Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

leuk man,al die soortjes.Ik heb er nu ook 5 verschillende staan.Northern light,white widow,fruit spirit,el super haze en special kush.
    De ideale ph is (gelezen en gehoord) tussen 5.8-6.2 en mag min5.2 en max6.4 zijn om goed te doen.
    Ik neem altijd ph 5.8-6, de gulden middenweg.

Weet iemand ofdat je de ph-waarde in de groei/en bloei van laag naar hoog moet laten lopen of andersom?of is dit over heel de lijn een constantte ph?
    Verder veel succes nog ziet er veelbelovend uit

Comment

Re: 1st Binnen Kweek Top44/Citral/EarlyGirl +6 Nieuwe Super Silver Haze Stekken!

Markster

Zover had ik me idd ingelezen op de eerste foto van het stekken staan ze ook in een glas water..Niet zo duidelijk te zien..
      Tog Bedankt voor de tip en Reactie!

@Mohawk

Ik heb de cooltube rechtstreeks naar buiten aangesloten,en de afzuiger hangt indd buiten mijn hok.
      De laatste tijd heb ik de tempratuur goed onder controlle blijft mooi 27-28 graden Met snachts de lampen aan.
      naamloos.JPG
      Even snel met paint een voorbeeldje gemaakt

Het kwam omdat mijn afzuiger zelf gebouwt is en de kist erom bleek te klein.
      Dus de druk verdeling was niet goed, En daardoor liep hij onregelmatig..
      Maar is nu gelukkig verholpen
      Thnx voor je reactie en tips!!

@tvintje

K hou het idd ook de midden weg meestal 6.0ph.Hou een schema bij van CANNA.
      (wortelStimulator, CANNA Vega, CANNA Flores, CANNA Zym, CANNABoost, pk Boost, en ph- Groei-Bloei)
      Ook jij bedankt voor je bezoekje en tips!

Spint lijkt (gemindert)(weg) te zijn..Planten hebben wat gele plekjes op de bladeren overgehouden.
      Maar denk dat de dames daar wel overheen gaan komen.
      Dus last van Spint!? Knoflook teentjes snijden koken in water aflaten koelen en je plantjes sproeien!

Grtz Cho3y
      Last edited by Cho3y; 13 August 2011, 06:13. Reden: Spel foutje

Comment

En ? hoe is de opbrengst geworden ?
        Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

Comment

We hebben middels september. Zijn de plantjes al klaar of nog steeds niet? er zat vorige maand toch al flink de bloei in en zou eigenlijk wel eens willen weten hoe het met de dames gaat.

Mmmm

Comment

umhh best grappig achter de datum staat ook het jaar Sudoma 2011!
            Ben op het moment bezig met een buite kweekje...White widow XXL en GreenMonsters..zijn eigelijk geen plante te noemen,,Lijke wel bomen!
            Groetjes Cho3y

Comment

hahahahaha

Comment

Bezig...
              X