Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Girls, 1 Stoner; Banana Sherbet, Frosty Gelato, Mighty Mango Bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 9 Girls, 1 Stoner; Banana Sherbet, Frosty Gelato, Mighty Mango Bud

    Korting op 420shop
    Gegroet vriendelijke forumgenoten!

    Daar ben ik weer voor een nieuwe ronde, ietsje eerder dan ik gepland had omdat ik geen zin heb om weer te moeten dealen met paranoia tijdens m'n winterdepressie, die ieder jaar eind september / begin oktober zn intrede doet. Ik was eerst van plan de zomer een beetje uit te zitten voor ik aan een nieuwe ronde begon, omdat ik met deze temperaturen gauw last heb van hittestress in m'n tent. Maar nu heb ik een mobiele airco die iig iets zal kunnen helpen met dat probleem, dus daarom besloten om toch wat eerder te beginnen.

    Mighty Mango Bud: An odd "Mighty"duck in the pond and if we wouldn't know any better exactly the strain Archimedes must have been smoking when he had his eureka moment. Not to worry! I doubt it will make you run around naked in the streets but it sure as hell has the eureka effect. Though

    Banana sherbet is the result of the pollination from a strawberry banana with the sunset sherbet.You can expect sweet and fruity flavours combined with cookie cream in the back of your tongue.

    We crossed our braindamage with the worldfamous gelato, the result was a thc covered gelato strain.


    Ik heb van de bovenstaande drie soortjes vanochtendvroeg zaadjes in het water gegooid:

    4x Banana Sherbet van Grower's Choice
    4x Frosty Gelato van Grower's Choice
    3x Mighty Mango Bud van Vision Seeds

    Als ze allemaal ontkiemen dan gaan we kijken welke 9 het sterkste zijn en welke 2 er de zwakste schakels (en tot ziens!) zullen zijn.
    Allemaal sterke, zoete wietjes. 9 Sweet & strong girls, 1 stoner. Ze hebben allen ongeveer dezelfde bloeitijd, 9 weken.

    Ze zullen maximaal 3 weken groeitijd van me krijgen (zodat we eind september klaar zijn en de tent voor de winter weer kunnen opbergen) en ik ga net als de vorige keer niet te veel doen aan trainen/toppen/ontbladeren, behalve een netje ophangen en hier en daar wat takken buigen om voor een gelijke hoogte te zorgen en daarmee de lichtverspreiding te verbeteren.
    ​
    image.pngimage.pngimage.png​​​
    Als jij of iemand die je kent hiermee gekweekt heeft ben ik wel benieuwd wat je ervaringen waren want kan er op internet niet zoveel over vinden en heb 't een keer stoned besteld onder het mom van 'poh, klinkt lekker'.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    SuccesπŸ˜‰

    Comment


      #3
      Succes met je kweek!

      Comment


        #4
        Van de 11 zaadjes zijn er 9 ontkiemt! Perfect volgens plan dus.

        20230625_103625.jpg
        Van links naar rechts:
        3x banana sherbet
        4x frosty gelato
        2x mighty mango bud
        ​​​​​
        Last edited by parakweker; 26 June 2023, 16:41.
        Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

        Comment


          #5
          Vandaag 10 dagen geleden dat ik de zaadjes in glaasjes water gooide. Er is nog 1 extra zaadje ontkiemt van de banana sherbet, ze had een paar dagen extra nodig. Is nog niet boven de grond gekomen.

          Hier een fotootje van hoe ze er nu bij staan. Ze krijgen dagelijks een beetje water met de plantenspuit.

          20230630_123136.jpg
          Heb de lamp gisteren op 100% gezet na daar langzaam naartoe opgebouwd te hebben. Voor het voorkweken gebruik ik de mars hydro ts1000 en voor het echte werk straks de spiderfarmer sf4000.

          Tot over +/- een weekje weer!
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            succes. geen ervaring met de soortjes helaas

          #6
          Nou ze staan dr niet zo lekker bij met vlekjes in het blad 20230704_190515.jpg . Komt of doordat ik het water niet afgezuurd heb, of doordat ik hergebruikte aarde gebruik, of door beide. Heb er iig wel vertrouwen in dat het wel goedkomt, ze zullen alleen wat extra tijd nodig hebben.
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Je perliet zoet er ook heel uit. Wellicht slechte potgrond? Jammer zo

          • JimBean
            JimBean commented
            Editing a comment
            Kan me vergissen maar ziet er ook zeiknat uit?

          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            JimBean heb je gelijk in idd, iets teveel water gegeven. Ik heb vanochtend nog 2 zaadjes in 't water gegooid want ben er niet heel zeker van dat de 9 die ik nu heb staan het gaan redden.

          #7
          Ze zijn bijna allemaal weer mooi bijgetrokken.

          20230711_085226.jpg
          De mammoth tent (120x120x200) met de spider farmer sf4000 ook weer in elkaar gezet. Afzuiger is van AC Infinity trouwens, erg blij mee. Ik zou ze alle 3 enorm aanbevelen aan mensen die zoeken naar een goede tent/lamp/afzuiger.

          20230711_085741.jpg binnen nu en een week verpot ik de plantjes naar 12l en 16l growbags.

          Water geven doen we weer door het voedingswater zo in de bak te gooien waar de planten in staan, en een uurtje later het met de dompelpomp er weer uit te zuigen. Met dank aan Hork voor dit geniale systeem die me vorige kweek al veel rugpijn gescheeld heeft.
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Nee dat gedeelte van center parcs was hypothetisch, ik ga al jaren niet meer op vakantie en trek liever aan een bong dan de hele dag zitten rukken. Maar de wijze van kweken is zo onderhoudsarm dat het zou kunnen. Ik hoef zo weinig te doen - zeker vanaf dat de groei er uit is - dat het grootste gevaar is dat ik in de war raak met de dagen en het vat vergeet bij te vullen. De planten staan erbij alsof ik ze elke dag vertroetel, maar niets is minder waar. Een keer per week het vat aanvullen en dat was het weer.

          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Hork volautomatisch kweeksysteem dus, klinkt goed 😁 mij bevalt het voor nu zo nog wel maar wie weet ga ik in de toekomst ook kijken naar zo'n eb&vloed tafel

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Als het eenmaal draait nagenoeg volautomatisch maar zoals je nu kweekt is ook lekker onderhoudsarm.

          #8
          Alvast even wennen! 20230712_202537.jpg
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Trekt het vocht zo niet uit de kleine potjes?? Als je dat bij steenwol doet staan de planten in een kwartier droog en zit het water onderin de grote pot.

          #9
          De boel overgepot! Vond de plantjes nog wat klein maar zag kleine witte worteltjes aan de onderkanten van alle potjes uitsteken, dus dat vertelde me genoeg. ​​​​​​

          20230714_220429.jpg

          Linker 3 op een rij: banana punch
          Midden en rechts vooraan: mighty mango bud
          Blokje van 4 rechtsachter: frosty gelato
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


            #10
            Ik ging net ff kijken naar welke zaden ik nog allemaal op voorraad heb, en blijkbaar is er een beetje vocht bij 1 van de zadendoosjes ingekomen want er lagen 2 ontkiemde banana sherbet zaadjes in.

            20230719_084226.jpg

            Best knap met een koelkast temperatuur van 3 graden.

            Komt me opzich niet beroerd uit om nog een paar backup plantjes te hebben dus ga ze meteen in de grond stoppen
            ​​​​​

            Edit:
            Mochten mensen het interessant vinden, hier is de lijst met wat ik nog op voorraad heb:
            1x Top 44
            1x Royal Gorilla
            1x Punisher van LR2
            1x Ice
            1x Bubblegum
            2x Frosty Gelato
            3x Skittlez
            4x Royal amnesia haze
            5x Critical
            5x Chocolate haze

            ​
            Last edited by parakweker; 19 July 2023, 08:06.
            Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

            Comment


            • Highrider
              Highrider commented
              Editing a comment
              Fuck the what????

            #11
            Een meevaller dat je in het doosje keek!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


              #12
              Ik ga deze zeker volgen.
              Hopelijk gaan de soorten je bevallen die je hebt besteld.
              En hopelijk krijgen we meer te zien van het eb en vloed systeem.

              Comment


              • parakweker
                parakweker commented
                Editing a comment
                Leuk! Ik zal over een paar dagen eens een filmpje monteren van het water geven!

              • SmfTheProphet
                SmfTheProphet commented
                Editing a comment
                Dat zal heel erg gewaardeerd worden.

              #13
              Ze staan dr mooi bij en doen eindelijk wat ik van ze verlang: groeien! ​​​​​​

              20230721_073725.jpg
              Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Zijn lekker vertrokken, de meisjes vinden een herbruikte opgewaardeerd aarde net lekker, vlgns Soma de ouwe cannabisguru zou de plant de wortels herkennen van der zussie Gaan lekker alleszinsπŸ™‚πŸ‘

              #14
              Ik ga me er ook terug bij zetten, succes ermee!

              Comment


                #15
                Ik zou nooit me aarde 2x gebruiken. Allemaal oude voeding zit er nog in en kan dus leiden tot te hoge concentraties. Wellicht zijn je zaailingen hierdoor aangetast. Nieuwe ronde, gewoon frisse start!

                Comment


                • parakweker
                  parakweker commented
                  Editing a comment
                  Het hangt van je voeding af, met biologische voeding kun je de aarde namelijk prima hergebruiken.

                  Maar ik doe het nu al voor de 5e ronde, heb tussendoor wel telkens een nieuwe zak met aarde erbij gegooid, want met de wortelkluit die je weggooit verlies je ook wat aarde iedere keer.

                  Kan ook zijn dat ze het niet waardeerden dat ik ze aan t begin te veel water gaf wat ook nog eens niet afgezuurd was. Ze doen 't nu wel lekker iig dus ik accepteer de vertraging en ga niet helemaal opnieuw beginnen, lijkt me niet nodig.
                  Last edited by parakweker; 24 July 2023, 07:47.
              Bezig...
              X