Denk zelf eens goed na, ze staan de hele dag in de zon, maar wel in een tent. De tent is de boosdoener, of je begrijpt het niet wat in de volle zon betekent. Als je een kleine eensgezinswonig hebt dan kan je ze nooit de hele dag in de volle zon hebben staan.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Strekkende Plant
Collapse
X
-
ik deed vandaag mijn dagelijkse controle rondje bij de plantjes en zag ineens tekenen dat ze beginnen met de bloei, vorige keren duurde het allemaal wat langer. ik zit pas in week 5 vanaf het zaadje en ze zien er nu al zo uit. die tent heb ik puur gedaan tegen katten/ ongedierte en door mijn water problemen van vorig jaar. ik kon toen geen extra water geven met voeding omdat het constant nat was door de regen
ps
ik heb zeker geen klein eensgezingswoning ahhaha, woon in een relatief grote 2 onder 1 kap woning met een tuin die toch echt heel de dag zon heeftYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by GroteTop; 15 June 2023, 18:07.
Comment
-
ja lijkt alsof er heeele kleine blaadjes uit gaan komen, dit is de enige plek waar zoiets zit de rest van de plant ziet er gewoon volledig vrouwelijk uit. in de topjes die nu aan het onstaan zijn zie ik ook geen duidelijke tekens dat het een man kan zijn. kan ik last hebben van een herma plant en moet ik deze er gewoon vanaf knippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroteTop View Postja lijkt alsof er heeele kleine blaadjes uit gaan komen, dit is de enige plek waar zoiets zit de rest van de plant ziet er gewoon volledig vrouwelijk uit. in de topjes die nu aan het onstaan zijn zie ik ook geen duidelijke tekens dat het een man kan zijn. kan ik last hebben van een herma plant en moet ik deze er gewoon vanaf knippen
Herma op het einde minder erg omdat tegen dat de plant zaad maakt die bevrucht is al mag oogsten.
Comment
Comment