenhaar dat ik nog heb liggen van een vorige ronde.
vannacht al best wel ok geslapen ondanks dat de vape nog verre van optimaal was natuurlijk.
Nu al blij met het resultaat en met alle hulp. dit forum is echt een mooi hoekje van het internet man. moeten we zuinig op zijn. ik ben echt onder de indruk van alle hulp en aardige berichtjes die ik krijg.
Morgen helaas veel pottenkijkers , hopelijk is de wietlucht dan wat minder dan nu . vrijdag knippen we verder
- Likes 5
Comment
-
howdy Stoners, zijn we weer
druk aan de knip. onder de hoogste toppen is het erg fluffy maar dat was te verwachten met een lampie van 150 wat. er komt genoeg moois af dus geen geklaag.
ik doe het in etappes want ik knip niet zo snel en na 1,5 uur was ik het meer dan beu.
nog 2 restjes en de achterblijver in zn geheel te gaan morgen..
vooral bij die sleepy joe is je schaar na 4 x knippen alweer volledg plakkerig. dat belooft wat.
Nu nog ff slapen op die handel want dat lukt vannacht helaas voor geen meter. hopelijk omdat het nog erg vers is. no worries
IMG_6787.jpg
- Likes 5
Comment
-
koolstoffilter op aansluiten en lekker aan de keukentafel knippen!
Ik zou de onderste rest van de planten gewoon nog een weekje laten staan.hbm-137-1.jpg-1920x1080-c9c0d37c8d.jpg
- Likes 1
Comment
-
mooie oplossing voor de knip
ja dat zou ik ook het liefste doen maar over een week ga ik juist op vakantie . als ik ze dan nog zeiknat zet en 10 dagen later kom kijken weet ik niet wat er nog van over is. misschien komt dat wel goed ook. dat was de oplossing die remco eerder aandroeg toen ik dit probleem hier dropte
-
ik zit even mijn voorraad te beoordelen omdat ik lege potten nodig ben
ff domme vraag. dit is verrot toch? pot netjes dagelijks open gehad in eerste weken. tot ruim nadat lv steady 60 bleef. dus hoe het kan is vraag 2 maar eerst moet i er achter komen hoe ik bepaal wat weg moet en wat ik kan bewaren
IMG_6790.jpg
- Likes 1
Comment
-
Ketelhuis ja toevallig heb ik er net 2 binnen gekregen. ik wist niet meer welk % dus het is 62 geworden. ik heb zo'n metalen opbergbak. naam ff kwijt. daar doe ik mijn mooiste toppen in met zo'n boveda pack wanneer ik op vakantie ga. zo moet in ieder geval een deel van de oogst de vakantie overleven
-
Hoe is de verse sleepyjoe bevallen in de mighty?
Comment
-
nou verse wiet vapen is lastig zat. voor je gevoel gebeurt er maar weinig. na tijdje voel je toch wel wat. eerste avond best lang zitten lurken en daarna nog 1 vulling ouwe meuk genomen. gelijk goed geslapen. dag erna helaas om 3:30 wakker en niet meer geslapen. ik heb vandaag een klein topje dat twee dagen gedroogd is dus hopelijk wordt het nu weer als de eerste nacht.
-
-
Howdy Stoners, zijn we weer
klaar met knippen. paar prachttoppen, maar daaronder eigenlijk alleen maar fluf. beetje deprimerend dus ik heb de onderste toppen laten zitten en maar weer water gegeven.
de avond voor ik op vakantie ga kijk ik of ik ze in hun geheel op de kop hang te drogen, of gewoon nog een keer flink water geef en dan na mn vakantie wel zie hoe het lijkt.
de oogst hangt naast mn kastje in de wedryer en hoewel langzaam drogen beter is, hoop ik toch dat het vanwege de vakantie vrij snel droog genoeg is om in de pot te gaan.
dan kan een vriend een paar keer ff de potten luchten indien nodig. en anders heb ik zo'n boveda pack die het op de juiste LV moet houden. moet goed komen.
de sleepy joe en de gorilla hadden een paar mooie toppen. erg blij mee. als ik daar op an slapen ben ik wel even onder de pannen. de eigen merk gorilla lijkt een stuk minder. minder plakkerig, minder opbrengst en bizar veel groen blad in de toppen. hopelijk knapt dit bij het drogen/curen nog wat op. ach, als ik er op kan slapen maakt smaakt of andere kenmerken ook niet veel uit.
als het droog is kan ik meer over smaak en effect zeggen. dat is nu nog erg wisselend
IMG_6791.jpg
- Likes 2
Comment
-
Howdy Stoners, even een update.
De eerste top die ik te drogen had gelegd was nu goed te vapen. heb 2x een vulling leeggelurkt en ik was helemaal de weg kwijt.
mn vrouw had een verhaal over een straat waar van alles te beleven was en ik kon werkelijk niet bedenken waar die straat is terwijl ik er drie jaar heb gewoond.. . complete error in mn hoofd
zelden zo lekker geslapen daarna.
die sleepy joe is zo plakkerig en glinsterend dat alle eerdere wiet die ik gezien heb er volledig bij in het niet valt
ik weet even niet meer of ik dat topje nu 3 of 4 dagen geleden heb geknipt. heb het ter test even in een weckpot gemikt met een lv metertje en die loopt langzaam op naar 58. als het te hoog wordt doe ik hem open maar ik denk dat het meeste dus na een dag of 5 a 6 al wel voorzichtigjes richting de potten kan. geruststellend idee ook al begreep ik dat het beter is om zo langzaam mogelijk te drogen.
vergeten de tensios te checken van de restanten die nog staan af te bloeien. morgen maar..
- Likes 3
Comment
-
Hoe zit het eigenlijk met die bomen van je in de tuin? Hebben ze de klappen allemaal beetje doorstaan?
-
thnx mannen!
nee direct na de vakantie weer beginnen is geen optie. lijkt mij op zich wel wat, maar het is moeilijk vol te houden dat het alleen maar medicinaal is als ik een rondje start terwijl de potten volzitten .
uiteindelijk 1 boom en 2 grote vlinderstruiken zijn flink beschadigd door het weer. de rest is wel hersteld.
met ondersteuning is 1 grote struik te redden, 1 moet ik snoeien en herplanten en dat gaat ze niet overleven denk ik. de boom gaat door de kachel helaas. zonde he.
maar een boswachter heeft wel erger gezien denk ik
-
Jawel jawel we zijn wel wat gewend. Goed om te horen dat het mee valt en dat je de winter lekker warm zit
-
Howdy Stoners,
ondanks de hoge lv buiten knakte de steeltjes al onverwachts makkelijk. helaas weer wat te droog..
snel alles gewogen en de eerste twee planten in potten met een lv metertje gedaan. als die een beetje stabiel rond de 60 uitkomen na een paar uur dan mik ik de laatste plant morgen ook in de pot. die heb ik ook een dagje later geknipt dus dat zou moeten kunnen.
De sleepy Joe heeft ongeveer 55 gram gegeven. Hier had ik ook al wat van gesnoept maar dat is minimaal
De Gorilla bijna 70 gram en de achterblijvende eigen merk gorilla 38 gram.
Moet erbij zeggen dat ik met name van de laatste veel heb laten zitten en dat ik die gewoon weer af ga bloeien. als ik ze nu zou knippen is het fluf waar ik ook niet erg vrolijk van word dus wie weet is dit wel een mooie methode die ik vaker kan hanteren.
heb de dames vandaag ook gewoon weer wat voedingswater gegeven. 2 liter met zn drietjes
maar voorlopig zit ik dus al een mooi stukkie boven de gram per watt. voor mijn doen prima en ik doe wel een dag of 2 a 3 met 1 gram dus ik kan ff vooruit.
t.z.t. nog wel een poging tot een beschrijving van de smaak maar voorlopig heb ik alleen de sleepy joe geprobeerd en als ik daar een paar tellen van lig te lurken dan kan het me allemaal geen fuck meer schelen echt een krachtig soortje.
--edit kleine update. lv is maar 52 nadat ik het een paar uur in de pot heb. dat is te droog... morgen een aardappelschil er in of beter na mijn vakantie proberen de lv op te krikken?
Last edited by Alzheimer; 25 July 2023, 18:16.
- Likes 3
Comment
Comment