Dag 11.
TRANSPLANTATIE DAG!!!!!!!
De potgrond had ik al gemixt, vanochtend met ph5.8 ingewaterd tt het spritze gefühl.
(ja ik was er al vroeg bij, 07:00 is uitslapen voor mij🫠.
IMG_4892.jpg
Zo dan deze 8 gaan over op hun nieuwe schoenen.
Ik heb ze gisteren een minimale hoeveelheid water gegeven dat ze niet uitdrogen maar de aardekluit wel aan de droge kant is. Makkelijker met ompotten.
IMG_4893.jpg
De wortels zien er goed uit, de kluiten komen makkelijk uit de bekertjes en blijven 1 geheel zonder kruimelen.
IMG_4894.jpg IMG_4896.jpg IMG_4897.jpg
De transplantatie loopt vlotjes en de schoentjes passen perfect.
IMG_4898.jpg IMG_4899.jpg
Zo mn tijd is bijna op om aan de dames te kunnen zitten voor nu, dus even afsluiten met wat foto’s van het geheel en de uiteindelijke posities voor de potten moet ik nog even bezien. T is niet ideaal hoe ze nu staan denk ik maar dat is zorgen voor later vandaag of morgen.
IMG_4900.jpg IMG_4901.jpg IMG_4903.jpg
TRANSPLANTATIE DAG!!!!!!!
De potgrond had ik al gemixt, vanochtend met ph5.8 ingewaterd tt het spritze gefühl.
(ja ik was er al vroeg bij, 07:00 is uitslapen voor mij🫠.
IMG_4892.jpg
Zo dan deze 8 gaan over op hun nieuwe schoenen.
Ik heb ze gisteren een minimale hoeveelheid water gegeven dat ze niet uitdrogen maar de aardekluit wel aan de droge kant is. Makkelijker met ompotten.
IMG_4893.jpg
De wortels zien er goed uit, de kluiten komen makkelijk uit de bekertjes en blijven 1 geheel zonder kruimelen.
IMG_4894.jpg IMG_4896.jpg IMG_4897.jpg
De transplantatie loopt vlotjes en de schoentjes passen perfect.
IMG_4898.jpg IMG_4899.jpg
Zo mn tijd is bijna op om aan de dames te kunnen zitten voor nu, dus even afsluiten met wat foto’s van het geheel en de uiteindelijke posities voor de potten moet ik nog even bezien. T is niet ideaal hoe ze nu staan denk ik maar dat is zorgen voor later vandaag of morgen.
IMG_4900.jpg IMG_4901.jpg IMG_4903.jpg
Comment