Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweekje Top44/Citral/EarlyGirl

@popos

Thnx.

@lange1908

Dat is nou presiec wat ik hoopte

@stiekel

het folie ken je er zo vanaf halen?? even weg halen of wat optillen en sproeien maar

Comment

Updatje:

We zijn weer 3 daagies verder en de plantjes groeien redelijk
      Volg nogsteeds het schema in me vorige update.
      hoop de top 44 1 dee dagen te kunnen toppen, maar de internodes zitten zo dicht op elkaar bovenin.
      dat k t nog niet aan durf
      Hier wat foto's:

Totaalll.jpgalle 4
      alle4.jpgnogmaals alle 4
      citrallll.jpgCitral
      citraltakjes.jpgCitral / vertakking
      earlygirl111.jpgEarlyGirl
      earlygirl22222.jpgEarlyGirl2
      top44takjes.jpgTop44 / vertakking
      top444.jpgTop44

Zoals op de eerste foto te zien groeien de nieukomers ook redelijk door
      Wil de top 44 snel gaan toppen omdat zij nogal aan het strekken is.
      En wil probeere mooie gelijke plantjes te krijgen...

Nog wat info over de voeding:

zit nu in Groeifase 2 houd in :
      Vegetatieve fase : (Snelle groei)
      Op 5 L water : 20ml Terra Vega
      Op 5 L water : 10ml Rhizotonic
      Op 5 L water : 12,5ml CannaZym
      +- 2-3 maal per week / om de dag bewateren

Lv : 75-70%
      Temp: 20-28 graden lamp uit/aan

Voel regelmatig of de potten niet te zwaar zijn, Betekent dat er veel vocht in de grond zit.
      Ook kan je je vinger diep in de aarde steken om te voelen hoe het er voor staat met de vochtigheid.
      Doe dit niet rond de plant, Maar rond de zijkant van je pot (voor het wortelstelsel).

Verder een ventilatortje staan om de tempratuur mooi te houden, Maar ook voor lekkere stefige stammetjes
      Doordat de plantjes heen en weer wapperen zullen deze extra stefige stammetjes gaan maken,
      om zichzelf te vermannen tegen het windje..

Tips/Commentaar alles welkom

Groetjes Cho3y
      Attached Files

Comment

hoeveel graden wordt het en hoeveel % is je luchtvochtigheid mooie ruimte trouwens
        en draai je snachts of overdag in de zomer is het beter om snachts te draaien omdat
        het overdag toch meestal warm is dat vinden ze lekker als ze slapen haha
        en waar komen je top 44 vandaan horden dat die maar vier weken staan en dan klaar zijn
        klopt dat ?

Comment

sorry zag het al perfecte tempratuur en luchtvogtigheid toch ze zien er echt mooi uit
          hopelijk worden het hele mooie vrouwtjes ik zie het wl weer als er een verslag staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seaofgreen View Post
            sorry zag het al perfecte tempratuur en luchtvogtigheid toch ze zien er echt mooi uit
            hopelijk worden het hele mooie vrouwtjes ik zie het wl weer als er een verslag staat

Ik Draai idd snachts om de tempratuur op pijl te houden 19,00uur aan tot volgende dag 13,00 weer uit..
            pak namelijk frisselucht van buiten.
            op warme dagen 25graden + word het te warm in mijn hokje vandaar snachts de lampen aan

idd me luchtvochtigheid hou k goed in de gaten 70-75%
            en de tempratuur lamp uit 18-20grade lamp aan 26-28 grade

ben zelf ook zeer tevreden over hun uiterlijk nu maar hopen dat het word wat ik hoop

Grtz Cho3y

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seaofgreen View Post
              hoeveel graden wordt het en hoeveel % is je luchtvochtigheid mooie ruimte trouwens
              en draai je snachts of overdag in de zomer is het beter om snachts te draaien omdat
              het overdag toch meestal warm is dat vinden ze lekker als ze slapen haha
              en waar komen je top 44 vandaan horden dat die maar vier weken staan en dan klaar zijn
              klopt dat ?
              4 weeken is wel heel vroeg top 44 is een 44dagen dus +- 6-7 weken bloeier
              vandaar de naam
              heb ook EarlyGirls staan dat zijn autoflowers 6-7weeken bloei

top44 is een top plantje om mee te beginnen stress/schimmel bestendig groeit als kool
              zoals je kan zien op me foto's is de top 44 dik de grootste en snelstgroeiend,,maar dat zegt nix over de bloeifase natuurlijk
              alsnog een aanrader voor de beginners!

grtz Cho3y
              Last edited by Cho3y; 6 July 2011, 16:51. Reden: Foutje :P

Comment

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Hallotjuhs,

Zoals Vermeld in de topic heb ik 6 SuperSilverHaze stekken in het zonnetje gezet.
                Zal vanaf vandaag dan ook hier een veslagje van deze stekken in dit topic bijhouden!
                Ook zullen deze plantjes de complete voedingslijn van canna gaan krijgen.
                Worden op t moment voor gegroeit onder t5 96watt, In mijn nieuw gebouwde hokje hiervoor.
                Zullen zodra ze er klaar voor zijn gaan bloeien onder 600watt hps.
                Is de eerste keer dat ik met stekken ga werken dus Tips altijd welkom!

Hier wat foto's van het hokje :

Lv +- 80% / Temp +- 26-20
                6.jpg..

Het hokje net af L45xB95xH70
                10.jpg..

T5 4x24w
                16.jpg..

En dan de stekken zelf,zijn aardig opgeknapt in 1 nacht.
                Krijgen alleen water met Rhizotonic tot ze hersteld zijn en goed geworteld.

Readdy set Pot! Mooi doorgeworteld
                9.jpg13.jpg12.jpg11.jpg

Net overgepot hangen een beetje Foto 1/2 Na ongeveer 12 uur in t licht te staan Foto 3/4
                5.jpg4.jpg3.jpg7.jpg

Ze krijgen nu eerst 1 dag 24uur licht dan 6 uur rust en dan het bekende 18/6

Tot zover de Super Silver Haze.

Hier nog wat foto's van de Top44/EarlyGirl/Citral plantjes.

Top 44 getopt
                5.jpg
                Totaal plaatje
                1.jpg3.jpg
                Citral
                2.jpg

Mag niet meer Foto's uploaden
                deze plantjes staan nog onder de 200 watt spaarlamp (groei)
                krijgen rhizotonic/cannazym/canna terra vega.

Tot zover voor vandaag

Tips en opmerkingen welkom!!

Grtz Cho3y

Comment

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Daar ben ik alweer !

Wegens het bouwen (nog mee bezig) van een nieuwe bloeiruimte 60-125-90 LxBxH met 2 keer 200 watt spaarlamp plug and grow bloei.
                  Heb ik vandaag besloten mijn plantjes in bloei te zetten onder mijn huidige 600watt hps (volgens mij iets te vroeg).
                  De top 44 is +-30 cm / Citral +- 25cm / EarlyGirl1 +-22cm / EarlyGirl2 +-15cm
                  Verder nog 3 kleinere plantjes bij gezet omdat ik mijn komende bloeihok 90cm hoog maak,zo ken ik zien wanneer ik ze in de bloei moet zetten om mooi in het hokje te passen
                  Had tijdens het in bloei zetten problemen met de tempratuur 30-32 graden.
                  Dit heb ik verholpen door er een personal cooler in te zetten (de witte kast op de foto zitten 2 ventilatoren in die frisse lucht van buiten extra koeld door het te verkoelen met ijswater).
                  Ook heb ik snachts de lampen aan omdat het dan buiten afgkoeld.

Foto van voor het bloeien:

1.jpgVoor.jpg

En dan de overgebleven plantjes in de bloei:

bloei.jpgbloei2.jpg

Deze plantjes zullen de komende dagen water met een kleine dosis bloeivoeding krijgen / cannazym / en een beetje rhizotonic met een ph van 6.0

En dan Hier nog de 6 SuperSilverHaze stekken (6 Linker plantjes)

grow.jpghaze.jpg

De haze stekken krijgen alleen water met rhizotonic zal deze hier voor laten groeien en zullen hopelijk binnen +-10 dagen ook het bloeihok in gaan en afbloeien onder de 600 watt hps..
                  Na deze haze die +-10-11 weken bloei nodig heeft zal de 600 watt hps ruimte maken voor 3 200 watt spaarlampen en in een nieuw bloeihok zal ik verder kweken.

Ook zijn er monty seeds aan het ontkiemen (test zaad) Dank aan Monty en DeLarie!
                  En nog wat verkregen zaad ww (ook voor de test)

Verder iemand enig idee hoe groot de plantjes +- zullen worden die nu in de bloei staan?

Grtz Cho3y

Comment

hoi Cho3y,

Gaat lekker bij je..

Voor allen.
                    Ik heb voor het eerst ook top44 binnen, en ik heb ze vanuit stek een dag of 10 laten voor groeien, en inderdaad het soort zegt het al 44 dagen bloei. Ik zit morgen op 5 weken 12/12 en de eerste pistels worden bruin.
                    Ik ga zeker hierna nog een keer top44 doen, alleen met een hogere dosis voeding, en grotere potten in de groeifase.

BioBoer.
                    Attached Files

Comment

Mooi zelfbouw project, je hebt een goed oog voor detail.

Comment

@BioBoer gaat idd wel goed hier bij jouw ook zo te zien houden zo!

@AinO thnx

Comment

Zo geen zon meer nodig daar binnen , gaat goe Cho3y nog ffies en dan kenne we !

lataaaaa
                          Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

Comment

Updatje.

PotVer3Dubbeltjes wat ziet deze er lekker uit

Haarlem-20110715-00305.jpgHaarlem-20110715-00299.jpgHaarlem-20110715-00300.jpgHaarlem-20110715-00301.jpgHaarlem-20110715-00302.jpg

Maar dan Kijk je nog eens goed.....blijkt t een mannelijke plant te zijn
                            Haarlem-20110715-00304.jpg

Ben nog aan het overdenken wat er met deze plant gaat gebeuren...
                            maar waarschijnlijk R.I.P

update van de andere plantjes binnekort..

Grtz Cho3y
                            Attached Files

Comment

auch man .. een man :p
                              gwn kille joh!! ASAP want op 1 dag kan die van dat naar bestuiven gaan, kan erover meepraten!!
                              gelukkig staat ie al binnen en kan ie heel de buurt niet verzieken... stel je voor een hoop kwade kwekers aan je voordeur met kilo's zadenweed :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                                auch man .. een man :p
                                gwn kille joh!! ASAP want op 1 dag kan die van dat naar bestuiven gaan, kan erover meepraten!!
                                gelukkig staat ie al binnen en kan ie heel de buurt niet verzieken... stel je voor een hoop kwade kwekers aan je voordeur met kilo's zadenweed :p

Hahahah dat zou mooi zijn genoeg zaad voor de volgende kweek

Haha nee hij komt van binnen uit mijn bloeihokje deze plant vertoonden na 2 dagen in bloei te staan al zakjes..
                                Had geen Feminized zaden...maar deze zal dan idd maar de groenbak in moeten...
                                Had me leuk geleken 1 van mijn super silver haze stekken er mee te bestuifen tegen de tijd dat die in bloei staan.
                                Maar heb hier geen ervaring mee dus helaas

grtz Cho3y

Comment

Bezig...
                                X