Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strekkende Plant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Denk zelf eens goed na, ze staan de hele dag in de zon, maar wel in een tent. De tent is de boosdoener, of je begrijpt het niet wat in de volle zon betekent. Als je een kleine eensgezinswonig hebt dan kan je ze nooit de hele dag in de volle zon hebben staan.

Comment

ik deed vandaag mijn dagelijkse controle rondje bij de plantjes en zag ineens tekenen dat ze beginnen met de bloei, vorige keren duurde het allemaal wat langer. ik zit pas in week 5 vanaf het zaadje en ze zien er nu al zo uit. die tent heb ik puur gedaan tegen katten/ ongedierte en door mijn water problemen van vorig jaar. ik kon toen geen extra water geven met voeding omdat het constant nat was door de regen

ps

ik heb zeker geen klein eensgezingswoning ahhaha, woon in een relatief grote 2 onder 1 kap woning met een tuin die toch echt heel de dag zon heeft
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by GroteTop; 15 June 2023, 18:07.

Comment

Kan je met goeie lens eens inzomen op de vorige foto om te kijken of dit mannetje of een vrouwtje is en hier kopieren als tekst?

Comment

lastig scherp te krijgen zon klein ding maar is redelijk gelukt
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

Mja ik twijfel hier ook nu hard dat het een man is.

Nog iets scherper? Waar dat dat draadje uitkomt zijn dat als blaadjes die opengegaan zijn?

Comment

ja lijkt alsof er heeele kleine blaadjes uit gaan komen, dit is de enige plek waar zoiets zit de rest van de plant ziet er gewoon volledig vrouwelijk uit. in de topjes die nu aan het onstaan zijn zie ik ook geen duidelijke tekens dat het een man kan zijn. kan ik last hebben van een herma plant en moet ik deze er gewoon vanaf knippen

Comment

Dat ziet er inderdaad verdacht uit ja!! Ik zou die tent de volgende keer weglaten, echt zonde als je tuin op het zuiden hebt. Het zijn an sich mooie gezonde planten, maar die krijgen niet voldoende zonlicht want ik je brom!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroteTop View Post
                  ja lijkt alsof er heeele kleine blaadjes uit gaan komen, dit is de enige plek waar zoiets zit de rest van de plant ziet er gewoon volledig vrouwelijk uit. in de topjes die nu aan het onstaan zijn zie ik ook geen duidelijke tekens dat het een man kan zijn. kan ik last hebben van een herma plant en moet ik deze er gewoon vanaf knippen
                  2 types herma de echte met ballen en calypsen en degene door stress met bananen. Wegplukken werk maar die groeien terug. Dus als je een herma in het begin van de bloei hebt weg ermee, het is het niet waard om al uw planten ermee te verkrachten en je hebt maar een bal nodig die opengaat en het is mogelijks voor de ruk.

Herma op het einde minder erg omdat tegen dat de plant zaad maakt die bevrucht is al mag oogsten.

Comment

Bezig...
                  X