Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growstar in Huize Zonneschien.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Growstar in Huize Zonneschien.

De mango widow zag er zeer smakelijk uit.

Ik vraag me af of de genetica wel goed is van de planten onder 430W, ze maken namelijk niet of nauwelijk vertakkingen aan?

Comment

Weer wat plaatjes.

@Heaven Heeft niets met genen te maken. Maar een plant die op 12/12 rood licht gezaait wordt, geeft buds on sticks. En geen vertakte plant.
      Op de laatste foto's plantjes die gezaaid zijn onder 20-4 HPI licht, die vertakken wel.

Foto 1: Het RDB hoekje met een paar Santa Maria x Fizz, supermooie planten. Belooft wat. Goed te zien dan de Growstar voeding het goed doet. Op de achtergrond de zaadplanten.
      Foto 2: Een RDB van boven, goed te zien dat deze soort overlappende brede bladeren maakt.
      Foto 3: Een RDB vol met zaad, en helemaal onder de kristallen.
      Attached Files
      Last edited by HJM; 18 October 2011, 02:19.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Altijd mooi om te zien dat die marie jannekes zo gesoineerd worden... We blijven volgen...

greetz

Comment

Zeer mooi ik heb appelstroop gegeven aan mijn meisjes en ze staan nog steeds en mn toprot lijkt verdwenen.
          groetjes bella
          God was never on your side..

Comment

Comment

Maar in het Hoge Noorden is het best vertoeven.....schone lucht, schoon volk enz, enz.....

site_logo.gif

Comment

De eerste drie jaar dat ik hier woonde dacht ik; dit kan niet waar zijn, zo zijn mensen niet. Ik moet dit wel verkeerd zien, komt vast omdat ik ze niet goed versta.

Maar er is een hoop veranderd in 30-40 jaar, door de inport, televisie en internet zijn de verschillen kleiner geworden.
                Toch kan ik beter overweg met Friezen en Groningers dan met Saksen (Drenten) De lokalen hier zullen altijd kiezen voor de vermeende grootste macht.
                En dat is nu de Koningin, maar als die naar Canada vlucht zijn dat bruinhemden.
                Na al die jaren moet ik bekennen dat mijn inburgering hier niet gaat lukken
                Maar het is hier wel mooi wonen, en als ik uit ga, doe ik dat in Groningen. Ik kom zelfs wel eens in Musselkanaal........................

En schone lucht..................op onze kwekerij stond een luchtmeter van Wageningen. Volgens die piepeltjes was onze meter steeds de schoonste van Nederland.
                Ze konden zelfs zien als we de wind van Engeland of Hamburg hadden gehad.
                Last edited by HJM; 19 October 2011, 01:07.

Comment

Long time no see

Druk, druk, druk.

Foto 1: Het hok met Harmonia Mundi, Santa Maria en NM Special. En uiteraard wat kweekspul, zoals Rooie Marie, C99 Hybrid en Toxic Berry.
                  Foto 2: Rooie Marie in de wachtkamer. Er staan er ook al een paar in het hok.
                  Foto 3: Omni's Harmonia Mundi koppen. Een super soortje vind ik. Geheel op Growstar gekweekt !!
                  Foto 4: Een Santa Maria die nog in de schuur staat. Als je er maar aankomt ruikt de hele schuur naar Santa, heerlijk.
                  Foto 5: Nog een R. Dame Blanche
                  Foto 6: Dezelfde RDB
                  Foto 7: Toxic Berry met op de achtergrond Santa Maria x Fizz
                  Foto 8: Nog een keer.
                  Foto 9: Toxic Berry, wat een mooi indica dominant plantje. (Hier heb ik mooie Amerikaanse en Canadese genen gekruist)

Growstar voeding doet het nog steeds erg goed, zo kunt U zien
                  De test is eigenlijk allang afgelopen, maar zolang ik heb gaat het gewoon door. Mij bevalt het spul best.
                  Attached Files
                  Last edited by HJM; 29 October 2011, 17:53.

Comment

Nou, die Harmonia Mundi ziet er zeker zeer goed uit!
                    Je neemt wel een beetje tijd voor jezelf, bijvoorbeeld in de vorm van een wijntje met een toebehoor????

Comment

Mooie plantjes! Die Harmonia Mundi toppen zien er lekker old scool uit, hoe zit het met die rdb's onder tl?

Comment

is weer lekker vol daar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                          Mooie plantjes! Die Harmonia Mundi toppen zien er lekker old scool uit, hoe zit het met die rdb's onder tl?

Comment

Zeer mooi hjm,

eveneens een tevreden growstar-tester hierzo...

Altijd leuk om die mooie en kostbare genen te mogen bewonderen...

en zoals vale zegt, niks zo sweet als je eigen kweekje te blowen!

greetz

de lange

Comment

nice,nice baby, mooi kleurtje die toppen, goe bezig zoals altiijd, grtz
                              chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Wat een boel losse aarde op je grondzeil Ghehehehe, je zou ook ff geveegd hebben voor de foto.

Comment

Bezig...
                                X