Terug AFjes in de 120x50 tent, 10 7-liter potjes, het is bijna zover. Marshydro SP-3000 doet alsof hij de zon is. 5 watt ventilatortje, 17 watt afzuigertje met een veel te grote filter die ernaast staat.
Qua voeding moet ik nog eens zien wat ik nog heb staan. Heb nog wel nieuwe bloeivoeding nodig, maar dat heeft geen haast.
Zaad: in de koelkast bij mijn beste maat.
Flinke verzameling intussen. Nog eens een rondje Ripper binnenkort ... of toch eens iets anders.
Gekozen: altijd wel een ding als er teveel keuze is. Maar het is gelukt.
Zamnesia: Pink Rozay (promo) en Gelato
Seedsman: Critical + 2.0, freebie
Amsterdam Genetics: Blue Amnesia
Sweet Seeds: Cheese en Mimosa XL
Sagjarmatha: Black Domina (slecht verpakt)
Barneys: Moby Dick, freebie van 420shop!
15 zaadjes maken we begin volgende week nat om met 10 planrjes te eindigen. Surplus gaat de guerilla in.
Goesting is er al, eerst de huidige ronde omhakken en de potjes leegmaken. Ik heb die terug nodig.
Qua voeding moet ik nog eens zien wat ik nog heb staan. Heb nog wel nieuwe bloeivoeding nodig, maar dat heeft geen haast.
Zaad: in de koelkast bij mijn beste maat.
Flinke verzameling intussen. Nog eens een rondje Ripper binnenkort ... of toch eens iets anders.
Gekozen: altijd wel een ding als er teveel keuze is. Maar het is gelukt.
Zamnesia: Pink Rozay (promo) en Gelato
Seedsman: Critical + 2.0, freebie
Amsterdam Genetics: Blue Amnesia
Sweet Seeds: Cheese en Mimosa XL
Sagjarmatha: Black Domina (slecht verpakt)
Barneys: Moby Dick, freebie van 420shop!
15 zaadjes maken we begin volgende week nat om met 10 planrjes te eindigen. Surplus gaat de guerilla in.
Goesting is er al, eerst de huidige ronde omhakken en de potjes leegmaken. Ik heb die terug nodig.
Comment