Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B goes 4 gold!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B goes 4 gold!!

ja nu door verlies v plaats door die zwenkventilator,kan ik maar 11potten v 11liter zetten en 5 v 7lliter, dus vanaf ik nog een clip on fan vindt, is dit opgelost dan kan er 16 zetten v 11liter, maar ik zie het niet zitten om naar alien te rijden vr de 1ne clip on fan, en ergens anders heb ik ze nog niet direct gevonden,(brico ,gamma...) ms weet iemand wel een plaatsje in belgie om een clip on aanteschaffen,
    @hashy ,ik ben toch altijd niet?? hoe stel je het met je movemente,,,

met de plantjes alles in orde, die stekken doen het supergoed, kollosussen zijn echt KOLLOSUSSEN, van me extreme indica,s(zaad) heb ik ene achterkomer,de rest gaat lekker mee, ik heb ze allen ook een beetje herschikt zodat ze elkander niet overschaduwen!! nogmaals voeding aangemaakt met 18ml/18l abc, protector 6ml/18l,exelator 3ml/18l, en ook royal verneveld met aangelengde protector, 0.50ml/750ml spuitfles, na meerder x vragen aan growstar nog altijd geen antwoord ivm dat vernevelen vdie protector!!!!!!!!!!!!!!

voor de rest all the best C U
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Re: GROWSTAR : B goes 4 gold!!

Al eens bij een automaterialen handel gekeken vaak vind je daar kleine clipon fans voor in de auto, (12 volt) met een adaptor werkt dat ook best redelijk. Kosten vaak nauwelijks wat. Kwaliteit is echter dan ook naar vanhand.

Comment

gold007 004.jpggold007 005.jpggold007 006.jpggold007 008.jpggold007 010.jpg

Comment

volg ook stilletjes je topic.
          ik ben nu zelf ook van start ,en heb 2 aparte bakken gemaakt atami vs growstar.
          wat zijn de ervaringen mbt growstar tot nu toe?
          je plantjes zien er in iedergeval vrolijk uit!
          grtz

Comment

@markster ,ewel bij is het ook zo, ik volg je stilletje op, van die gold kan ik alleen zeggen dat ik tevreden ben v die exelator, deftig stroopachtig goedje, stekken genomen en seriues gevoed met die exelator en 10 dagen later goe beworteld ,zelfde bij mijn stekken en zaad in men tent, vlug beworteld ,de rest v de produktjes dien ik heel minimal toe!! enkel die C volledige dosis,

Comment

welke merk voeding gebruikte je voorheen?
              verder heb ik nu t vat aangemaakt op 2ml p litervan alle 3 gelijk.enkel die andere 2
              grtz

Comment

@markster, al altijd b cuzz v atami ,de volledige lijn enkel vorige keer, de green sensation als extra booster ipv de atami booster zowel buiten als binnen altijd atami
                en zeer tevreden van geweest, en denk wel dat ik terug deze zal gebruiken ook, grtzzzzz,

Comment

ah dus dat delen we,ik gebruik ook b cuzz!
                  ben benieuwd,welke beter scoort,vind t afzuren nogal pittig,bij jou ook t geval?bij de gg.
                  grtz

Comment

inderdaad, je moet zeker telkens opnieuw je ph controleren, je kan niet voortgaan op een zelfde aanmaak want vorige keer alles zelfde aangemaakt, en de ph min ook zelfde toegedient en was zeer onstabiel die ph , ook groot verschil met regenwater, zeker elke keer opnieuw dubbel controle!!!!!!!!!!!

Comment

in ene 'Amerikaanse stock' kom je nog weleens clip-on ventilatoren tegen
                      je hebt hier mooie genetica staan
                      mooi project
                      ik sta op volgen
                      greetz

Comment

thanx voor de adviezen ivm de clip on fans, inderdaad bruikbare plaatsen maar vindt er mijne goesting kwa kwaliteit niet,
                        ik denk dat ik zou gaan voor zo een kolomfan ,, maar weet niet of deze v goeie kwaliteit zijn?? iemand wel??
                        de plantjes beginnen de ruimte mooi op te vullen, kben blij ,diene achterkomer wat verplaats,spijtig want diene heeft zeker een zichtbare achterstand van 1week, nochtans allen het zelfde gepot,,
                        laatste maal exelator meegegeven op dubbele dosis 0,5ml/l, en de rest a,b,c&protect nu aan 2ml/l ,
                        ph :6 ,ec: 1,15 temp gemiddelde v 28gr aan ,,,,21gr uit lv:35 aan ,,,lv 75%uit,
                        de grooten drinken al bijna 2L per pot :dag(kollosusn) de anderen 1L/dag/pot

Comment

Klotespint ontdekt, wie kan mij de BESTE manier v behandelen vertellen en met welk produkt, soort bio en/of chemiek!!

please good advise!!!!!!!!!!!!

Comment

goed bezig zou ik zeggen...ik kijk stiekem van jou de kunst af voor de volgende kweek

Comment

Da suckt van het spint, $ir et schone uitleg over spint bestrijding

sigpic

Comment

die kutspint ook altyd.meest makelijk te verkrijgen is masai van byer,staat in de meeste tuincentrums.als het effe kan zou ik de masai in een 200 litervat pleuren met lauw water en dan je heele plant erin onderdompelen.zo weet je zeker dat het ook bij het onderkant van je blad komt.flink natspuiten kan ook natuurlijk.wel naa 4 dagen nog een keertje herhalen.

Comment

Bezig...
                                X