Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Oorspronkelijk geplaatst door Cho3y View Post
    Hahahah dat zou mooi zijn genoeg zaad voor de volgende kweek

Haha nee hij komt van binnen uit mijn bloeihokje deze plant vertoonden na 2 dagen in bloei te staan al zakjes..
    Had geen Feminized zaden...maar deze zal dan idd maar de groenbak in moeten...
    Had me leuk geleken 1 van mijn super silver haze stekken er mee te bestuifen tegen de tijd dat die in bloei staan.
    Maar heb hier geen ervaring mee dus helaas

grtz Cho3y
    Jawel joh gewoon doen , is niet zo moeilijk!
    Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

Comment

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

zien er lekker groen uit, kom maar op met die bloei!

ik zie op foto 4 van 7 , dat er al lekkere cola flessen aan je plant hangen haha

succes man!

laterz
      __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Zo d8 ik dus ook! Kom maar op met die Bloei..
        Maar toen.....
        Na 2 dagen al een mannelijke plant eruit gevist,waardoor ik eigelijk nog maar 2 wat grotere planten over had en wat klein grut...
        Zag het niet zitten mijn 600 watter erop te zetten voor uiteindelijk een schraale oogst.
        Ook ging de top 44 hangen en werden de onderste bladeren geel..blijkbaar vond hij het licht nog niet zo fijn
        Dus heb de lamp eruit gehaald en mijn 200 watt groei/spaarlamp erin gehangen en hoppa terug in de groei.
        Heb mijn SuperSilverHaze stekken erbij gezet omdat die ook nog in groei stonden.
        Die beginnen nu eindelijk wat te groeien komen mooie nieuwe bladeren en vertakkingen.
        Hier dan wat foto's van hoe ze er nu bij staan..

EarlyGirl
        339.jpg327.jpg
        De overgebleven Earlygirl, R.I.P haar broer
        ben zelf best tevreden over dit plantje al weet k nog niet of het vrouwelijk/mannelijk is misschien iemand ??
        Ze is heel erg compact 16 cm hoog en is 27 cm in de breedte (bladpunt tot bladpunt)
        En heb heeel wat vertakkingen (node's)

Top44
        340.jpg
        Klein maar fijn was later gezaaid dus laat haar lekker groeien.

Alles bij elkaar
        347.jpg345.jpg

Links Top44/rechts Citral
        325.jpg
        Top 44 / Citral
        Hebben flink wat stress gehad de laatste dagen al is dat niet heel erg te zien..ze zijn nog vrijwel zoals ze waren alleen de top44 geeft wat gele bladeren onderaan.
        laat deze verder hun gang gaan heb meer vertrouwen op mijn ssh stekken

De 6 achterste ronde potjes / SuperSilverHaze stekken
        326.jpg328.jpg

SSH stekken 1 week oud
        343.jpg342.jpg
        De stekken doen het goed en beginnen sinds eergister goed te groeien. (staan nu 1 week in deze potjes 3L)
        Ze kwamen wat langzaam opgang, denk dat dit te make heb met de fase waarin de moederplant was.
        Bij de moeder plant waren al flink wat witten haren te zien lichte voorbloei.
        De bladeren die er vanaf het begin al opzitten zijn wat geel uitgeslagen maar laat deze tog nog even zitten.
        Als de plant deze niet meer wilt gooit hij ze er vanzelf wel af tenzij de plant in verder fase is natuurlijk, maar op het moment is elk stukje groen blad nog welkom.

Verder krijgen all deze planten Groei voeding volgens dit schema :

Schema.jpg
        ph waardes staan links onderin

Hier nog mijn mini hokje met WW / Earlygirl en Monty zaden.
        00314.jpg43143.jpg

TIPS zijn altijd welkom !
        Is me eerste keer en doe ook maar wat me goed lijkt

Grtz Cho3y

Attached Files

Comment

Ziet er goed uit, word mooie kweek!

Comment

Zijn we weer!

Vandaag even een updatje over de : Stekken / EarlyGirl begin bloei / En de nieuwkomers 19 ww / 3 monty seeds / en 2 EarlyGirl

SuperSilverHaze stekken:
            Heb Gister de dames overgepot van 3L naar 11Liters omdat de wortels bij 5 van de 6 al onder de pot zichtbaar waren.

Onderkant 3Liter potje.
            363.jpg
            Goed geworteld.
            366.jpg
            Na het Overpotten van 3L naar 11L.
            371.jpg
            Terug onder het zonnetje (200watt spaarlamp plug&grow).
            374.jpg375.jpg

Dan de EarlyGirl die er klaar voor is

Wat me opvalt is dat ze al een dikke week niet meer groeit in lengte.
            Ze groeit nog wel redelijk door in de breedte kzal er niet veel van kunnen oogsten maar vind dit echt een super plantje
            Mooi klein maar BomVol

Foto's zeggen genoeg denk
            403.jpg400.jpg409.jpg407.jpg

Dan Nog de Nieuwkomers.
            Staan in mijn zelfgebouwde hokje met 4x24watt t5.
            Hier wat fototje's.

Alles bij elkaar.
            384.jpg
            2 met rode cirkel zijn de EarlyGirls.
            380.jpg
            De 3 Monty Seeds.
            381.jpg
            Nog wat ww'tjes.
            382.jpg

De t5 verlichting en het totaalplaatje van het hokje in me barretje verwerkt

385.jpg394.jpg

Mag niet meer foto's uploaden dus hier blijft het ffe bij...

Vragen/Tips Welkom.

Grtz Cho3y

Comment

Ziet goed uit, lekker aan het hobby ga zo door.

gr Fast

Comment

idd lekker aan het hobbyen

Hier even wat foto's van de zelfbouw hokjes

Het Grote Groei/Bloei hok :
                417.jpg666.jpg421.jpgplaatje.jpg

Dan Het Miniatuur Groei/Bloei hokje :

394.jpg424.jpg425.jpg

Knutselsmurf is goed bezig geweest

Kleine hokje heb me ander halfe dag knutsele gekost.
                Groote hokje 3 dagen mee bezig geweest maar past nu mooi bij me kamert

Commentaar?

Don't Drink And Drive, But Smoke and Fly.

Grtz Cho3y

Comment

leuk gemaakt i like it
                  sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Oke nogmaals bloei probeeren

Deze keer met 2x 600watt in een cooltube..
                    Had veel vertrouwen in de cooltube tot alles was aangesloten..alsnog heel warm onder de lampen.
                    En het glas knapte na ongeveer 2 uur branden het glas kon niet uitzetten, zit nu een barstje in niet ernstig maar zonde.
                    Heb de ene kant van de cooltube rechtstreeks naar buiten de andere kant een 600m3 afzuiger en mijn filter.
                    alsnog word het 29-30 graden als de tube op +- 80cm hangt...
                    Maar goed ik vind het best zo ze doen het er maar mee zoniet jammer dan
                    hier wat foto'tjes:

alles door elkaar:
                    428.jpg441.jpg
                    Cooltube 2x600w :
                    431.jpg429.jpg
                    EarlyGirl autoflower :
                    433.jpg434.jpg
                    De SuperSilverHaze stekken:
                    437.jpg438.jpg439.jpg440.jpg
                    Dan nog het kleine hokje:
                    445.jpg442.jpg

Miss volgende week maar een zwaardere afzuiger aanschaffen...
                    iemand nog tips om de temp omlaag te krijgen?

Grtz Cho3y.

Comment

Updatje:

Daar ben k weer...
                      met slecht nieuws hihi
                      Me plantjes staan er nog maar hebbe last van spint...geele puntjes op de bladere kleine Kl*te beesies onder de blaadjes
                      Heb ze al besproeid met anti Kl*te beesjes spray maar blijkt niet te werken....
                      Ben nu Knoflook in water aan het koken, Staat nu ander half uur op..
                      Dat afgieten aflaten koelen en over de plant nevelen.
                      Is wat ik heb gehoort dan teminste!

iemand betere tips??

Hier nog wat foto's

EarlyGirl Autoflower
                      461.jpg474.jpg467.jpg

SuperSilverHazeStekken
                      472.jpg466.jpg476.jpg471.jpg481.jpg
                      469.jpg

Foto's zijn van deze week niet alleen vandaag
                      Tips Welkom!!
                      (Miss nog ideetjes tegen het spint??)

Grtz Cho3y

Comment

Vandaag Stekken gesneden van de top44 en de Citral.
                        Deze planten gingen niet zo goed dus d8 dan maar probeeren te stekken..1ste x trouwens
                        Heb dus 2 planten genomen waarvan het geslacht al te zien was.
                        Heb er 28 Stekken van kunnen Knippen...Nu kijken wat er overblijft.

Fototjes
                        495.jpg498.jpg499.jpg500.jpg496.jpg
                        497.jpgStekjes Staan nu in een propegator 24 donker Daarna 18/6

Grtz Cho3y
                        Last edited by Cho3y; 12 August 2011, 15:01.

Comment

Jazeker, gewoon uitproberen. Temp constant houden, 24 uur licht kan helpen, ook om ze terug in groei te krijgen.

Wat bij mij lijkt te werken (preventief), verse knoflook uitsmeren over de bodem van je kast, 1 teentje per halve m2 denk ik. En dan de resten in de hoeken of bij de intake laten liggen. Mogelijk is dat sterker dan gekookte of geblancheerde knoflook.
                          Als het echt erg word met spint, dan kun je vroeg in de bloei ook met sterk spul behandelen, zoals masai of nog sterker.

Ziet er goed uit zo. Beetje uitkijken met voeding voor de sativa's in het begin, mogen wel wat hebben maar in het begin niet te veel, dit kan later wel best veel worden.
                          Last edited by heaven; 12 August 2011, 15:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                            Jazeker, gewoon uitproberen. Temp constant houden, 24 uur licht kan helpen, ook om ze terug in groei te krijgen.

Wat bij mij lijkt te werken (preventief), verse knoflook uitsmeren over de bodem van je kast, 1 teentje per halve m2 denk ik. En dan de resten in de hoeken of bij de intake laten liggen. Mogelijk is dat sterker dan gekookte of geblancheerde knoflook.
                            Als het echt erg word met spint, dan kun je vroeg in de bloei ook met sterk spul behandelen, zoals masai of nog sterker.

Ziet er goed uit zo. Beetje uitkijken met voeding voor de sativa's in het begin, mogen wel wat hebben maar in het begin niet te veel, dit kan later wel best veel worden.
                            Kijk daar heb k wat aan !
                            Iemand die mee denkt en simpele maar effectiefe oplossingen vind
                            Zal het ckr probeeren als het inspuiten niet heb geholpen!
                            En wat voeding betreft ben ik heel voorzichtig..Beter iets te weinig in het begin dan teveel..
                            Thnx voor de Tips!

Grtz Cho3y

Comment

nog n tipje! als je stekjes snijd doe deze dan gelijk in water.bijv n glas.
                              dat voorkomt t flauwvallen .
                              grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cho3y View Post
                                Had veel vertrouwen in de cooltube tot alles was aangesloten..alsnog heel warm onder de lampen.
                                En het glas knapte na ongeveer 2 uur branden het glas kon niet uitzetten, zit nu een barstje in niet ernstig maar zonde.
                                Heb de ene kant van de cooltube rechtstreeks naar buiten de andere kant een 600m3 afzuiger en mijn filter.
                                alsnog word het 29-30 graden als de tube op +- 80cm hangt...

Miss volgende week maar een zwaardere afzuiger aanschaffen...
                                iemand nog tips om de temp omlaag te krijgen?

Comment

Bezig...
                                X