Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B goes 4 gold!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B goes 4 gold!!

Begonnen met de voeding op 3liter water heb telkens v d A B & C=3ML
    protector ook 3ml op 3l
    exelator hetzelfde 3ml op 3l ( zo een geconcentreerd goedje,, siroopachtig ,,)
    Dan ook spuitfles aangemaakt , die fles is 0.75cl ,en heb aangelengd met 0.45ml protector,
    wel heb ik een vraag naar GROWSTAR toe ,; wat zijn de beste omstandigheden om dit te vernevelen en hoeveel ????
    stekken doen het goed en zaadjes zijn al boven ,bijna hun hoes afgeworpen, tl 3*18 staat nu 24/24 voor 5dagen dan 18/6 hopelijk met de rest van de stekken amnees, temp met tl 21gr en zonder 19gr luchtvochtigheid 75%
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

growstar 001.jpggrowstar 002.jpg
      Attached Files

Comment

growstar2 001.jpggrowstar2 002.jpggrowstar2 003.jpggrowstar2 004.jpgde zaadjes overgepot want die waren seriues gestrekt, nu afwachten op de amnezen, pfffffffff, nog e 3dagen geduld,,,,, i hope of toch nog 3 vanilla,s mmmmmm

Comment

zo B je gaat lekker

veel update dat zie ik graag iederedag wat om te zien

keep up the good work
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Vandaag nog 1 stekje genomen v de kollosus en 2 van de super lemon haze in de serre, dus nu in totaal 4kollosusen, 4 brabaanse witten ,en 2 s lemon haze,dan nog 5 welgroeiende zaden extreme indica van female x line

Comment

amnezen @ last!!! een weekje in retard maar we hebben ze,,, de 5 amnesia,s v Soma moeder,
              heb nu wat van alles staan, maar denk aan de slag te gaan met 5 Amnesia,s
              5Extreme Indica,s
              2kollosusen
              3brabaanse witten
              en van elk 1 houden om moeder van te maken om volgende ronde zeker zelf stekken te nemen en direct te hebben, en wat je zelf doet ,doe je normaal altijd beter!!
              alles overgepot in 11liters, mengeling v GOLDMIX 50 LITER X BATMIX 60LITER X GEWONE STEKGROND AVEVE 60LITER ,alles goed ingewatert met de exelator v GOLD!!
              morgen de piqs en laatste dag op tl, dan hps 600w erin op 1meter ervan op 18uren voor toch 1dag of 2 dan 12/12 ,iedere dag 10cm zakken tot 60 ervan,

Alle JDers vele groeten ,&lots of good vibes
              Last edited by B27; 4 July 2011, 22:19.

Comment

Leuk leuk, goede vooruitzichten, helder zicht qwa organisatie... helder momentB?

Beloofd veel goeds! We piepen mee!

greetz

de lange

Comment

gold alles 001.jpggold alles 002.jpggold alles 003.jpgmijn tentje is eindelijk vol, de hpi hangt erin, en ineens op 12/12, er moet wel nog ne aanpassing gebeuren met de laatste 5 potten ,die moeten er nog v 11liter worden ipv die 7liters, die 5de pot kan ik niet zetten door men zwenk ventilator, ik zal nog zo een kleintje met clip on aanschaffen en zo zal ik zonder probleem die 16de zetten, alle ik ben er klaar voor, nu mijn kleintjes nog, ik heb nogmaals een vatje v 18liter aangemaakt met 10 ml a.b&c
                  18ml exelator en 9mml protector en afgezuurd naar 6.1ph. dan protector nog eens goed verneveld 2uren voor men lamp aanging,MAAR daar wens ik graag wat meer info over te hebben over dat vernevelen, HOE WAT WANNEER WAAR..............GROWSTAR ??????? voor de rest go with the flow zeker !!3dagen lang geef ik enkel afgezuurd water!!dan terug het zelfde dosis op 18liter als voordien, vele zonnige grtjes B
                  Last edited by B27; 8 July 2011, 18:02.

Comment

allen doen ze het goed ,ik geef nu 2*wel voeding ,2* enkel afgezuurd water, morgen wat pics
                    alle potten nog wat aangevult tot boven en die 5amnezen heb ik in kleinere potten gestoken omdat ik ze toch alle 5 wil zetten ,
                    dus 11in 11l potten en 5 in 7liter , de temp blijft met lamp aan mooi 28gr en lamp uit 21 a 22gr ,LV 50 lamp aan ,80 lamp uit,
                    de 2 grote kollosussen drinken 0.5l /plant en de andere 0,250l /plant = ph 6.1 water temp 18gr want heb ontdekt dat dit ook snel veranderingen teweeg brengt aan je ph,

Comment

bloei 009.jpgbloei 010.jpgbloei 011.jpgik heb 1 achterkomertje, ne extreme indica, de rest reageert heel goed op de verpotting,produkts en nieuwe omgeving ,, trots op men kleintjes ben ik, yes yes ik ben,,

Comment

zo wordt steets drukker in B zijn tentje

pas maar op dat het nie te druk wordt

Comment

Yeps B , leuk te zien dat je zo bent !

een mooie uitbreiding, en veel drukte gewenst !

Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

Comment

@gonzo, 16 in een dr 120 is toch een mooi aantal en zeker als je er 4 verschillende bloeitijden in hebt staan,
                            die brabaanse witten = klaar in +/-8weken!
                            die extreem indicaatjes = klaar in 9weken!
                            die kollosussen = klaar in +/-10weken!
                            die amnesia,s v soma= + 12weken, dus telkens er ene geoogst wordt komt er altijd wat plaats bij.
                            om dan tegen de tijd dat enkel de amnezen overblijven zullen er al opnieuw stekken in komen, normaal gezien dan BLUEGHEM,,,,,,,,,,,,,dus te druk gonzo, zal het zeker niet zijn,

Comment

pics 018.jpgpics 020.jpgpics 021.jpgeindelijk de pics erop gekregen
                              de stekken zijn enorm rap de bloei in geschoten,, zeer blij!!pics 022.jpg

Comment

16 in een dr 120 is toch een mooi aantal en zeker als je er 4 verschillende bloeitijden in hebt staan

hoop het voor je dat ze elkaar nie overschaduwen

we blijven je volgen

Comment

Bezig...
                                X