Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Queens and Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Morgen even alle dames op een rijtje zetten, hier en daar wat LST toepassen.
    20230718_191619.jpg

    Comment


      #17
      Tweede lamp opgehangen en ontstoken, allebei op 33% gezet. In plaats van 1 op 50%, en de dames op een rijtje zodat ze wat meer ruimte hebben.
      Helaas kom ik bij de tweede lamp ophangen achter dat de balk de tweede lamp aan hangt dus niet mooi recht loopt waardoor de lamp dus niet mooi recht hangt. Ga ik deze ronde niet meer fixen maar het stoort me wel gigantisch

      20230719_103823.jpg

      Comment


      • Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Dat is het probleem niet, de balk van voorzijde naar achterzijde is niet mooi haaks geplaatst maar licht diagonaal waardoor de lamp dus scheef hangt ten opzichte van de zijwanden.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        O, effe touwtje of zijbalkje maken dan?

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Gewichtje erop leggen zo doe ik het ook altijd

      #18
      Ter verduidelijking, dit is dus het probleem
      20230721_175326.jpg
      20230721_175341.jpg

      Verder doen de dames het super, special queen lijkt net wat lichter van kleur dus gisteren basisvoeding ietsje verhoogd van 2.4 ml/l naar 3 ml/l.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Effe een klosje in de muur spijkeren.

      • Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Dat is ook wel weer drastisch, voor de volgende ronde even het dak eraf en alles netjes maken. Heb nog meer ideeen over hoe ik de lampen hebben wil :p

      #19
      20230723_095142.jpg

      Ik heb 3 van de 4 dames maar eens even stevig vastgebonden omdat de meeste vrouwen dat lekker vinden, maar nu passen ze niet meer met 4 op een rij, dus beetje geschakeld neergezet en het oppervlakte is eigenlijk gelijk vol.

      De Northern light heb ik niet getopt en nu ook niet LST omdat deze aardig achter blijft met alles ondanks ze er gezond uit ziet, ze is gewoon een trage blijkbaar.
      Last edited by Sinaasappel; 23 July 2023, 13:57.

      Comment


        #20
        Wat een verschrikkelijk petweer, wordt misschien maar tijd om de ontvochtiger aan te gaan zetten met dit natte weer...
        Screenshot_20230724_093657_Smart Life.jpg

        Comment


          #21
          Van de Special Queen is een flinke tak bijna helemaal afgebroken, oepsie.
          20230726_100650.jpg

          Geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren en zag er al ouder uit terwijl ik afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan heb naast water bijvullen en hier en daar een blaadje wegstoppen om een top vrij te maken. Voor nu even met een kabelbindertje weer op zn plek gedrukt en maar even afwachten of die gaat verwelken, dan gaat ie er alsnog af.
          20230726_100924.jpg

          Voor de rest hier en daar wat blad weggehaald voor betere luchtcirculatie en lichtpenetratie, LST aangepast en ook weer een kleine stoelendans voor de dames. 20 liter water gaat er nu met zo'n 5 dagen doorheen, dus 1 liter per plant per dag.
          Groepsfoto voor vandaag; rechts bovenin onder de FC3000 tekst zie je de afgebroken tak slapjes hangen.
          20230726_102334.jpg

          Comment


            #22
            Hopelijk herpakt de afgebroken tak nog ... vrees er voor omdat de blaadjes echt wel al slap hangen maar kan nog 👍

            Comment


              #23
              Misschien komt het nog goed, het blad aan deze tak is nog wel wat slap maar kopje staat weer overeind dus ik denk dat er in ieder geval wat water en voeding komt, hopelijk kan ze dit zelf nog verbeteren.
              20230727_190817.jpg 20230727_190859.jpg

              Comment


                #24
                3 daagjes van huis geweest. 20 liter bijna helemaal opgedronken in 3 dagen. Ze groeien eigenlijk te hard, zit te twijfelen om de Northern Light eruit te halen om ruimte te creeeren omdat dit de traagste en laagste plant is, en NL verder niet echt een interessant wietje is...

                20230731_190650.jpg

                De afgebroken tak doet weer vrolijk mee, heeft een paar daagjes nodig gehad om te herstellen en is dus ingehaald door een aantal andere takken maar dat mag de pret niet drukken
                20230731_190813.jpg

                Comment


                  #25
                  Handig, twee losse lampen.
                  de grootste heeft een lamp en de drie andere moeten er ook eentje delen. Grote kans dat de NL binnenkort ruimte moet maken als onderdeurtje. Ik geef het nog een paar dagen.

                  20230802_192022.jpg 20230802_192056.jpg

                  Comment


                    #26
                    Ze blijven maar doorstrekken, stoooop
                    zouden jullie die lange stengels supercroppen?

                    Northern Light heeft vandaag ruimte gemaakt, zegt de vrouw; Zonde om gelijk weg te gooien, kan die niet buiten in de tuin een plekje krijgen?
                    Tijd voor een experimentje, morgen kijken of het lukt om te potten naar aarde en dan kijken wat ze gaat doen in deze regen en of ze gaat reveggen omdat de zon langer schijnt.

                    20230804_174458.jpg 20230804_174528.jpg 20230804_180036.jpg

                    Comment


                      #27
                      Leg de stengels plat of neem je verlies en knip ze weg.
                      Nu beschijn je zoveel gewas minder dan dat je je lampen op gelijke hoogte hangt.


                      Comment


                        #28
                        Tis wel echt veel verschil maar je kan de rest ook proberen verhogen als je niet wilt supercroppen of snoeien

                        Comment


                          #29
                          De binnenjungle en de buitendame gaat allemaal super.
                          Elke keer blijf ik tegen mezelf zeggen als ik de deur open van de kast, volgrnde keer 2 planten max
                          20230814_175103.jpg
                          20230814_173507.jpg

                          20230814_173916.jpg

                          Comment

                          Bezig...
                          X