Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder. the saga continues

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zo, terug van vakantie. heerlijk gehad. alleen bijna niet geslapen wegens geen wiet. kan niet wachten om de mighty aan te gooien. vriend heeft potten 2x gelucht dus die zitten qua lv perfect.

jullie verslagen lekker vanaf het strand kunnen volgen, maar heb nu nog wel een vraag over de fluf die ik had laten staan onder de lamp.

had ze goed natgezet en nu trof ik ze volledig vergeeld aan. ik had verwacht dat ze zouden drogen maar dat lijkt nog niet echt gebeurd. had ik de lamp uit moeten doen soms?

mn vraag is, heeft het zin om dit nog water te geven of te gaan drogen of kieper ik het beter weg?
    mn oogst is in ieder geval gered dus het is meer leuk als experiment

IMG_6947 2.jpg IMG_6946 2.jpg IMG_6949 2.jpg IMG_6945 2.jpg

zo nu eerst zoeken waar de mighty ligt
    Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      zou dat weg knippen

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Wegknippen of het moet ramvol trichoompjes zitten dan zijn het suikerblaadjes

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ok thnx. als ik het gele weg moet knippen dan blijft er weinig over, zeker van de voorste gelukkig heb ik de potten al flink vol.

Oei oei🤷🏼‍♂️💩 misschien was t beter in t donker te laten dan. Stond t licht dan 24/0?
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik heb het licht de hele ronde op 20-4 gehad. ik had ze denk ik beter kunnen omhakken in in het geheel omgekeerd ophangen.
      maar geen ramp. alleen bij de sleepy joe zat nog aardig wat bruikbaars volgens mij. de rest was fluf waar ik waarschijnlijk toch niet veel mee kon. mislukt experiment. weten we dat ook weer.
      ik zit dankzij alle hulp hier weer boven de gram per watt en als ik de boel niet laat verschimmelen en wanneer ik op alle soorten een beetje kan slapen dan kan ik daar wel een jaar mee verder.
Bezig...
X