Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B goes 4 gold!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B goes 4 gold!!

@hjm inderdaad nog veel aarde zichtbaar, maar ligt ook aan die 4kleine stekken en die amnezen die ook al hun recht vormpje hebben maar vooral volgende keer wat meer voorgroei, is ook 1ste x in grotere tent, toch veel verschil v DR80 naar DR120 ook kwa opstelling van je planten zeker als je met meer dan 3 soorten werkt, maar vooral ik hoef weeral niks te kopen,
    lots of greetzzzzzz morgen knip ik mijn eerste 2 brabaanse ze hebben nog maar 51dagen zichtbare bloei maar mijn trichomides vertellen me dat ze om mogen (70%amber) de andere 2 laat ik nog ff staan,
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Nice B, rook ze alvast

Comment

Comment

Laat ze smaken B , kan je weer een eindje verder.. no stress ^^

Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

Comment

Tis mooi gedaan B, en vooral rap!
            geniet er van ^^
            grtz
            sigpic

Comment

thanx m8tes,,

Comment

Yuu B27
                Die cliponventilators hebben ze in de auto5 ook maar dan wel op 12V (eventueel met adaptertje is da wel te doen)
                of je besteld er gewoon eentje samen met je volgende zaad of je hangt gewoon die hele tafelventilator omhoog zoals ik het gedaan heb (zit wel ni in een tent maar in stevige kelder dus kan ni garanderen dat je structuur van je tent dat gewicht kan dragen!!)
                verder mooie manier van kweken... geen tijd versc.ijten gewoon gaan
                moest je nog is met bugs zitten, roofwantsen eten niet alleen mijten maar ook andere bugs
                greetos!!

Comment

@lange ik ben niet ontevreden v gold maar ook niet super content, die exelator zal ik zeker nog gebruiken maar ik denk dat ik toch bij atami bcuzz zal bliijven,
                  over de toppen ja die zijn echt steenhard aan het worden, de amnezen witter en witter plakkerig en extra plakkerig!nog 3A4weken,de kollosusussen zei aan hun laatste sprintje bezig de trichomides zijn allemaal al milky dus ik denk nog ongeveer een weelje met een max v 10dagen, die extreme indicaa,s zijn er 2vd5 met een voorsprong daar beginnen de toppen echt te harden en zwellen, ook nog een weekje denk ik, de laatste 2 brabaanse zal ik morgen om leggen, die zijn KLAAR ,mooie dikke wratten op de compacte,kristallen toppen maar dat ze nu zo wit te zijn dat ze brabaanse witte noemen : heb ik mijn twijfels bij!!! maar zeker een mooie ,goei en leuke soort om te kweken ,alle 4 zijn ze niet boven de 55cm gekomen( ideaal vr mensen met kleine ruimtes)

@eefenkevin ,jij komt seriues achter , doe jij wel de moeite om het ganse topic te lezen en te bekijken ,dan had je gezien dat er al 2nwe fans staan,hangen.... 2de dommen op mijn topic,, pffff

Comment

zo B nettjes hoor

mag ook nie klagen zie ik
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

DSCN0309.jpgDSCN0311.jpg112grammetjes van mijn brabaanse witte,
                      de rest nog afgezuurd water gegeven en wat verplaats, DSCN0312.jpg

Comment

ziet er lekr uit laat ht u smaken!
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

M M M die witjes zien er goed uit, schoon opbrengstje allesins
                          sigpic

Comment

de brabaanse witte smaakt nog lichtjes scherp maar das normaal aangezien korte droogtijd, ruikt zeer zoet en smaakt naar citroenachtige kant, maar is zeker een bankplakkertje, ideaal voor s,avonds,
                            de eerste 2 die ik geoogst heb zijn droog na 8 dagen ,ff getest maar de rest gaat nu de weckpotten in,
                            rookverslagje + gewicht v d 1st vd 4soortjes,,
                            de rest doet zeer goed voort, die amnesia,s die leken stil te staan maar is volledig niet waar want ze zijn toch nog seriues aan het aandikken , kollosussen ook aan hun laatste zwelbeurt bezig en toppen die dikke wratten aanmaken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, zou die C van gold toch zun diensten bewijzen,, ????

Comment

alle planten ziijn vr de 2de x gespoeld met afgezuurd water ph6, ik denk eraan om 2extreme indica,s te oogsten morgen ! tricho,s goed amber en toppen keihard dus knippen maar,, pics volgen,,

Comment

vandaag al 2 omgelegd ,morgen nog een 3de vd extreme indica,s ;;zijn trouwens mooie planten terug vdie FEMALE X LINE,zoals de iced grapefruits ben ik zeeeeeeeeeeeer tevreden,
                                de volgende run zet ik er 5lemon kush van hen nieuwe soort, kben benieuwd!!dat is dan de 3de kweek ik telkens iets van FEMALE X LINE zet zo content ben ik ervan een aanrader voor iedereen en spotgoedkoop ook en makkelijk te kweken ,mooie opbrengst telkens en mooie planten ,zeer stabiel volgens de normen, grtzz ,

Comment

Bezig...
                                X